Gå til innhold

Kaste farlig avfall i vanlig søppel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en sprayboks med deodorant som ikke er brukt som jeg skal kaste. Men det er visst farlig avfall og skal ikke kastes i vanlig søppel. Så jeg måtte google det for å finne ut hva jeg skal gjøre med det, og hvor det skal kastes. Fant ut at det kommer en bil en gang i året som samler inn farig avfall, ellers må jeg kjøre den til en miljøstasjon, få nøkkel av en vakt (står det på bydelens side) og kaste den lille sprayflasken der. Kjenner jeg har mest lyst til å bare kaste den i søppla nå..... :ninja:

Hvordan behandler dere farlig avfall? Det er jo ikke så ofte jeg kaster farlig avfall (med mindre det inkluderer tomme sprayflasker og vaskemidler) så jeg kan tenke meg at jeg må ha den boksen liggende alene ganske lenge før den får selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke ringe miljøstasjonen der du bor? Kanskje de kan sende en bil spesielt for den deodorantflasken din? :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur ut og spray den tom.

Ugh... det er en sånn Axe boks vi fikk i julegave av en perifer slekntning. Lukter helt forjævlig. Vet ikke helt om jeg har lyst til å stå utenfor blokka her og spraye ut i lufta. Hadde jeg bodd på landet kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke Axe som får damer så foss-kåte da?

:fnise: Det må evt være damer uten luktesans.

Minner meg om da jeg gikk på ungdomsskolen og alle de pakistanske gutta hadde begynt med deo/parfyme og sprayet en halv flaske axe oppå svetten sin. :kvalm:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...