Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ser ut som et fangehull.

Anonymkode: a8a59...8c5

Hva var galt? Sånn er jo kjellerleiligheter. Syntes denne var fint malt i lyse farger og ellers grei standard. 

Anonymkode: ebd02...684

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ser ut som et fangehull.

Anonymkode: a8a59...8c5

Det er jo et hull, faktisk. Ikke egen inngang, men egen NEDGANG - det er vel ganske treffende! Og helt sikkert ulovlig å leie ut så det holder. Skulle ønske at kommunen og Skatteetaten tok seg noen runder på Finn! 

Anonymkode: 18d3b...e81

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo et hull, faktisk. Ikke egen inngang, men egen NEDGANG - det er vel ganske treffende! Og helt sikkert ulovlig å leie ut så det holder. Skulle ønske at kommunen og Skatteetaten tok seg noen runder på Finn! 

Anonymkode: 18d3b...e81

Hvorfor tror du set? Vinduer med lysgraver pleier å være godkjent det. 

Anonymkode: ebd02...684

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut var og så på denne boligen her: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=269699071&ci=13

i Skien da den lå ute i fjor høst til 13M. 

Fin utsikt og høyteknologisk boks, men noen få ting jeg ikke likte: 

IMG_0419.thumb.jpeg.0778281f47d97e337a1f0659c927a4e7.jpeg

Den kanten mellom kjøkken og stuegulv er ikke sikret. Dvs at går man feil, eller det er små barn der så kan man virkelig gå på trynet. 

IMG_0420.thumb.jpeg.e487de6612f27082296b47af58668998.jpeg
Innkjørselen er via rød strek. 

Ikke et sted for folk som vil bo mer privat. 
 

(Peanut bor i omegn nå da, i et hus som skrek «Peanut!» da Peanut så det ^^, )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mardina skrev (3 timer siden):

Tror ikke jeg hadde klart å trives der. Får nesten klaustrofobi av å se på bildene 😳

Samme her. I tillegg hang jeg meg opp i at vasken på kjøkkenet er bitteliten og det ser ikke ut til å være oppvaskmaskin der, så man må vel kjøpe en balje å vaske opp i... 

Anonymkode: dd076...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme her. I tillegg hang jeg meg opp i at vasken på kjøkkenet er bitteliten og det ser ikke ut til å være oppvaskmaskin der, så man må vel kjøpe en balje å vaske opp i... 

Anonymkode: dd076...0ed

Å ikke ha oppvaskemaskin er ganske vanlig for hybler. jeg har bodd i mange hybler og tror jeg aldri har hatt oppvaskmaskin når jeg hadde eget kjøkken.  

Anonymkode: a0ffc...683

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Å ikke ha oppvaskemaskin er ganske vanlig for hybler. jeg har bodd i mange hybler og tror jeg aldri har hatt oppvaskmaskin når jeg hadde eget kjøkken.  

Anonymkode: a0ffc...683

Det er greit nok at det ikke er vanlig med oppvaskmaskin, men da bør jo kummen/vasken være stor nok til å vaske opp i. Det ser ikke ut til å være tilfelle denne hybelen.

Anonymkode: dd076...0ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det er greit nok at det ikke er vanlig med oppvaskmaskin, men da bør jo kummen/vasken være stor nok til å vaske opp i. Det ser ikke ut til å være tilfelle denne hybelen.

Anonymkode: dd076...0ed

Beklager, leste ikke ditt opprinnelige innlegg godt nok og så ikke på bildet i finn-annonsen. Er helt enig med deg. 

Anonymkode: a0ffc...683

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.2.2023 den 19.50):

Men da har du nok mer skapplass enn i dette huset? Her forsvinner ett høyskap til kjøleskap og ett til fryser. I tillegg er det sannsynligvis avfall under vask og begrenset plass under koketopp. Jeg fatter knapt at de har plass til tallerkner, kopper, glass, vinglass, kjeler osv. Tørrvarer skal jo også stå et sted. Så her er det knapt plass til en stavmikser i skapene.

Anonymkode: 17014...4d0

Her er lageret i kjelleren, der står og maskinene som ikke er i daglig bruk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2023 den 9.50):

og du som ikke har airfryer og brølbakemaskin.. du går glipp av så mye. Anbefales på det sterkeste 😅Seriøst, elsker å ha de begge så mye, anbefaler til alle. Kanskje spesielt barnefamilier, som lager mange matpakker og mye middager. 

Anonymkode: fdddf...f39

Brødbakemaskin er absolutt ikke et must, har en i kjellerboden men lager stort sett 10-20 brød i slengen. Det er enklere og mer tidsbesparende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nydelig natur og beliggenhet, men herremin for et potensiale i bygningen.. :ironi:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=297534628

Anonymkode: e2cca...2dd

Nok en gang er jeg bare 😍🤩😍🤩😍

😅

Men jeg elsker hus fra den tida, og det var kjøkkenet på plass. Med nennsom oppussing tilpassa huset kunne den blitt kjempefin, og landskapet rundt var helt fantastisk 🤩

Anonymkode: 06c20...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme her. I tillegg hang jeg meg opp i at vasken på kjøkkenet er bitteliten og det ser ikke ut til å være oppvaskmaskin der, så man må vel kjøpe en balje å vaske opp i... 

Anonymkode: dd076...0ed

Enig 😊 La også merke til at det så litt halvferdig ut enkelte steder, med b.l.a manglende lister rundt vinduer og noen dører.

Og den nedgangen ned til leiligheten...... 😳 Nei takk! Som en annen sa; jeg tror egentlig ikke at denne leiligheten er helt lovlig å leie ut 😳 

Endret av Mardina
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomas77 skrev (På 1.3.2023 den 20.19):

Har begge, brukes aldri. Airfryer er det mest skuffende jeg kan huske å ha kjøpt. 

Tror det kommer an på typen airfryer. Min første var møkka dårlig så fikk jeg en ny som er helt fantastisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Overhodet ikke! Dette er ikke godkjent rømningsvei. 

Anonymkode: 3aaec...330

Krav til rømningsvei kan oppfylles på andre måter. Om man bor i 12. etasje kan man ha så store vinduer man bare vil, man kan uansett ikke hoppe ut der ved brann…

Men det er jo også krav til lysinnlsipp, og det oppfylles ikke med sånne vinduer. Man blir jo deprimert av å bo sånn!

Anonymkode: 17014...4d0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger merke til at nordmenn er ganske dårlig på hage. Er liksom en platting og no gress og thats it. Tenk så mye gøy man kan gjøre og utnytte all den plassen til. Selv de over 10 mil har gjerne kjedelig uteområde.

Anonymkode: fd85c...953

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...