Gå til innhold

JÆVLA HUSVERT!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er fyllesyk som aldri før i dag, og nå står husverten og måker og spar i gården vår og skraper i asfalten som en idiot....:( Er det frekt av meg å be han se til helvete å slutte, selv om jeg spurte om han konne måke for oss før i dag for jeg hadde så helvetes hængover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din feil at du er fullesjuk, så det er veldig frekt ja.

• Liker 1
Skrevet

Lær deg å drikk som ett voksen menneske i steden. Er ikke naboene sin feil at du ikke kan drikke normalt

• Liker 1
Skrevet

Det er skjelden jeg liker utleierne, men i dette tilfellet mener jeg at du er waay out of line og bør takke h*n istedet..

Skrevet

Han er ikke naboen min, han er husvert! :kjefte: Men han bor rett over da.

Og hvorfor er dette min "FEIL" liksom, alkohol er lovlig i norge og da nyter jeg min uten å skulle bli belært her inne med dårlig samvittighet......:( Det var ikke det som var mitt poeng engang, og det synes jeg du miraaaandaaaa skal kunne respektere, pluss det at jeg har lært meg å drikke for lenge siden. Veldig mye på veldig kort tid. Jeg spøy ikke engang! :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Husvert eller nabo, du skal uansett ikke være frekk mot ham pga. elendig valg fra din side. Det er mulig å drikke på måte, du har ikke lært å drikke om du ender med å bli fullesyk.

Skrevet

Hangover på en mandag? Tsk, tsk. Kom deg ut og skaff deg en jobb.

*svarer som en ekte KG'er*

• Liker 1
Skrevet

Klokka er seks om ettermiddagen, jeg synes husverten må få måke snø nå :ler: Skaff deg ørepropper!

Skrevet

utakk er verdens lønn....

de fleste steder en leier så er en nødt til å måke selv...

Skrevet

Jeg er fyllesyk som aldri før i dag, og nå står husverten og måker og spar i gården vår og skraper i asfalten som en idiot....:( Er det frekt av meg å be han se til helvete å slutte, selv om jeg spurte om han konne måke for oss før i dag for jeg hadde så helvetes hængover?

Wow, huseieren min presser meg for penger med å kreve at jeg skal betale støm (selv om strøm er inkludert), ulovlige husleieøkninger osv. Mens du klager fordi du har en som måker snø? Her er det ikke huseier som er en idiot...

Skrevet

Jaja... Så det faktum at husvert var med oss ut i går, men valgte å røyke hasj framfor å drikke (som han lånte penger av meg til og har ennå ikke betalte tilbake) har ingenting å si for hvem som er frekk her? :kjefte: Jeg synes han er frekk jeg, som låner penger til noe han tydeligvis ikke har bruk for. Ja- for han kan vel ikke ha røyket noe sånn som han svinger den måka?

Nå er han på verandraren rett over stuen. Jeg dunket nettopp med feiekost, men han dunket bare den vennlige "dunke-melodien" tilbake, akkurat som han trodde jeg dunket for å være hyggelig?

Skrevet

JA STAKKAR huseier som bare røyker hasj og må låne penger av meg, framfor meg som er fyllesyk og bare drikker lovlig halkohol.....

Og jeg jobber, på en uteplass som åpner 8, så sorry.....har jobb ;) ;)

Skrevet (endret)

Skulle bare mangle at man ikke skal kunne reise på fylla akkurat når og hvor det passer en! Alle vet jo at hangover er ille vondt og slitsomt, men vi må jo ofre oss. Og så kommer tullete husverter og andre med en sykelig trang til å måke snø støtt og stadig og legger stein til byrden! Makan!! Mye bedre å bo i snøhule langt fra sånne idioter.. :natti:

;)

Endret av Skywalker
  • Liker 1
Skrevet

seriøst? fyllesjuk kl 6 om ettermiddagen? du var ute på en søndag? skjerp deg og slutt å klag.. din egen feil..

Skrevet (endret)

Han er ikke naboen min, han er husvert! :kjefte: Men han bor rett over da.

Og hvorfor er dette min "FEIL" liksom, alkohol er lovlig i norge og da nyter jeg min uten å skulle bli belært her inne med dårlig samvittighet......:( Det var ikke det som var mitt poeng engang, og det synes jeg du miraaaandaaaa skal kunne respektere, pluss det at jeg har lært meg å drikke for lenge siden. Veldig mye på veldig kort tid. Jeg spøy ikke engang! :klemmer:

Du klarer ikke å skrive ett nick engang? Slutt å syt og vær heller glad for noen gidder å gjøre noe for deg!

Endret av mirandaa
Skrevet

Kjære trådstarter, dette blir bare for drøyt. Hvor gammel er du? Går det an å være så lite løsningsorientert?

Neste gang inviterer du han inn og under dyna, så skal du se det blir slutt på måkinga.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Kråkesaks, moderator.

Skrevet

Nevnte jeg forresten det ikke har vært snø her på 3 uker? Han måker, og det er helt bart.

Skrevet (endret)

Nevnte jeg forresten det ikke har vært snø her på 3 uker? Han måker, og det er helt bart.

Snømåking er en krevende øvelse, det vet alle som har forsøkt. Det er faktisk så ille at folk med svekket hjerte bør unngå slike strabaser. Med tanke på dette synes jeg nok at trening på barmark ikke er så dumt. Så kan man være i fin form til å møte de store snømengdene som overrasker de fleste av oss fra tid til annen her i landet. Uten slik trening kan vi risikere det samme som den hytteeieren jeg hørte om på nyhetene nå i kveld. Han fant hytta si under 12 meter snø..

Endret av Skywalker
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...