Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

spinner skrev (5 minutter siden):

Åpningsbildet skremmer vettet av meg. Bortimot 9 mill, men skal spare penger på å lage presentasjonen selv. Jeg kan være med på at mange meglere er ubrukelige, men her hadde det kanskje vært lurt å få noen kritiske innspill på annonsen.

Ja, det var virkelig et grusomt bilde. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 4.7.2023 den 20.36):

En bolig utenom det vanlige, med egen dam og sjølinje

https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=304201194

image.jpeg.24350a580982d3d90913b053d091ee66.jpeg

Anonymkode: 09cec...909

 

spinner skrev (11 timer siden):

Åpningsbildet skremmer vettet av meg. Bortimot 9 mill, men skal spare penger på å lage presentasjonen selv. Jeg kan være med på at mange meglere er ubrukelige, men her hadde det kanskje vært lurt å få noen kritiske innspill på annonsen.

Her er det tydelig lagt ned en del midler, og veldig fint tomt, men for et skrekkelig hus, interiør og ikke minst presentasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charminia skrev (10 timer siden):

Denne synes jeg ikke var så pen. Veldig upraktisk og "steril" stue med de store vinduene - ser ikke ut som om det er så mye innsyn men dog.....

Litt av en prisstigning også fra 7.9 mill i 2004 til 22 mill

Eneste som er bra er utsikten - ikke nødvendigvis beliggenheten

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

punkyB skrev (7 minutter siden):

Denne synes jeg ikke var så pen. Veldig upraktisk og "steril" stue med de store vinduene - ser ikke ut som om det er så mye innsyn men dog.....

Litt av en prisstigning også fra 7.9 mill i 2004 til 22 mill

Eneste som er bra er utsikten - ikke nødvendigvis beliggenheten

De har vært konsekvente med runde ting iallfall, det skal de ha. Bygningsdetaljer, dusj, trapp etc. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (2 timer siden):

Åh, sånne gamle hus er fantastiske. Bygget i 1900... over 100 år. Det sier dessverre litt om hvor lytt det antageligvis er mellom etasjene. Du hører nok naboene fise eller hoste, og trinnlyd når de går over gamle knirkende gulv, sannsynligvis uten noen lydisolering mot naboene over og under.

Men hagen og huset var fantastisk. Ser at kontainerne og industrien ved Sjursøya og gamle Mosseveien er nærmeste nabo. Det ødela en del av utsikten, dessverre :( Tror ikke jeg hadde orket å bo så nær en så sterkt trafikkert vei, som har trafikk absolutt hele døgnet. 

Likevel, jeg digger huset fordi det er en sånn gammel skatt, fra den gangen de kunne bygge VAKRE hus! 😍

Jeg kan bare ikke helt skjønne hvordan EN etasje i denne gamle boligen, som er et oppussingsobjekt, kan være priset til hele 15 000 000 ???

Endret av Million
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida skrev (2 timer siden):

Nydelig! Ikke mye less is more der 😃 Flott utsikt og herlig hage.

Ja, ingenting slår utsikten over et anleggsområde.

Anonymkode: d8521...1a9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ja, ingenting slår utsikten over et anleggsområde.

Anonymkode: d8521...1a9

Mye bedre enn å glane inn i naboens vegg eller digre boligblokker som mange gjør. 

Og man kan jo se på fjorden og holmene.

Eller man kan gjøre som du, konsentrere seg om det som er negativt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (3 timer siden):

Et finfint hus, som i utgangspunktet er fylt med eiernes smak og rot, men huset er fullt av personlighet
og jeg kunne godt ha klart den utsikten om jeg fikk det pent pakket inn og overrakt i morgen tidlig.  :rodmer:

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frida skrev (5 timer siden):

Mye bedre enn å glane inn i naboens vegg eller digre boligblokker som mange gjør. 

Og man kan jo se på fjorden og holmene.

Eller man kan gjøre som du, konsentrere seg om det som er negativt. 

Enkelte har virkelig ikke høye krav, ser jeg.

Anonymkode: d8521...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida skrev (8 timer siden):

Nydelig! Ikke mye less is more der 😃 Flott utsikt og herlig hage.

Utsikten er fin ja, men den er såppass nære Mosseveien at jeg tenker det suser bra der. 

Anonymkode: ebd02...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Million skrev (5 timer siden):

Åh, sånne gamle hus er fantastiske. Bygget i 1900... over 100 år. Det sier dessverre litt om hvor lytt det antageligvis er mellom etasjene. Du hører nok naboene fise eller hoste, og trinnlyd når de går over gamle knirkende gulv, sannsynligvis uten noen lydisolering mot naboene over og under.

Men hagen og huset var fantastisk. Ser at kontainerne og industrien ved Sjursøya og gamle Mosseveien er nærmeste nabo. Det ødela en del av utsikten, dessverre :( Tror ikke jeg hadde orket å bo så nær en så sterkt trafikkert vei, som har trafikk absolutt hele døgnet. 

Likevel, jeg digger huset fordi det er en sånn gammel skatt, fra den gangen de kunne bygge VAKRE hus! 😍

Jeg kan bare ikke helt skjønne hvordan EN etasje i denne gamle boligen, som er et oppussingsobjekt, kan være priset til hele 15 000 000 ???

«Hele» 15 000 000!?, det er jo et varp for så mange kvm. og SÅ stor hage i området. Enig i kjip trafikksus, men det er en prima beliggenhet i forhold til sykling til sentrum for eksempel. 

Anonymkode: ebd02...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (På 5.7.2023 den 13.29):

Enig 😍 Eneste at skulle hatt utgang og eierskap til hageflekk også. De hagene er superskjønne 🤩

Endret av kokkos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (8 timer siden):

Åh, sånne gamle hus er fantastiske. Bygget i 1900... over 100 år. Det sier dessverre litt om hvor lytt det antageligvis er mellom etasjene. Du hører nok naboene fise eller hoste, og trinnlyd når de går over gamle knirkende gulv, sannsynligvis uten noen lydisolering mot naboene over og under.

Men hagen og huset var fantastisk. Ser at kontainerne og industrien ved Sjursøya og gamle Mosseveien er nærmeste nabo. Det ødela en del av utsikten, dessverre :( Tror ikke jeg hadde orket å bo så nær en så sterkt trafikkert vei, som har trafikk absolutt hele døgnet. 

Likevel, jeg digger huset fordi det er en sånn gammel skatt, fra den gangen de kunne bygge VAKRE hus! 😍

Jeg kan bare ikke helt skjønne hvordan EN etasje i denne gamle boligen, som er et oppussingsobjekt, kan være priset til hele 15 000 000 ???

Det er ikke sikkert at det er lydt mellom etasjene. På den tiden var det vanlig å fylle etasjeskillene med stubbloftsleire, og det isolerer godt. 

Anonymkode: 9b190...c9a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det er ikke sikkert at det er lydt mellom etasjene. På den tiden var det vanlig å fylle etasjeskillene med stubbloftsleire, og det isolerer godt. 

Anonymkode: 9b190...c9a

Ja, det er riktig. Vi leide i en gammel bygård som hadde slik isolasjon, og vi hørte aldri et pip fra en eneste nabo. 

Anonymkode: f8802...da6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...