Gå til innhold

Jeg liker å lage mat til min mann!


Kjøkkenfrue82

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en glad husfrue til en tilfrets mann.

Jeg har valgt å ta på meg jobben med å tilfretstille hans behov når han kommer hjem fra sitt arbeid, både sexuelt og gjennom mat :klemmer::kaffekopp:

Jeg forstår meg ikke på Kvinner som ikke ser sin rolle i samfunnet som mannens tjener og hans "Leketøy" for andledningen <3 ^^ Personelig liker jeg når han kjefter på meg og forteller meg hva jeg ska gjøre med han for å gjøre ham tilfrets.

Mvh KjøkkenFrue82

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Person angrep! Neida bare tuller, jeg er ikke norsk, faktisk finsk og har ikke noe bra grammatikk. Beklager hvis dette irriterer deg.

:rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg har sett nordmenn skrive verre norsk enn deg.

Synes ikke du var så ille, jeg! :)

:velkommen: til KG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg har sett nordmenn skrive verre norsk enn deg.

Synes ikke du var så ille, jeg! :)

:velkommen: til KG!

Tusentakk for din omtanke og støtte :D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Person angrep! Neida bare tuller, jeg er ikke norsk, faktisk finsk og har ikke noe bra grammatikk. Beklager hvis dette irriterer deg.

:rope:

Hadde ingenting med gramatikken å gjøre, men mer med innholdet (les: Anna Anka m.m.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er en glad husfrue til en tilfrets mann.

Jeg har valgt å ta på meg jobben med å tilfretstille hans behov når han kommer hjem fra sitt arbeid, både sexuelt og gjennom mat :klemmer::kaffekopp:

Jeg forstår meg ikke på Kvinner som ikke ser sin rolle i samfunnet som mannens tjener og hans "Leketøy" for andledningen <3 ^^ Personelig liker jeg når han kjefter på meg og forteller meg hva jeg ska gjøre med han for å gjøre ham tilfrets.

Mvh KjøkkenFrue82

Hvis du bygger livet ditt rundt en annen person på den måten, kommer du til å gå på en skikkelig smell før eller siden, men lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er en glad husfrue til en tilfrets mann.

Jeg har valgt å ta på meg jobben med å tilfretstille hans behov når han kommer hjem fra sitt arbeid, både sexuelt og gjennom mat :klemmer::kaffekopp:

Jeg forstår meg ikke på Kvinner som ikke ser sin rolle i samfunnet som mannens tjener og hans "Leketøy" for andledningen <3 ^^ Personelig liker jeg når han kjefter på meg og forteller meg hva jeg ska gjøre med han for å gjøre ham tilfrets.

Mvh KjøkkenFrue82

Så flott at du har funnet et liv du trives med. Bare litt synd at du ikke klarer å sette deg inn i andre folks valg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 12 år senere...

Ingenting er vel bedre enn at du er fornøyd👍

Det finnes ingen fasit på hva som gir mening i livet til folk, det er individuelt og ikke så mye å diskutere. 

Det som er riktig for deg er ikke nødvendigvis riktig for meg, og motsatt, og det er helt greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Lurven skrev (På 1.5.2023 den 20.52):

Lurer på hva hun gjør i dag

Lager sikkert lasagne siden det er lørdag😁

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Frøkenfryden skrev (På 20.5.2023 den 12.32):

Lager sikkert lasagne siden det er lørdag😁

Eller taco eller pizza 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...