Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ler meg skakk :skratte::skratte:

HTC og de andre er copycats av iPhone? Er det noen som i det hele tatt vet at HTC er en av pionerene innenfor smartphones? Allerede på slutten av 90-tallet begynte HTC å eksperimentere. Og vil ikke si at HTC har billige telefoner heller. Jeg har en HTC HD2 som jeg kjøpte i februar i fjor - NULL riper! Og ikke minst kan jeg oppdatere den med det siste innenfor programvare NÅR jeg vil. Programvaren den kom med var Windows 6.5, men jeg gikk over til Android etter en stund. For tiden bruker jeg NexusHD2-Gingerbread V2.3 NAND.

Er så glad jeg ikke gikk i iPhone-fella. Jeg føler at telefonen min er ny til enhver tid! Dessuten, beklager, Android er fremtiden.. Markedsandelen overgår allerede iPhones OS.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å snakke om hvem som var først med smartphones er vel egentlig ganske meningsløst. Fakta er uansett at det var Apple og iPhone som gjorde touch vanlig. Før iPhone var ikke touchskjermer spesielt utbredt, og de som var der krevde at man brukte stylus og var generelt dårlige.

At HTC har drevet lenge med smartphones er nok sant, men hvorfor har de ikke hatt suksess før de siste årene da? Blackberry har også vært på markedet lenge, og er de jeg forbinder med tidlige smartphones.

Android er vel og bra, og det er sikkert på mange områder bedre enn iOS. Jeg synes imidlertid det virker som om at Android retter seg mot mer avanserte brukere. For svært mange vil det nok ikke spille noen stor rolle om de kjører Android, Windows eller iOS. I Apples tilfelle er iOS som operativsystem rett og slett dårlig, men det reddes av et hav av apps. Hvorvidt en smartphone er god eller ikke handler for svært mange ikke om hvilket OS den kjører, men hvilket utvalg av apps osv. man har, hvor brukervennlig den er, hvor godt den syncer mot PC/Macen man har osv.

Skrevet

For dere med Iphone, hvor har dere kjøpt deksler og beskyttelsesskjerm mot riper og sånt?

Har sett litt på Eplehuset,CDON og Podpad.no. Men er litt usikker på kvaliteten på CDON og Podpad, noen som har erfaringer?

Tenkte ikke på sånn bumper, men sånn som dekker baksiden og sidene på mobilen uten å dekke til utgang til lading og knapper :)

Håper på svar :)

Ebay :hjertesmil:

Tror jeg betalte rundt 5kr for dekselet, og 5kr for beskyttelses greia.

Skrevet

Jeg har også iPhone 4, men har ikke giddet å kjøpe noe beskyttelsesgreier. Bakdekselet har et par riper her og der, men glasset fremme er like strøkent som da det var nytt...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte med iphone 4, som etter sin første tur i bakken endte opp med knust skjerm. Etter en kald vinter sluttet den å virke fullstendig. Kjøpte meg så htc desire, som tåler myye mer! Dessuten er mange fler av appene på android market gratis, i motsetning til apples app store hvor nesten alt koster penger. Og det liker jeg!

Skrevet

Jeg begynte med iphone 4, som etter sin første tur i bakken endte opp med knust skjerm. Etter en kald vinter sluttet den å virke fullstendig. Kjøpte meg så htc desire, som tåler myye mer! Dessuten er mange fler av appene på android market gratis, i motsetning til apples app store hvor nesten alt koster penger. Og det liker jeg!

Alle skjønner at det er helt tilfeldig hvordan telefonen treffer bakken som avgjør om den skades eller ikke.

Min iPhone 4 har deiset i asfalten 3 ganger. Skikkelig DEISET i bakken. Ingen skader. Antakelig en god porsjon flaks.

Konas Samsung datt i kontorpulten - ganske forsiktig. Resultat: kaputt. Antakelig en god porsjon uflaks.

Sånn er det.

iPhone er solid bygget, men har mye glass, og kan da selvsagt knuse.

Kjøp en "bumper" på ebay. (sånn liten ramme rundt telefonen) Da er glass foran og bak synlig, og du ødelegger lite av telefonens design, men beskytter den bra.

Film på glasset er unødvendig. Det er i praksis nærmest ripefritt.

Bumper ser du her: http://1.bp.blogspot.com/_vUxW3xcpLuo/TJjxhsnYvXI/AAAAAAAABos/GDvX3DBSA9g/s1600/iphone-4-bumper.jpg

Skrevet

Har bestilt Iphone 4 nå :) gleder meg masse, og ikke minst for å få en litt enklere touch mobil :) Ganske greit når man også kan kombinere telefon og Ipod!

Bestilte beskyttelses deksler på CDON og beskyttelsesfilm mot riper på skjerm og bakside for å være helt sikker :)

Skrevet

Har bestilt Iphone 4 nå :) gleder meg masse, og ikke minst for å få en litt enklere touch mobil :) Ganske greit når man også kan kombinere telefon og Ipod!

Bestilte beskyttelses deksler på CDON og beskyttelsesfilm mot riper på skjerm og bakside for å være helt sikker :)

Vel, vel.

Gled deg til en deilig telefon. Grattis!

...men de beskyttelsesfilmene klarer du deg greit uten. Både du og iphonen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...