Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Hehe du vet alt. ;)

Grattis kongen!!!! :bursdag:

Jeg lurer på hvordan han feirer. Tar han seg en tur ut på byen. :lur:

Ja, jeg er som orakelet i Delfi :skratte: . Neida, jeg så etter i leksikon. Jeg tror dronning Sonja er født samme år, om sommeren.

Jeg tenker kongen tar seg en tur inkognito på Lorry og svinger seidelen :fnise: .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe du vet alt. ;)

Grattis kongen!!!! :bursdag:

Jeg lurer på hvordan han feirer. Tar han seg en tur ut på byen. :lur:

han gjemmer seg på rommet og pilser i smug :popcorn:

Skrevet (endret)

Jeg tenker kongen tar seg en tur inkognito på Lorry og svinger seidelen :fnise: .

:huh: Huh... :question:

Hva betyr det da? :sjenert: Tror jeg har mistet evnen til å forstå norsk oredentligt. Hehe. :gjeiper:

Endret av Chiyo
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

:huh: Huh... :question:

Hva betyr det da? :sjenert: Tror jeg har mistet evnen til å forstå norsk oredentligt. Hehe. :gjeiper:

Er ikke du fra Oslo? Lorry er en kjent og kjær restaurant og bar. Adressen er jeg sannelig ikke så sikker på, om det er Pilestredet kanskje. Den er kjent for sine 129 (såvidt jeg husker) ølsorter, så her skulle alle få sitt yndlingsøl :) .

PS. Kom på adressen nå. Den ligger i Parkveien, like ved Kunstnernes hus.

Endret av Belladonna
Skrevet

Er ikke du fra Oslo? Lorry er en kjent og kjær restaurant og bar. Adressen er jeg sannelig ikke så sikker på, om det er Pilestredet kanskje. Den er kjent for sine 129 (såvidt jeg husker) ølsorter, så her skulle alle få sitt yndlingsøl :) .

Nei ikke fra Oslo nei. :fnise:

Oh... Ja kan godt tenke meg at Kongen ville dratt dit. ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Nei ikke fra Oslo nei. :fnise:

Oh... Ja kan godt tenke meg at Kongen ville dratt dit. ;)

Da skjønner jeg godt at du lurte. Du trodde nok at jeg mente at kongen ville feire dagen sin på et riktig lugubert sted :skratte: .

Skrevet

Da skjønner jeg godt at du lurte. Du trodde nok at jeg mente at kongen ville feire dagen sin på et riktig lugubert sted :skratte: .

:fnise: Ja noe sånt. Hehe..men da fikk vi oppklart det.

Skrevet

21 februar :jepp:

Gratulerer med dagen :D

jeg har 15 februar :D

Gjest Purple Haze
Skrevet

Grattis med dagen til Zizzi :)

Jeg har bursdag 28. oktober. Det er heldigvis lenge til!

Skrevet

Kor kan ein finne ut kven som har bursdag på same dag som ein sjølv? *nysgjerrig*

Sjølv har eg bursdag på hausten, vil ikkje ut med dato sida eg er åpen om alderen min her inne.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Kor kan ein finne ut kven som har bursdag på same dag som ein sjølv? *nysgjerrig*

Sjølv har eg bursdag på hausten, vil ikkje ut med dato sida eg er åpen om alderen min her inne.

På www.ssb.no kan du i hvert fall finne ut hvor mange her i landet som har fødselsdag på samme dag. Se feltet ytterst til høyre.

Rangering etter fødselsår og navn er internt i byrået, i hvert fall i min tid der.

Endret av Belladonna
Skrevet

På www.ssb.no kan du i hvert fall finne ut hvor mange her i landet som har fødselsdag på samme dag. Se feltet ytterst til høyre.

Takk :)

Skrevet

11941 personar i Noreg har bursdag same dag som meg :)

Skrevet

ca 12000 stk har bursdag samme dag som meg ;o

Skrevet

Jeg har bursdag 7. Februar. Midt på vinteren, arg...Med det resultatet at jeg i en alder av 43 fremdeles føler en slags barnslig sjalusi overfor dem som har bursdag på sommeren.

Skrevet

Nå til søndag :blåse:

Skrevet

73 Kvinner og 79 menn blir 21 på torsdag. Yay!!! Gratulerer til oss.

Skrevet

Nå er jeg bursdagsjente!!! :bursdag::bursdag::bursdag:

:danser: :danser: :klappe::flagg::klappe::danser: :danser:

:skaal::skaal:

Skrevet

Gratulerer med dagen, Chiyo! :bursdag:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...