AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Del Skrevet 20. februar 2011 Hatt en liten oppvaske med typen i dag. Vi bestemte oss for å ta en pause?!? Greiene er, han har litt å stri meg, familiære ting og jobbrelaterte ting. I går ble jeg så skuffet av han for han ikke kom til meg som lovet, og skrev han en melding om at jeg faktisk ble såret, jeg hadde skaffet barnevakt og vi trengte virkelig en kveld bare oss to og ordne opp i ting. I dag ble det litt nok for han, han hadde ikke mer kapasitet til meg, jeg prøvde å forklare han at jeg bare vil være der for han som støtte. Jeg foreslo at han tok seg tid til å fikse opp i ting, og at vi kan snakke sammen etterhvert. Dette var han enig i. Nå treger jeg egentlig hele greiene, men jeg skal la være å ringe han. Jeg er bare så redd jeg ikke kommer til å høre noe mer fra han. Han sier han vil være sammen med meg, men at det ble litt vanskelig for han nå? Jeg sjønner ingenting. Det skal nevnes at vi er "voksne" og har kun vært sammen i 5 måneder. Jeg vet noen av svarene som blir skrevet nå kommer til å svi skikkelig, men jeg trenger å ta meg sammen. Jeg har ikke spist siden fredags ettermiddag, har en hel haug å gjøre på jobb + div andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #2 Del Skrevet 20. februar 2011 * PAUSE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #3 Del Skrevet 20. februar 2011 Etter min erfaring så har pause i forholdet vært begynnelsen på slutten. Og nå i ettertid så ser jeg jo at jeg er glad for det.... Men det er ikke sikkert det er slik for dere, men det høres ut som om det kan være godt for begge to å få tid for seg selv, tenke over ting, være litt tålmodig, så kan det gå bra.Og går det ikke bra, at dere blir sammen igjen, så er det ikke sikker det er så galt heller....Av og til ser man ting klarere på avstand. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava Mae Skrevet 20. februar 2011 #4 Del Skrevet 20. februar 2011 Så lenge han ikke er i stand til å gi deg eller deres forhold det dere trenger så tror jeg det beste du kan gjøre nå er å gi han den tiden han trenger for å komme dit. I verste fall skjer det kanskje aldri, men da er det sannsynligvis et punkt dere ville kommet til før eller siden uansett. Og da er det kanskje greit at det skjer nå etter 5 mnd fremfor 5 år ned i veien? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #5 Del Skrevet 20. februar 2011 Sikker godt å tenke litt ja, og du har helt rett bedre å finne det ut nå enn om 5 år. Så får jeg bare se om/når han ringer, og hva jeg føler innen den tid. Godt å få kjenne litt på det også. Om en savner personen, og hvor mye en egentlig betyr for hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 21. februar 2011 #6 Del Skrevet 21. februar 2011 Ikke bare bare med de der "pausene" nei, vet jo aldri hvor man egentlig står hen... Tvi tvi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 21. februar 2011 #7 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg synes du skal gå inn på Matprat.no, og se om du finner noe fristende. Eller du kan gå ut og spise. Spis noe som er så godt at du faktisk klarer å få i deg mat, og gleder deg over det. Jeg holder med deg, og håper du får det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #8 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg synes du skal gå inn på Matprat.no, og se om du finner noe fristende. Eller du kan gå ut og spise. Spis noe som er så godt at du faktisk klarer å få i deg mat, og gleder deg over det. Jeg holder med deg, og håper du får det bra! Takk, det skal jeg prøve på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå