Gå til innhold

Jeg liker å lage mat til min mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en glad husfrue til en tilfrets mann.

Jeg har valgt å ta på meg jobben med å tilfretstille hans behov når han kommer hjem fra sitt arbeid, både sexuelt og gjennom mat :klemmer::kaffekopp:

Jeg forstår meg ikke på Kvinner som ikke ser sin rolle i samfunnet som mannens tjener og hans "Leketøy" for andledningen <3 ^^ Personelig liker jeg når han kjefter på meg og forteller meg hva jeg ska gjøre med han for å gjøre ham tilfrets.

Mvh KjøkkenFrue82

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Så flink du er til å skrive norsk, Anna :)

• Liker 1
Skrevet

Person angrep! Neida bare tuller, jeg er ikke norsk, faktisk finsk og har ikke noe bra grammatikk. Beklager hvis dette irriterer deg.

:rope:

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg har sett nordmenn skrive verre norsk enn deg.

Synes ikke du var så ille, jeg! :)

:velkommen: til KG!

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg har sett nordmenn skrive verre norsk enn deg.

Synes ikke du var så ille, jeg! :)

:velkommen: til KG!

Tusentakk for din omtanke og støtte :D <3

Gjest Consensio
Skrevet

Person angrep! Neida bare tuller, jeg er ikke norsk, faktisk finsk og har ikke noe bra grammatikk. Beklager hvis dette irriterer deg.

:rope:

Hadde ingenting med gramatikken å gjøre, men mer med innholdet (les: Anna Anka m.m.)

Skrevet

Jeg har valgt å ta på meg jobben med å tilfretstille hans behov når han kommer hjem fra sitt arbeid, både sexuelt og gjennom mat :klemmer::kaffekopp:

Jeg forstår meg ikke på Kvinner som ikke ser sin rolle i samfunnet som mannens tjener og hans "Leketøy" for andledningen <3 ^^ Personelig liker jeg når han kjefter på meg og forteller meg hva jeg ska gjøre med han for å gjøre ham tilfrets.

Mvh KjøkkenFrue82

Hvis du bygger livet ditt rundt en annen person på den måten, kommer du til å gå på en skikkelig smell før eller siden, men lykke til :)

Skrevet

Mvh KjøkkenFrue82

Så flott at du har funnet et liv du trives med. Bare litt synd at du ikke klarer å sette deg inn i andre folks valg. :)

• Liker 1
  • 12 år senere...
Gjest Lurven
Skrevet

Lurer på hva hun gjør i dag

Skrevet

Ingenting er vel bedre enn at du er fornøyd👍

Det finnes ingen fasit på hva som gir mening i livet til folk, det er individuelt og ikke så mye å diskutere. 

Det som er riktig for deg er ikke nødvendigvis riktig for meg, og motsatt, og det er helt greit. 

• 3 uker senere...
Skrevet
Lurven skrev (På 1.5.2023 den 20.52):

Lurer på hva hun gjør i dag

Lager sikkert lasagne siden det er lørdag😁

• Nyttig 1
  • 1 måned senere...
Skrevet
Frøkenfryden skrev (På 20.5.2023 den 12.32):

Lager sikkert lasagne siden det er lørdag😁

Eller taco eller pizza 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...