Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det selges et dyrt og nyoppusset hus i området der jeg ønsker å kjøpe. Men, si meg, er det bare meg som synes at kjøkkenet er altfor lite og upraktisk for et så stort hus? Dette er jo et kjøkken for et lite leilighet? (Også flisene på badene er ugjevne men det kan være det er bare bilder som er sånn?) Uansett, jeg har ikke 11,5 millioner.. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=290928573&ci=41

Anonymkode: fdddf...f39

Dette må være et kjøkken for folk som ikke lager mat. 

Anonymkode: 998ed...c9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Noen som forstår grunnen til hvorfor selger/megler her har brukt en blanding av annonsebilder fra forrige salg i 2020 og nye bilder tatt i forbindelse med årets salg? De gamle bildene er jo bare en dårligere versjon av leiligheten. Er det for å fremheve hva man har gjort siden forrige gang? Minimal oppussing egentlig.

Lys 3-roms toppleilighet med solrik, usjenert takterrasse på 8 kvm - Bad 2015 - Kjøkken 2018 - Peis | FINN eiendom

image.thumb.png.5f53d561f974bad6ec1d4c0906b1731a.png

image.thumb.png.41a15b3b264177c346cb99dcc80e4aed.png

Anonymkode: 74c0e...c05

Det må være fordi før bildene var mye finere enn nå-bildene! Jeg trodde st det øverste bildet var nå, helt til jeg gikk inn i annonsen. De vil vel vise at man relativt lett kan gå tilbake til slik det var før. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Dette må være et kjøkken for folk som ikke lager mat. 

Anonymkode: 998ed...c9f

Jeg tenkte det samme 😭

Anonymkode: fdddf...f39

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette må være et kjøkken for folk som ikke lager mat. 

Anonymkode: 998ed...c9f

Jeg regner med at det er dette kjøkkenet dere snakker om:

image.png.73dee058ca47c296cef0f5a33b882d9b.png

Jeg elsker å lage mat og har mindre plass en det. Hadde elsket å ha så mye skuffer på begge sider og skap i metervis fra gulv til tak. Har sett større kjøkken, selvfølgelig, men synes absolutt ikke dette er for de "som ikke liker å lage mat"

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (6 timer siden):

Jeg regner med at det er dette kjøkkenet dere snakker om:

image.png.73dee058ca47c296cef0f5a33b882d9b.png

Jeg elsker å lage mat og har mindre plass en det. Hadde elsket å ha så mye skuffer på begge sider og skap i metervis fra gulv til tak. Har sett større kjøkken, selvfølgelig, men synes absolutt ikke dette er for de "som ikke liker å lage mat"

Jeg skjønner heller ikke hvorfor noen mener at dette er bittelite. Det er jo en stor øy og masse skapplass🤔

Anonymkode: 23376...614

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, sofie777 said:

Jeg regner med at det er dette kjøkkenet dere snakker om:

image.png.73dee058ca47c296cef0f5a33b882d9b.png

Jeg elsker å lage mat og har mindre plass en det. Hadde elsket å ha så mye skuffer på begge sider og skap i metervis fra gulv til tak. Har sett større kjøkken, selvfølgelig, men synes absolutt ikke dette er for de "som ikke liker å lage mat"

Men benkeplass? Hvor skal man ha ståendes airfryer, brødbakemaskin, Kitchenaid, smoothiemaker? Dette er et kjøkken i et hus på over 250 kvadrat, det er et hus som er stort nok for en familie på 5+. Familie på 5 trenger mer matlaging og kjøkkenutstyr enn en enslig kvinne eller et par. Huset er over 2 etasjer og hver av de er på over 100 kvadrat og det er alt kjøkken de fikk plass til? Det er ikke et grovt kjøkken i tillegg, dette er alt. Jeg klarer bare ikke å se hvordan skal det kjøkkenet være praktisk. 

Anonymkode: fdddf...f39

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Noen som forstår grunnen til hvorfor selger/megler her har brukt en blanding av annonsebilder fra forrige salg i 2020 og nye bilder tatt i forbindelse med årets salg? De gamle bildene er jo bare en dårligere versjon av leiligheten. Er det for å fremheve hva man har gjort siden forrige gang? Minimal oppussing egentlig.

Lys 3-roms toppleilighet med solrik, usjenert takterrasse på 8 kvm - Bad 2015 - Kjøkken 2018 - Peis | FINN eiendom

image.thumb.png.5f53d561f974bad6ec1d4c0906b1731a.png

image.thumb.png.41a15b3b264177c346cb99dcc80e4aed.png

Anonymkode: 74c0e...c05

Jeg tenker dette handler om lyset på bildene. Denne gangen var fotografen i leiligheten når det var relativt mørkt ute, men på de forrige bildene får man dagslyset inn i leiligheten og det viser rommet på en helt annen måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men benkeplass? Hvor skal man ha ståendes airfryer, brødbakemaskin, Kitchenaid, smoothiemaker? Dette er et kjøkken i et hus på over 250 kvadrat, det er et hus som er stort nok for en familie på 5+. Familie på 5 trenger mer matlaging og kjøkkenutstyr enn en enslig kvinne eller et par. Huset er over 2 etasjer og hver av de er på over 100 kvadrat og det er alt kjøkken de fikk plass til? Det er ikke et grovt kjøkken i tillegg, dette er alt. Jeg klarer bare ikke å se hvordan skal det kjøkkenet være praktisk. 

Anonymkode: fdddf...f39

Nettopp. Man lager ikke maten nedi skuffene... Hvor skal man trille boller, kjevle deig osv?

Forøvrig var det ikke all verdens oppbevaringsplass heller, med tanke på husets størrelse. Jeg antar at bak høyskapene befinner det seg både et kjøleskap og en fryser, så det blir ikke mye plass igjen til nødvendig kjøkkenutstyr. 

Anonymkode: 17014...4d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nettopp. Man lager ikke maten nedi skuffene... Hvor skal man trille boller, kjevle deig osv?

Forøvrig var det ikke all verdens oppbevaringsplass heller, med tanke på husets størrelse. Jeg antar at bak høyskapene befinner det seg både et kjøleskap og en fryser, så det blir ikke mye plass igjen til nødvendig kjøkkenutstyr. 

Anonymkode: 17014...4d0

Kan man ikke trille boller og kjevle deig på øya? Jeg er enig i at det er litt upraktisk å stå på motsatt side av øya, men der er det iallfall masse benkeplass.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalaB skrev (1 minutt siden):

Kan man ikke trille boller og kjevle deig på øya? Jeg er enig i at det er litt upraktisk å stå på motsatt side av øya, men der er det iallfall masse benkeplass.. 

Det er jo ikke massevis av plass på andre siden av øya heller. Det kommer ikke så godt frem på bildet, men en kjøkkentøy er ikke 2x bredden av en benkeplate. Du har omtrent plassen som barkrakkene har, før det butter i enten vasken eller koketoppen. Altså er det ikke plass til for eksempel en pizzadeig...

Plassen du har til rådighet er mellom koketopp og vask, og på hver side av disse. Og tro meg, det er utrolig slitsomt å jobbe på så små arealer.

Anonymkode: 17014...4d0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men benkeplass? Hvor skal man ha ståendes airfryer, brødbakemaskin, Kitchenaid, smoothiemaker? Dette er et kjøkken i et hus på over 250 kvadrat, det er et hus som er stort nok for en familie på 5+. Familie på 5 trenger mer matlaging og kjøkkenutstyr enn en enslig kvinne eller et par. Huset er over 2 etasjer og hver av de er på over 100 kvadrat og det er alt kjøkken de fikk plass til? Det er ikke et grovt kjøkken i tillegg, dette er alt. Jeg klarer bare ikke å se hvordan skal det kjøkkenet være praktisk. 

