Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, Peanut skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=179503604

Jeg vet ikke helt hva jeg synes 🤔

Fin utsikt og det der, menneh interiøret og slikt var litt meh. 
Interessant prishistorikk og 👀

Det kan være at to opprinnelig kjøpte den sammen (muligens med ulik eierbrøk), og at den ene deretter kjøpte ut den andre. Slikt kommer ikke fram av prishistorikken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Peanut skrev:

Jeg kunne aldri ha bodd i et såpass "tett-på-hverandre-glasshelv***". Ikke snev av privatliv og det er antagelig
laget slik for at omgivelsene skal kunne nyte rikdommen hos hverandre. Det er ikke min stil i det hele tatt.
Jeg må kunne stå opp og gå mine "nattlige turer" uten å måtte vannkjemme håret og posere mens jeg lar vannet gå. 
 :jolie:  Neitakk fra meg, uansett om jeg fikk det helt gratis.  Ehh...akkurat det var en løgn, for jeg hadde tatt pengene
fort som et olja lyn...og LØPT! :mynona:*hurraaa....jeg har blitt  kjemperiiiiiiiiiiik!*

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Ehh...akkurat det var en løgn, for jeg hadde tatt pengene
fort som et olja lyn...og LØPT! :mynona:*hurraaa....jeg har blitt  kjemperiiiiiiiiiiik!*

Jeg hadde nok gjort det samme :nigo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peanut skrev:

Den vindusrekka fikk meg til å føle at vi er inne i ColorLine. Jeg stusset på en ting i omtalen: «Av oppholdsrom har vi entré, [...]»

Når ble entreen et oppholdsrom?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DislayName
28 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Jeg kunne aldri ha bodd i et såpass "tett-på-hverandre-glasshelv***". Ikke snev av privatliv og det er antagelig
laget slik for at omgivelsene skal kunne nyte rikdommen hos hverandre. Det er ikke min stil i det hele tatt.
Jeg må kunne stå opp og gå mine "nattlige turer" uten å måtte vannkjemme håret og posere mens jeg lar vannet gå. 
 :jolie:  Neitakk fra meg, uansett om jeg fikk det helt gratis.  Ehh...akkurat det var en løgn, for jeg hadde tatt pengene

Bolig til 30 mill, og de klarer ikke å innrede med noe bedre enn et stort HOME" skilt over peisen?...😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde hatt en koselig ildplass i entrèen min, så hadde jeg oppholdt meg der veldig mye. :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 hours ago, Peanut said:

Det ligger en firefelts motorvei mellom balkongen og sjøen. Og det er en trafikkert toglinje på den andre siden av huset. Så...

Anonymkode: 938f3...576

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
57 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Well...det er et soleklart minus. :glare: 

Alltid herlig med soleklare minus ved eiendommer man ikke er i nærheten av å ha råd til! 😁

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Peanut skrev:

Irriterende med så mørke bilder, får jo ikke et ordentlig inntrykk av leiligheten. 

Anonymkode: 0e445...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alltid herlig med soleklare minus ved eiendommer man ikke er i nærheten av å ha råd til! Anonymkode: 938f3...576

Jupp...og det er det også viktig å poengtere så selv lykkens blinde Gudinne jo selvfølgelig vet dette
og ikke lar oss vinne i lotto på noe tidspunkt. :fnise:  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det ligger en firefelts motorvei mellom balkongen og sjøen. Og det er en trafikkert toglinje på den andre siden av huset. Så...

Det vet jeg. Det er jo til å håpe at de har støydempende vinduer om noe, men man vil jo høre godt når man sitter ute. 
Jeg var og så på en leilighet der en gang for mange år siden, litt for moro skyld, og de hadde ingen vinduer de kunne lukke opp. Hermetisk lukket :sjokkbla:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.7.2020 den 11.40, Peanut skrev:

Skjønner ikke hvorfor man alltid skal insistere på sånne «skipsgulv» i slike leiligheter? Sikkert dyrt altså, men lite pent...

Endret av cattleya
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, cattleya said:

Skjønner ikke hvorfor man alltid skal innsatser på sånne «skipsgulv» i slike leiligheter? Sikkert dyrt altså, men lite pent...

Er vel sikkert fordi det skal virke som de er på sjøen eller noe, men ja- not my cuppa tea -_- 

Endret av Peanut
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Peanut skrev:

Er vel sikkert fordi det skal virke som de er på sjøen eller noe, men ja- not my cuppa tea -_- 

Sikkert, men det er lite pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=184182261
Og her er en annen. Jeg er sånn at jeg liker farger på veggene, men her tror jeg at jeg hadde blitt mer deprimert. Bunkere er vel i samme farge. Noe så nitrist :sprettoy:

1 minutt siden, cattleya said:

Sikkert, men det er lite pent.

Det er en del leiligheter på Aker Brygge med akkurat samme lignende gulv (har jeg sett). 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Peanut skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=184182261
Og her er en annen. Jeg er sånn at jeg liker farger på veggene, men her tror jeg at jeg hadde blitt mer deprimert. Bunkere er vel i samme farge. Noe så nitrist :sprettoy:

Det er en del leiligheter på Aker Brygge med akkurat samme lignende gulv (har jeg sett). 

Ja, har også sett det mye i hus og leiligheter ved sjøen. Virker veldig påtatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, Hoppetaujenta said:

Jupp...og det er det også viktig å poengtere så selv lykkens blinde Gudinne jo selvfølgelig vet dette
og ikke lar oss vinne i lotto på noe tidspunkt. :fnise:  

Nå er det du som har definert at vi alle er rikinger i denne tråden, og kan drømme fritt. Beliggenhet er det dog litt vanskelig å komme unna. Med mindre man er så rik at man kan flytte en motorvei og en jernbanelinje. Pytt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...