Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når har du bursdag? :bursdag::flagg:

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

13. mars, men alder er hemmelig :lur: . Når har du bursdag da, Chiyo?

Endret av Belladonna
Skrevet

En annen dag.

Skrevet

9. november.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

13. mars, men alder er hemmelig :lur: . Når har du bursdag da, Chiyo?

På Torsdag!!!!! :bursdag::danser::flagg::danser::bursdag:

24 Februar!!!

Skrevet

21 februar :jepp:

Det er jo i morgen! :bursdag:

Heldig... Jeg har bare stilinnlevering i morgen. :sukk:

Gjest Eurodice
Skrevet

På Torsdag!!!!! :bursdag::danser::flagg::danser::bursdag:

24 Februar!!!

Da blir det vel feiring av 21-årsdagen, tenker jeg :sol:. (Jeg er synsk :fnise: )

Skrevet

Det er jo i morgen! :bursdag:

Heldig... Jeg har bare stilinnlevering i morgen. :sukk:

Lykke til med stilen imorra :)

Skrevet (endret)

Da blir det vel feiring av 21-årsdagen, tenker jeg :sol:. (Jeg er synsk :fnise: )

Nja... siden jeg ikke bor hjemme mer blir det litt ensomt. Men jeg har fri den dagen så kanskje jeg tar meg en tur til London tidlig på dagen og kommer hjem på kvelden og kan dra på Uni baren med noen venner. Har ikke time før 3 dagen etter så her er det bare å drikke!!! :skaal:

Er det en verdig feiring når jeg ikke har mamma og pappa til å lage taco til meg???

Endret av Chiyo
Skrevet

Lykke til med stilen imorra :)

Skriver den nå. Mangler 500 ord og den er crap. Akkurat nå ha jeg ikke mye til overs for opplysningstid filosofer. De kunne holdt tankene sine for seg selv. :snurt:

Skrevet

Er det en verdig feiring når jeg ikke har mamma og pappa til å lage taco til meg???

Du kan jo lage taco til deg selv? :skravle: Uansett: Gratulerer med snart-bursdag ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Nja... siden jeg ikke bor hjemme mer blir det litt ensomt. Men jeg har fri den dagen så kanskje jeg tar meg en tur til London tidlig på dagen og kommer hjem på kvelden og kan dra på Uni baren med noen venner. Har ikke time før 3 dagen etter så her er det bare å drikke!!! :skaal:

Vi har "snakket" sammen om litt av hvert før vi, så jeg vet du ikke bor hjemme hos mor og far :Nikke: . Det blir sikkert en fin kveld med venner og kjæreste :danse: .

Skrevet

Vi har "snakket" sammen om litt av hvert før vi, så jeg vet du ikke bor hjemme hos mor og far :Nikke: . Det blir sikkert en fin kveld med venner og kjæreste :danse: .

Jo... :sukk: Men hadde vært fint å feire med familie også.

Og jeg har ikke kjæreste. :grine: MY LIFE SUCKS!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...