Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

https://www.finn.no/318460947

Denne forstår jeg meg virkelig ikke på. Noe så smakløst, uttrykksløst, sjelløst og så fulle av finurlige løsninger på én og samme gang... hvordan er det mulig?

Endret av Blåttvann
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blåttvann skrev (49 minutter siden):

https://www.finn.no/318460947

Denne fårstår jeg meg virkelig ikke på. Noe så smakløst, uttrykksløst, sjelløst og så fulle av finurlige løsninger på én og samme gang... hvordan er det mulig?

Deler av leiligheten ser ut til å være inspirert av Dynastiet, ser for meg Alexis og Krystle sloss i badekaret😉 Muligens topp moderne i 1988, men ser merkelig ut når andre deler av leiligheten nyoppusset og nøytralt.

Anonymkode: e204d...298

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (1 time siden):

https://www.finn.no/318460947

Denne fårstår jeg meg virkelig ikke på. Noe så smakløst, uttrykksløst, sjelløst og så fulle av finurlige løsninger på én og samme gang... hvordan er det mulig?

Er det rett leilighet du linker til ? Den jeg ser,er da helt standard uten noen rare løsninger.

Anonymkode: be8ff...478

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (1 time siden):

https://www.finn.no/318460947

Denne forstår jeg meg virkelig ikke på. Noe så smakløst, uttrykksløst, sjelløst og så fulle av finurlige løsninger på én og samme gang... hvordan er det mulig?

Denne skjønte jeg ikke helt. Det ene badet er litt rart, men hva ellers? 🤔

Anonymkode: 60f08...cd7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det rett leilighet du linker til ? Den jeg ser,er da helt standard uten noen rare løsninger.

Anonymkode: be8ff...478

 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Denne skjønte jeg ikke helt. Det ene badet er litt rart, men hva ellers? 🤔

Anonymkode: 60f08...cd7

:overrasket:

Nei altså... hele planløsningen f.eks.

Men bra for selger at det finnes folk som dere da.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det rett leilighet du linker til ? Den jeg ser,er da helt standard uten noen rare løsninger.

Anonymkode: be8ff...478

Det er vel ikke helt standard å ha vinduer inn på badet fra stuen, eller er det noe du er vant med?

Anonymkode: e204d...298

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåttvann skrev (1 time siden):

https://www.finn.no/318460947

Denne forstår jeg meg virkelig ikke på. Noe så smakløst, uttrykksløst, sjelløst og så fulle av finurlige løsninger på én og samme gang... hvordan er det mulig?

Takk for at du linker til samme leilighet som rett over :D 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (1 minutt siden):

Takk for at du linker til samme leilighet som rett over :D 

Sånt skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (23 minutter siden):

 

:overrasket:

Nei altså... hele planløsningen f.eks.

Men bra for selger at det finnes folk som dere da.

Synes ikke planløsningen var så merkelig, kun det ene badet med vindu til stua. Det trengs å fikses både fjerne vindu og pusses opp.

Anonymkode: 45ade...0aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Synes ikke planløsningen var så merkelig, kun det ene badet med vindu til stua. Det trengs å fikses både fjerne vindu og pusses opp.

Anonymkode: 45ade...0aa

Du synes ikke det er litt upraktisk med en gang som er så lang at man kan løpe 60-meteren der?

Anonymkode: 17014...4d0

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (2 timer siden):

https://www.finn.no/318460947

Denne forstår jeg meg virkelig ikke på. Noe så smakløst, uttrykksløst, sjelløst og så fulle av finurlige løsninger på én og samme gang... hvordan er det mulig?

Jeg tenker at det kan ha vært et kontorlandskap eller lager som de bare måtte finne på noe med og alt ble så voldsomt stort og marmorglorete. Alt på en gang liksom. Jeg kunne nok ha bodd der, men måtte hatt opp noen vegger med skyvedører i den stua og tettet igjen innsyn på badet. Som en start. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes ikke planløsningen var så merkelig, kun det ene badet med vindu til stua. Det trengs å fikses både fjerne vindu og pusses opp.

Anonymkode: 45ade...0aa

Mye gang og ulogisk plassering av rom. Som for eksempel hovedsoverommet, som er første dør og så og si rett i entreen. Det er langt mellom kjøkken og spisestue. Samt selvsagt det store badet midt i leiligheten, med flere dører og store vinduer til stua.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne-Marie skrev (8 minutter siden):

Mye gang og ulogisk plassering av rom. Som for eksempel hovedsoverommet, som er første dør og så og si rett i entreen. Det er langt mellom kjøkken og spisestue. Samt selvsagt det store badet midt i leiligheten, med flere dører og store vinduer til stua.

Jepp!

Og så synes jeg romstørrelsen er for stor i forhold til takhøyden og alle praktiske formål. Dette burde vært to leiligheter eller no'. Men hvertfall ikke vært inndel slik den er, får helt krampe av mangel på flyt og romfølelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Fjugur skrev (4 timer siden):

Gosh! Reale priser også oppe i nord, men dette var virkelig helt nydelig 🤩

https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=341782649

Må si jeg blir forundret om det der er en realistisk pris. Selv om det var en fantastisk plass!

Anonymkode: 8f428...f50

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, sofie777 said:

Denne boligen har vært her inne før og er fremdeles til salgs. Veldig merkelig. Det kan vel ikke komme av at badet på bildet har vinduer inn i den store stuen???

image.thumb.png.600332bef7986ed34126482451841d69.png

Et så stort bad, og så er det ikke toalett der en gang… O_o 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (4 timer siden):

Et så stort bad, og så er det ikke toalett der en gang… O_o 

😆 Synes det vindu-greiene er merkelig, men bra de ikke gikk for toalett når de først ønsket sånn løsning hvor badet har innsyn fra stua.

Anonymkode: 60f08...cd7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

😆 Synes det vindu-greiene er merkelig, men bra de ikke gikk for toalett når de først ønsket sånn løsning hvor badet har innsyn fra stua.

Anonymkode: 60f08...cd7

Jo, men det kunne vært en egen bås inne på badet for toalett. Sett at man tar et bad/ dusj og så må man på do. Tungvint synes jeg IMG_5448.thumb.jpeg.172b9190fde9639e3b7c37d3139186b6.jpeg

Synes generelt det er litt rart i nyere leiligheter, å ikke ha et toalett på badet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...