Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

sofie777 skrev (20 minutter siden):

Dette er noe jeg ikke kan fordra. Som leser av ganske mange serier etterhvert, så hadde jeg ikke funnet noen ting om bøkene sto sånn:

image.thumb.png.e7b668418b483260dd77f1c8900a2bdd.png

Det er en kunstinstallasjon må vite. :D 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden):

😞 Så dukket det plutselig opp en tordensky foran mitt Soria Moria-slott... Sett på makan. :sukk: 

Da blir den nok solgt ganske fort, for folk som ikke trenger å ta hensyn til penger finnes det nok av. :) 

Hadde leiligheten hatt heis, så ville den vært solgt med en gang. Tror de skal slite med å få solgt til den prisen nå.

Anonymkode: e204d...298

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/9/2023 at 10:13 PM, AnonymBruker said:

Håper egentlig han får god pris. Vanskelig å skulle mene så mye om folk, men har inntrykk av at han har vært veldig uheldig, og har hørt mye bra om han. Og Ramme Gård er fantastisk. Litt utenfor tråden tema, bare slett hvis det er feil 

Anonymkode: a641f...5d5

Det var vel det som var problemet, at han brukte alt for mye på den gården og så mye at den aldri ville bli økonomisk lønnsom investering. Men tviler ikke på at gården er superflott og er jo flott at rikingene ønsker å bruke penger på slikt.  Selv om det var dumt at han ruinerte seg på dette.

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde leiligheten hatt heis, så ville den vært solgt med en gang. Tror de skal slite med å få solgt til den prisen nå.

Å fillern, den lille opplysningen hoppet jeg visst over, så da blir det ikke meg som kjøper den allikevel. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Å fillern, den lille opplysningen hoppet jeg visst over, så da blir det ikke meg som kjøper den allikevel. :( 

Nei, for et mareritt å bo i femte etasje uten heis. Selv om jeg alltid har drømt om å bo i Sorgenfrigaten ,så står jeg også over😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Neppe. Det er ikke mange leiligheter på den størrelsen med DE utearealene der på Majorstua. På Frogner er det mange, men ikke Majorstua. Ikke sikkert de får full pris, i disse tider,  men blir nok solgt fort. 

eneste den mangler er parkering, men det går ko an å skaffe seg. 

Anonymkode: ebd02...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Neppe. Det er ikke mange leiligheter på den størrelsen med DE utearealene der på Majorstua. På Frogner er det mange, men ikke Majorstua. Ikke sikkert de får full pris, i disse tider,  men blir nok solgt fort. 

eneste den mangler er parkering, men det går ko an å skaffe seg. 

Tja, enig at størrelsen er et pluss, men nå har annonsen ligget ute siden 20.oktober, så lettsolgt er den ikke. Vi får følge med på hva den blir solgt for til slutt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må ha et digert tre å pakke den inn under da og mengder av papir med glitter og sløyfer på. :nisseblunk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tja, enig at størrelsen er et pluss, men nå har annonsen ligget ute siden 20.oktober, så lettsolgt er den ikke. Vi får følge med på hva den blir solgt for til slutt 😊

Ingenting er «lettsolgt» i dagens marked. Den har hatt én visning, tipper den går snart. Den er rimelig unik.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/eiendom/nybygg/prosjekt?finnkode=281936526&page=3&location=1.20015.20280

Ja huset er nytt og det ser flott ut. Men det står vel neppe i salgsannonsen at tomten ligger i et kryss rett bak en eksisterende enebolig. Både dette huset og en tomannsbolig har de visst tenkt å plassere i bakhagen på eneboligen.

Og det er ganske så trafikkert der med tungtransport og vanlig trafikk hele tiden. Så jeg skjønner litt at de sliter med å selge det.

Anonymkode: be8ff...478

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

https://www.finn.no/eiendom/nybygg/prosjekt?finnkode=281936526&page=3&location=1.20015.20280

Ja huset er nytt og det ser flott ut. Men det står vel neppe i salgsannonsen at tomten ligger i et kryss rett bak en eksisterende enebolig. Både dette huset og en tomannsbolig har de visst tenkt å plassere i bakhagen på eneboligen.

Og det er ganske så trafikkert der med tungtransport og vanlig trafikk hele tiden. Så jeg skjønner litt at de sliter med å selge det.

Anonymkode: be8ff...478

Hvorfor skal dette stå i en boligannonse? Man ser der jo tydelig på kartet som er i annonsen.

Anonymkode: 60f08...cd7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 8.37):

Hvorfor skal dette stå i en boligannonse? Man ser der jo tydelig på kartet som er i annonsen.

Anonymkode: 60f08...cd7

Det blir vel liten tomt når både en enebolig og en tomannbolig er planlagt bygd der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (14 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=327813678

Jeg tror jeg hadde fått litt fnatt av det dekorative toalettet:

IMG_3105.thumb.jpeg.659752d4fb6b386cc676b38bc077a867.jpeg

Jeg er veldig fan av å go big or go home på sånne små toalettrom, men den tapeten der var helt grusom! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...