Anonymkode: fdddf...f39

Ser at kaffetrakter og en ting til har fått plass på en hylle. Hvor stor sannsynlighet er det for at det står noe i skap(ene) ved siden av? Jeg ville ikke hatt alt du nevnte ute i hvert fall. Er det alle som har alt du nevner? Er det alle som ønsker å ha alt du nevner stående ute når det blir tatt bilde for boligsalg? Den eneste måten å finne ut av dette på, er å gå på visning.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, sofie777 said:

Ser at kaffetrakter og en ting til har fått plass på en hylle. Hvor stor sannsynlighet er det for at det står noe i skap(ene) ved siden av? Jeg ville ikke hatt alt du nevnte ute i hvert fall. Er det alle som har alt du nevner? Er det alle som ønsker å ha alt du nevner stående ute når det blir tatt bilde for boligsalg? Den eneste måten å finne ut av dette på, er å gå på visning.

den plassen du ser der kaffetrakteren står, det er alt. Det er kjøleskap/fryser til venstre, høyskap til høyre. Skuffer i kjøkkenøy. Nei, det er sikkert ikke ALLE som har alt dette, men JEG har alt dette, vi er en familie på 4. 

altså, for all del, dette ville ikke vært et lite kjøkken, om det var plassert i et treroms leilighet på 70 kvadrat. Det er ikke det jeg sier. Men dette er et hus på 250 kvadrat, til prisen på 11,5 millioner. Det må jo da gå an å få skviset et større kjøkken der? Med ihvertfall en meter sammenhengende benkeplate? som annen nevner, hvis ikke for annet, så for pizzadeig-kjevling og bolle-laging med barna? For meg er dette så åpenbart et kjøkken designet av de som ikke lager mat, at jeg ikke skjønner at ikke alle ser det.. 

Anonymkode: fdddf...f39

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal prøve å illustrere med illustrasjoner. Det er et annet hus som har vært til salgs i område, huset er på 160 kvadrat og er fra 80-tallet, og kjøkkenet er fra byggeåret og må nok skiftes. Men se på størrelsen. I et mye mindre hus. Meter på meter med benkeplass. I eget rom.. Plass til absolutt alt. 🤩
image.png.b061d2775d45ebdfe26e66724cdb0e7f.png

Anonymkode: fdddf...f39

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen seriøst:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=293075151
 

En av de dyreste boligene i markedet på Sørlandet. 
 

Jeg så for meg basseng, og megafint interiør.

Dette boligområdet består stort sett av hvite murboliger i nyfunkis. 
 

De som flytter inn her bare «men jeg drømmer om å bo i en klassisk leilighet på Frogner jeg, så jeg legger brede klassiske lister/peis, og trepanel i tak som om vi bodde i en eldre hus. 
 

Trappa? Jo, den skal se ut som den tilhører en erverdig enebolig i Solveien fra 1920 eller noe. 
 

De har jo ødelagt huset jo 😅 Folk med mye penger har faen så rævva stilsans avogtil asså.

Og jeg lurer på HVOR ER BASSENG 😅🤷‍♀️

Endret av AprilLudgate
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (51 minutter siden):

Jammen seriøst:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=293075151
 

En av de dyreste boligene i markedet på Sørlandet. 
 

Jeg så for meg basseng, og megafint interiør.

Dette boligområdet består utelukkende av hvite murboliger i nyfunkis. 
 

De som flytter inn her bare «men jeg drømmer om å bo i en klassisk leilighet på Frogner jeg, så jeg legger brede klassiske lister/peis, og trepanel i tak som om vi bodde i en eldre hus. 
 

Trappa? Jo, den skal se ut som den tilhører en erverdig enebolig i Solveien fra 1920 eller noe. 
 

De har jo ødelagt huset jo 😅 Folk med mye penger har faen så rævva stilsans avogtil asså.

