Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

 

Kunne vært levelig om man fikk byttet om plassering av kjøkken og soverom, slik at soverommet virkelig kunne bli et eget rom, men det ville jo bli dyrt og vanskelig...

Anonymkode: 071de...61f

Kunne heller snudd den halve veggen 180 grader, så kunne man hatt en sovealkove i hjørnet bak der og utvidet kjøkkenet til der sengen står. Trenger man spisestue i en så liten leilighet?

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sofie777 skrev (7 minutter siden):

Kunne heller snudd den halve veggen 180 grader, så kunne man hatt en sovealkove i hjørnet bak der og utvidet kjøkkenet til der sengen står. Trenger man spisestue i en så liten leilighet?

Tja, men for meg er det alfa og omega å kunne lukke døren til soverommet.

Anonymkode: 071de...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/5/2023 at 3:54 PM, AnonymBruker said:

Det er et fint hus og det har gode solforhold. Men jeg ville heller kjøpt et hus på Slemdal, Ris, Vinderen, Smestad/Skøyen, Berg, Nordberg, Solveien( Nordstrand og Bekkelaget). 

Anonymkode: 5fd48...901

Bygdøy er i en egen klasse hva beliggenhet i Oslo angår.

Øvre Holmenkollen skjønner jeg ikke. Betale ekstra for kortere sesong med sommervarme gir ingen mening i Norge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomas77 skrev (1 minutt siden):

Bygdøy er i en egen klasse hva beliggenhet i Oslo angår.

Øvre Holmenkollen skjønner jeg ikke. Betale ekstra for kortere sesong med sommervarme gir ingen mening i Norge. 

I øvre del av Holmenkollen er man gjerne mer enn gjennomsnittlig opptatt av skiføre :) 

Anonymkode: 071de...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

I øvre del av Holmenkollen er man gjerne mer enn gjennomsnittlig opptatt av skiføre :) 

Anonymkode: 071de...61f

Du har nok sikkert rett. Den sesongen er i mine øyne plenty lang nok uansett hvor du bor. Det er faktisk i dag, 14 mars, mulig å gå på ski over Grønland. Altså fra Galgeberg til Plaza 😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

I øvre del av Holmenkollen er man gjerne mer enn gjennomsnittlig opptatt av skiføre :) 

Anonymkode: 071de...61f

Men disse menneskene har investert uhorvelige summer i svømmebasseng, så skulle tro de var litt glad i sommeren også? Og den er unektelig ganske kort der oppe

Anonymkode: 17014...4d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bundaberg skrev (1 time siden):

https://www.finn.no/realestate/lettings/ad.html?finnkode=293278980&ci=13

Møblert leilighet 41 M2med sovealkove leies ut UTEN STRØM. (OSLO, VED HELSFYR)

Månedsleie 14 500 kr

980_1661866908.jpg

Jeg synes ikke det var så ille pris jeg da. Helt nydelig leilighet også. Jeg kunne flyttet rett inn der :) Her jeg bor så leies det ut leiligheter til 16000-17000 for 60kvm.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ms. Steele said:

Jeg synes ikke det var så ille pris jeg da. Helt nydelig leilighet også. Jeg kunne flyttet rett inn der :) Her jeg bor så leies det ut leiligheter til 16000-17000 for 60kvm.

Det er jo en frisk pris men det er det beste kjøkkenet jeg har sett på en såpass liten utleieenhet. Undervurdert område også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomas77 skrev (3 minutter siden):

Det er jo en frisk pris men det er det beste kjøkkenet jeg har sett på en såpass liten utleieenhet. Undervurdert område også. 

Jeg kjenner ikke området så godt siden jeg er fra en annen by, men skjønner at Oslo generelt har stive boligpriser. Det gjelder antakelig vel så mye leiepriser som salgspriser. Er enig i at kjøkkenet var bra til å være så liten leilighet. Skikkelig hjemmekoselig og god standard ser det ut til. Likte godt badet også jeg :) Stua er jo litt stusselig møblert kanskje, men greit med plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tja, men for meg er det alfa og omega å kunne lukke døren til soverommet.

Anonymkode: 071de...61f

Jeg også, men det finnes et marked for disse også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sommermor skrev (17 timer siden):

Et toalett i hver etasje og dusj på badet oppe er da ikke mye ? Å sove i en etasje uten toalett er for tungvindt.

Poenget var at det er dyrt å pusse opp tre våtrom, særlig med tanke på at det kanskje ikke er en leilighet man blir boende i til man får større barn eller blir gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (3 timer siden):

Poenget var at det er dyrt å pusse opp tre våtrom, særlig med tanke på at det kanskje ikke er en leilighet man blir boende i til man får større barn eller blir gammel

Det er ett våtrom i den leiligheten. Toalettrom uten sluk i gulvet er ikke et våtrom og har per i dag ingen spesifikke krav ved oppussing. Det finnes en anbefaling om vanntett sjikt på gulvet og noen cm opp på veggen på slike rom.

Anonymkode: 35ba9...78e

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er ett våtrom i den leiligheten. Toalettrom uten sluk i gulvet er ikke et våtrom og har per i dag ingen spesifikke krav ved oppussing. Det finnes en anbefaling om vanntett sjikt på gulvet og noen cm opp på veggen på slike rom.

Anonymkode: 35ba9...78e

Det er flislagte toalettrom x 2 med vann og et baderom, samt varmekabler i hele kjelleren. Selvsagt er det kostbare rom å pusse opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (6 timer siden):

Det er flislagte toalettrom x 2 med vann og et baderom, samt varmekabler i hele kjelleren. Selvsagt er det kostbare rom å pusse opp

Det er ikke våtrom selv om det er vann på toalettet. Du kan ha parkett på gulvet om du vil og silketapet på veggene. Så lenge det ikke er sluk i gulvet, er det ikke et våtrom. Ingen har sagt at du må ha fliser eller varmekabler nå du pusser dem opp igjen.

Anonymkode: 35ba9...78e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke våtrom selv om det er vann på toalettet. Du kan ha parkett på gulvet om du vil og silketapet på veggene. Så lenge det ikke er sluk i gulvet, er det ikke et våtrom. Ingen har sagt at du må ha fliser eller varmekabler nå du pusser dem opp igjen.

Anonymkode: 35ba9...78e

Du får prøve å selge toalettrom med silketapet på veggene og parkett på gulvet, og kjellerrom uten varmekabler. Lykke til 😉

Anonymkode: 841df...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...