Gjest Eurodice Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 (endret) 13. mars, men alder er hemmelig . Når har du bursdag da, Chiyo? Endret 20. februar 2011 av Belladonna
Chiyo Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 20. februar 2011 13. mars, men alder er hemmelig . Når har du bursdag da, Chiyo? På Torsdag!!!!! 24 Februar!!!
Chiyo Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2011 21 februar Det er jo i morgen! Heldig... Jeg har bare stilinnlevering i morgen.
Gjest Eurodice Skrevet 20. februar 2011 #12 Skrevet 20. februar 2011 På Torsdag!!!!! 24 Februar!!! Da blir det vel feiring av 21-årsdagen, tenker jeg . (Jeg er synsk )
Gjest Zizzi Skrevet 20. februar 2011 #13 Skrevet 20. februar 2011 Det er jo i morgen! Heldig... Jeg har bare stilinnlevering i morgen. Lykke til med stilen imorra
Chiyo Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #15 Skrevet 20. februar 2011 (endret) Da blir det vel feiring av 21-årsdagen, tenker jeg . (Jeg er synsk ) Nja... siden jeg ikke bor hjemme mer blir det litt ensomt. Men jeg har fri den dagen så kanskje jeg tar meg en tur til London tidlig på dagen og kommer hjem på kvelden og kan dra på Uni baren med noen venner. Har ikke time før 3 dagen etter så her er det bare å drikke!!! Er det en verdig feiring når jeg ikke har mamma og pappa til å lage taco til meg??? Endret 20. februar 2011 av Chiyo
Chiyo Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #16 Skrevet 20. februar 2011 Lykke til med stilen imorra Skriver den nå. Mangler 500 ord og den er crap. Akkurat nå ha jeg ikke mye til overs for opplysningstid filosofer. De kunne holdt tankene sine for seg selv.
Gjesten Skrevet 20. februar 2011 #17 Skrevet 20. februar 2011 Er det en verdig feiring når jeg ikke har mamma og pappa til å lage taco til meg??? Du kan jo lage taco til deg selv? Uansett: Gratulerer med snart-bursdag
Gjest Eurodice Skrevet 20. februar 2011 #18 Skrevet 20. februar 2011 Nja... siden jeg ikke bor hjemme mer blir det litt ensomt. Men jeg har fri den dagen så kanskje jeg tar meg en tur til London tidlig på dagen og kommer hjem på kvelden og kan dra på Uni baren med noen venner. Har ikke time før 3 dagen etter så her er det bare å drikke!!! Er det en verdig feiring når jeg ikke har mamma og pappa til å lage taco til meg??? Vi har "snakket" sammen om litt av hvert før vi, så jeg vet du ikke bor hjemme hos mor og far . Det blir sikkert en fin kveld med venner og kjæreste .
Chiyo Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #19 Skrevet 20. februar 2011 Vi har "snakket" sammen om litt av hvert før vi, så jeg vet du ikke bor hjemme hos mor og far . Det blir sikkert en fin kveld med venner og kjæreste . Jo... Men hadde vært fint å feire med familie også. Og jeg har ikke kjæreste. MY LIFE SUCKS!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå