Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2011 #1 Del Skrevet 20. februar 2011 Når man holder på med en person, og etter hvert blir sammen. Hvordan skjer det? I ditt tilfelle, er det noe man snakker om så det ikke er noen uenigheter? Eller er det bare noe man vet? Og når man "vet det", hva er det som gjør at man vet det? Jeg har holdt på med en gutt litt over 3 månder. Ting har utviklet seg veldig sakte, og det har bare vært fint. Vi er med hverandre flere ganger i uka, og ser hverandre hver dag på jobb. Vi har et veldig avslappet forhold hvor vi bare kan ligge å se hverandre i øynene uten å måtte si noen ting. Vi har fantastisk sex. Har det morsomt sammen. Han er virkelig drømmemannen! Jeg har aldri møtt noen jeg har den kjemien med før. Men jeg skjønner ikke helt den greia med når man er sammen. Burde kanskje spørre, men føler kanskje for å hinte litt mot det i stede for å være så direkte. F.eks så skrev vi noen meldinger, hvor jeg skrev "synes du bare skal være min jeg" - da svarte han "det er jeg". Og når vi da begynner å kalle hverandre før "min" osv, da har man kanskje kommet litt lengre enn å "holde på", eller? Grunnen til at jeg spørr er egentlig fordi jeg er veldig usikker når det kommer til sånn. Møtt en del gutter som har brukt meg, vært utro mot meg osv, og jeg har derfor blitt litt redd for å åpne meg nok til å være den som tar opp emnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 20. februar 2011 #2 Del Skrevet 20. februar 2011 Vår omgangskrets begynte å omtale oss som et par, så da ble det til at vi snakket om det. Det er bare å snakke sammen. Spør ham hva han tenker om dere, og si at du er klar for å være sammen med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. februar 2011 #3 Del Skrevet 20. februar 2011 Dei to personane eg har vore saman med, har eg møtt gjennom vener eller på jobben. Det tok kort tid frå fyrste kyss før me fann ut at me var eit par. 3 mnd med sex og full pakke, høyrest ut som lang tid utan å finne ut om ein er eit par eller ikkje. Kan du ikkje berre spørre han? Anten så er han kjærasten din, elles så seier han at han ikkje er det, og det er jo og greit å få på det reine. Det er jo ein vinn-vinn situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #4 Del Skrevet 20. februar 2011 Vi hadde sex i 3 mnd, før jeg sa jeg hadde fått følelser for ham. Han sa det samme. Vi holdt på i 3 mnd til hvor jeg sa jeg ville ha forhold på halvtårsdagen, da var han ikke klar for det! Så jeg kuttet kontakt i 1 mnd, og når vi pratet igjen så hadde han funnet ut han ville ha ett forhold og at jeg var en viktig ting i hans liv, etter litt tenketid med seg selv. Da ble det oss da Vet ikke hva jeg ville gjort i din situasjon, kanskje bare spurt rett ut om vi var kjærester? Eller finne på noe hvor noen spørr oss om vi er sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 20. februar 2011 #5 Del Skrevet 20. februar 2011 He he... Min mann påstår at han fikk "vite" at vi var kjærester da han ble med meg hjem for å hilse på familien min, og jeg prestenterte han som "den nye kjæresten" min... Ja- vi var ganske unge ja. Jeg mente vi hadde vært kjærester i alle fall en uke eller to.., lettvint når man er ung:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 20. februar 2011 #6 Del Skrevet 20. februar 2011 Vi hadde bare datet i en måned før han spurte om jeg ville være kjæresten hans. Jeg følte at ting gikk riktig vei og at vi hadde det veldig bra sammen, men må si jeg ble litt satt ut når han spurte meg rett ut så tidlig. Hadde regnet med at det skulle ta litt lenger tid, slik jeg er vant med fra tidligere. Da har det ofte gått flere måneder før vi har blitt offisielt sammen. Men ettersom daten din skrev at han er din, så vil jeg tro at han mener at dere er mer enn bare "holde på". Jeg hadde spurt hvor dere står jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolf Skrevet 20. februar 2011 #7 Del Skrevet 20. februar 2011 På nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 20. februar 2011 #8 Del Skrevet 20. februar 2011 Var ute med ei for litt siden, vi er 16 begge to og går i samme klasse. Vi spiste pizza og når vi var ferdige gikk vi hjem til meg og bare "koste" med hverandre i et par timer. Når hun gikk kysset jeg henne ikke, men er vi sammen liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå