Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ser du ofte det i denne tråden? Eller var det kun det innlegget du reagerte på? For i så fall er det mest redelig å skrive det, ikke at du blir kvalm av latterliggjøringen i tråden.

Stort sett synes jeg det er like mye ris som ros i tråden. Og den er faktisk ganske lærerik, hvis man er interessert. Folk deler jo egne erfaringer med alt fra planløsning, lysinnslipp, akustikk til innsidetips om konkrete nabolag. Jeg tok med meg masse når vi tegnet vårt nåværende hus. Og skal jeg kjøpe igjen vet jeg hvor jeg skal publisere annonsen først...

Dessuten er det gøy å se hvor ulik smak og preferanser folk har?

Anonymkode: 17014...4d0

Helt sikkert. Er bare på nivået til barnslig enkelte poster.

Anonymkode: 2986f...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Blir Litt kvalm av all latterliggjøringen i denne tråden. Er tross alt hjemmene til folk dere håner… Hva er feil med å ha golfsettet stående fremme F eks? Kan være stylist/fotograf/megler sitt forslag, for det viser at i området her er det golfbane F eks. Herregud…

Anonymkode: 2986f...98d

Hva gjør du i denne tråden her da?  Ikke har jeg sett spesielt mye latterliggjøring heller 🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hva er det du liker med disse to hyttene?

Anonymkode: 998ed...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Anonymkode: 4e68e...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så praktisk det må være å kunne be folk dra til Helvete uten å fremstå som uhøflig 😁

Anonymkode: 4e68e...2e9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.4.2023 den 18.29):

Et veldig langt hus... https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=296032124&ci=2

 Rart de ikke har investert i akustikkdemping, for de har brukt penger på mye annet. Jeg får lett hodepine bare av å se på bildene.

Anonymkode: 17014...4d0

Det huset hadde veldig institusjonspreg. Jeg ville ikke kunne trives der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker som regel moderne hus best, men det er noe med denne. Jeg måtte pusset opp noe, som byttet kjøkken, litt mindre hyttefølelse oppe og fjernet vask/benken på toalettet i underetasjen. Ellers har det mye fint. Følelse av å bo landlig midt i Bærum🙂

https://www.finn.no/297648755

Anonymkode: 23376...614

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=296108032&fbclid=IwAR0Uu0XkVQ79qk_lbaafQ5yWO6vpx1tDtk0Kb13zxkmF4uzbyJ17fn68Y_c&ci=3

                             Jatakk, jeg tar alt sammen slik som det står. :rodmer: Tusen takk. 
032_1874935135.jpg

Det er som jeg hører kjenningsmelodien til "Herskapelig" og hører Toppen Beck gå gjennom gangene

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sofie777 skrev (Akkurat nå):

Det er som jeg hører kjenningsmelodien til "Herskapelig" og hører Toppen Beck gå gjennom gangene

Ja, dem har jeg sett en del på...og jeg hører swushingen av silkekjoler og polyneser/vals i ballsalen. :rodmer:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (1 time siden):

Det er som jeg hører kjenningsmelodien til "Herskapelig" og hører Toppen Beck gå gjennom gangene

Ja! 
Bare synd det var malt så mye grått, det passer ikke inn der.

Anonymkode: 18d3b...e81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Oi! 
Huset ser jo nesten beskjedent ut fra utsuden. De må jo ha brukt enorme summer for å innrede dette.

 

Jeg hadde valgt utleiedel om jeg måtte bo der. Litt tungt å puste i resten av huset. 

Anonymkode: 8651e...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Trodde først var Berg i Oslo og stusset over prisen😄. Men det er vel ekstremt billig for et så stort hus i Trondheim også? Er vel et tegn på at megleren skjønner at det er ganske harry?

Anonymkode: 5fd48...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...