sister Skrevet 21. februar 2011 #1 Del Skrevet 21. februar 2011 God morgen! Sola skinner, kaffe i kruset og to lykkelige hunder venter på å få komme ut i frisk luft. Så heldig jeg er! Nyt dagen du også 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humleblomst Skrevet 21. februar 2011 #2 Del Skrevet 21. februar 2011 Nå fikk du meg til å smile over kaffekoppen. Min hund har allerede vært ute og ligger og snorker høylytt med diverse koselyder innimellom. Ha en god dag og en deilig luftetur med dine to gode venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sister Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 21. februar 2011 Både 2 og 4- beinte har hatt en fin tur, og for to små dachser er det på tide med en blund. I solveggen på verandaen var visst en perfekt plass På tide å planlegge middag . Ovnsstekt kylling med ris og sur-søt saus i dag. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #4 Del Skrevet 21. februar 2011 Åh, skulle ønske jeg hadde hund! Høres ut som dere har en fin formiddag! Her er det blå himmel og knallsol, men jeg sitter i sofaen og glor på tv Har ingenting å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 21. februar 2011 #5 Del Skrevet 21. februar 2011 Takk, og det samme til deg også, sister! Mine to hunder er helt sikker enig med dine hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå