Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Peanut skrev (4 timer siden):

Har kjørt forbi med bussen noen ganger. Utsikten er det ingenting å si på, men det var for mye betong og jeg hadde valgt en annen planløsning. Plass til en sofagruppe som ikke var 100% fokusert på tv, for eksempel. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peanut skrev (4 timer siden):

Synes jeg hører klangen fra metalltrappa når den er i bruk, og lyder som smeller inn i betongen. Ganske kul løsning, men alt for industrielt innvendig.

Anonymkode: e2cca...2dd

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (13 minutter siden):

Det ser alt for mye ut som en institusjon til at privatpersoner kan bo der.

Uenig. Jeg kunne 100 % ha bodd der!🥰

Anonymkode: d14a1...3c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (12 timer siden):

Litt kaldt uttrykk i de rommene med mye betong, men ellers likte jeg det godt. Fornuftig priset også. Det er visst noe med Skien som gjør at mye er billigere dere. Denne hadde glatt kostet 30 mill. i mitt område.

Anonymkode: 60f08...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Litt kaldt uttrykk i de rommene med mye betong, men ellers likte jeg det godt. Fornuftig priset også. Det er visst noe med Skien som gjør at mye er billigere dere. Denne hadde glatt kostet 30 mill. i mitt område.

Anonymkode: 60f08...cd7

Jeg synes det er fint at alle hus ikke er så dyre jeg ^^,  Fikk drømmehuset mitt i Skien IMG_2692.gif.532a3c096ff9f923e268510524ebe6b3.gif  
(Hadde det vært i Oslo på feks på Bygdøy, så ville huset ha gått for 50/60M iflg megler ABAD50DD-0864-42C0-B204-289778302BC8.gif.00dd6fa2cb23981e6ecff416a2b6aa74.gif)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (9 minutter siden):

Først og fremst liker jeg å ha et så stort område rundt boligen og lang avstand til alle naboer, men så; er det tre boenheter i dette huset? :klo: Da ble jeg skuffet, for i min verden hadde det lille krypinnet der akkurat holdt til meg alene. :nigo: 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/24/2023 at 9:48 AM, Peanut said:

Jeg synes det er fint at alle hus ikke er så dyre jeg ^^,  Fikk drømmehuset mitt i Skien IMG_2692.gif.532a3c096ff9f923e268510524ebe6b3.gif  
(Hadde det vært i Oslo på feks på Bygdøy, så ville huset ha gått for 50/60M iflg megler ABAD50DD-0864-42C0-B204-289778302BC8.gif.00dd6fa2cb23981e6ecff416a2b6aa74.gif)

På Bygdøy og kanskje spesielt Bygdøy med strandlinje  ser man folk som kjøper boliger til 60 millioner kroner kun for å rive boligen og bygge noe nytt eller for å bli mer skjermet fra naboer. Her er det en som betalt 76 millioner i 2016 for et hus,. Kjøperen rev huset og bygde garasje til sine egne biler. 

https://www.dn.no/eiendom/livsstil/ga-765-mill-for-tomt-bruker-den-til-ny-garasje/1-1-5685402

 

Anonymkode: a0ffc...683

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

På Bygdøy og kanskje spesielt Bygdøy med strandlinje  ser man folk som kjøper boliger til 60 millioner kroner kun for å rive boligen og bygge noe nytt eller for å bli mer skjermet fra naboer. Her er det en som betalt 76 millioner i 2016 for et hus,. Kjøperen rev huset og bygde garasje til sine egne biler. 

https://www.dn.no/eiendom/livsstil/ga-765-mill-for-tomt-bruker-den-til-ny-garasje/1-1-5685402

 

Anonymkode: a0ffc...683

Edit: Altså han kjøpte nabohuset til 76 millioner kroner, rev huset og bygde garasje til sin opprinnelige bolig. 

Anonymkode: a0ffc...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lea skrev (8 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=310675910
 

Her får man en bil med på kjøpet. 

Spennende "tilbud", men tipper den der er tungsolgt. Nytt, men helt uten sjarm, og sinnsyke 14k i felleskostnader. Noen som er desperate?

Anonymkode: 60f08...cd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (19 timer siden):

Norske gårdshus er enten veldig pene eller veldig stygge. Aldri noe midt imellom. Her skjønner jeg heller ikke hvem boligen er for. Fremstår mer som en utleiegård enn et hjem, men samtidig er det noe jord som må driftes osv.

Anonymkode: 60f08...cd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (19 timer siden):

Huset er jo pent og deilig med så stor tomt. Men hvorfor tre boenheter? Når man har mulighet til å få privatliv med god avstand til naboene, hvorfor da bygge slik at man får naboer vegg i vegg? Den største leiligheten er i midten, men den ville jeg ikke hatt, siden den ikke har vinduer på siden, bare i begge ender. 
Er det meningen at man skal kjøpe denne bare til utleie (og ikke bo der selv), eller for polygame sisterwives? Det siste kunne jo funket bra!

Og hele 8 båtplasser? Hvem trenger det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker mest som en generasjonsbolig. Og da gir det litt mer mening selv om jeg heller ville hatt flere mindre hus på gården om jeg selv skulle hatt det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=326017469&ci=2

 

MÅ man rive boligen? Ikke lov til å bruke den som hytte en gang? 

Anonymkode: 8baae...310

Det er vel bare det at du ikke kan bo fast i den? Litt rart sted å ha hytte, men det er vel ingen tvang til å rive.

Anonymkode: 60f08...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Det er vel bare det at du ikke kan bo fast i den? Litt rart sted å ha hytte, men det er vel ingen tvang til å rive.

Anonymkode: 60f08...cd7

Det står bebyggelse på eiendommen, men handelen gjelder salg av tomt. Kontrakt vil utformes som et tomtesalg hvor det legges til grunn at kjøper etter overtakelsen sørger for rivning av eksisterende bebyggelse

Bygget er satt opp ulovlig og må rives, dersom man ikke vil ta kampen og forsøke å få det godkjent i ettertid. Med dagens krav til dokumentasjon kommer det veldig an på om de som har bygget det har bygget etter regelverk, og dokumentert under veis. De avskriver seg ethvert ansvar for bygget, så mye tyder på utstrakt bruk av snarveier, dessverre.  Dessuten er Lørenskog kommune skikkelig strenge når det kommer til byggesaker. Jeg tror ikke det blir så enkelt å beholde bygget.

Anonymkode: 17014...4d0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Spennende "tilbud", men tipper den der er tungsolgt. Nytt, men helt uten sjarm, og sinnsyke 14k i felleskostnader. Noen som er desperate?

Anonymkode: 60f08...cd7

Ja det tenkte jeg også på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...