Og jeg lurer på HVOR ER BASSENG 😅🤷‍♀️

Ja, dette var like irriterende å se som når man har gjort motsatt: klassisk bygårdsleilighet er blitt renovert til å se ut som den ligger i et nybygg.

Anonymkode: 35ba9...78e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (1 time siden):

Jammen seriøst:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=293075151
 

En av de dyreste boligene i markedet på Sørlandet. 
 

Jeg så for meg basseng, og megafint interiør.

Dette boligområdet består utelukkende av hvite murboliger i nyfunkis. 
 

De som flytter inn her bare «men jeg drømmer om å bo i en klassisk leilighet på Frogner jeg, så jeg legger brede klassiske lister/peis, og trepanel i tak som om vi bodde i en eldre hus. 
 

Trappa? Jo, den skal se ut som den tilhører en erverdig enebolig i Solveien fra 1920 eller noe. 
 

De har jo ødelagt huset jo 😅 Folk med mye penger har faen så rævva stilsans avogtil asså.

Og jeg lurer på HVOR ER BASSENG 😅🤷‍♀️

Og hva skjer med den teite lille flekken med kunstgress, tjue centimeter fra den faktiske plenen?!

 

Anonymkode: 3aaec...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AprilLudgate skrev (1 time siden):

Jammen seriøst:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=293075151
 

En av de dyreste boligene i markedet på Sørlandet. 
 

Jeg så for meg basseng, og megafint interiør.

Dette boligområdet består utelukkende av hvite murboliger i nyfunkis. 
 

De som flytter inn her bare «men jeg drømmer om å bo i en klassisk leilighet på Frogner jeg, så jeg legger brede klassiske lister/peis, og trepanel i tak som om vi bodde i en eldre hus. 
 

Trappa? Jo, den skal se ut som den tilhører en erverdig enebolig i Solveien fra 1920 eller noe. 
 

De har jo ødelagt huset jo 😅 Folk med mye penger har faen så rævva stilsans avogtil asså.

Og jeg lurer på HVOR ER BASSENG 😅🤷‍♀️

Haha, jeg tenkte det samme. Hva søren. Og hva skjer med de der ansikts-tallerknene på veggen😳

Anonymkode: f285e...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang denne kommer på markedet blir jeg like forundret... Merkverdig planløsning sånn i tillegg til at det tidligere var en butikk og du dermed har dobbeltdører ut mot gata i stua di... Og hvorfor de har en seng på hemsen hvor alle kan se inn til (ungdomsskole ved siden av)...

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=292287788

Anonymkode: 76c51...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men benkeplass? Hvor skal man ha ståendes airfryer, brødbakemaskin, Kitchenaid, smoothiemaker? Dette er et kjøkken i et hus på over 250 kvadrat, det er et hus som er stort nok for en familie på 5+. Familie på 5 trenger mer matlaging og kjøkkenutstyr enn en enslig kvinne eller et par. Huset er over 2 etasjer og hver av de er på over 100 kvadrat og det er alt kjøkken de fikk plass til? Det er ikke et grovt kjøkken i tillegg, dette er alt. Jeg klarer bare ikke å se hvordan skal det kjøkkenet være praktisk. 

Anonymkode: fdddf...f39

I skapene. Jeg har masse maskiner, men ingenting står fast på benken, det ser jo bare rotete ut.

Anonymkode: ebd02...684

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hver gang denne kommer på markedet blir jeg like forundret... Merkverdig planløsning sånn i tillegg til at det tidligere var en butikk og du dermed har dobbeltdører ut mot gata i stua di... Og hvorfor de har en seng på hemsen hvor alle kan se inn til (ungdomsskole ved siden av)...

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=292287788

Anonymkode: 76c51...828

Likte den godt jeg😁 for de som har behov for en bonusplass er den jo fin😊

Anonymkode: ebd02...684

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...