Peanut Skrevet 25. februar 2023 #7581 Del Skrevet 25. februar 2023 Fin salgspris for boligen her da, siden den ikke har blitt solgt siden den ble kjøpt i ‘91: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=291880916&ci=44 (Ellers synes jeg at det blir litt «rart» med helt hvite vegger til den typen møblement: Synes det hadde passet med varmere farger feks ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #7582 Del Skrevet 25. februar 2023 Peanut skrev (3 timer siden): Fin salgspris for boligen her da, siden den ikke har blitt solgt siden den ble kjøpt i ‘91: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=291880916&ci=44 (Ellers synes jeg at det blir litt «rart» med helt hvite vegger til den typen møblement: Synes det hadde passet med varmere farger feks ) Det bildet er da ikke fra leiligheten du linker til? Eller er jeg blitt helt surrete? Anonymkode: 45ade...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 25. februar 2023 #7583 Del Skrevet 25. februar 2023 23 minutter siden, AnonymBruker said: Det bildet er da ikke fra leiligheten du linker til? Eller er jeg blitt helt surrete? Anonymkode: 45ade...0aa Nei, det er fra en annen leilighet Den her: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=292242413&ci=4 (Har man råd til så håper jeg på en måte de har litt bedre stil enn det som ble vist der <_< ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #7584 Del Skrevet 25. februar 2023 Peanut skrev (2 timer siden): Nei, det er fra en annen leilighet Den her: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=292242413&ci=4 (Har man råd til så håper jeg på en måte de har litt bedre stil enn det som ble vist der <_< ) TRETTITRE MILLIONER for to soverom og stue og kjøkken i ett? 😳 Anonymkode: 06c20...ad8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #7585 Del Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): TRETTITRE MILLIONER for to soverom og stue og kjøkken i ett? 😳 Anonymkode: 06c20...ad8 Haha, stakkars mennesker som betaler så mye for en skitleilighet. Bra terrasse da 👍 Anonymkode: 283ac...95e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 25. februar 2023 #7586 Del Skrevet 25. februar 2023 29 minutter siden, AnonymBruker said: TRETTITRE MILLIONER for to soverom og stue og kjøkken i ett? 😳 Anonymkode: 06c20...ad8 Location, location, location. Men ja, de tar seg (altfor) godt betalt <_< 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 25. februar 2023 #7587 Del Skrevet 25. februar 2023 Peanut skrev (5 timer siden): Nei, det er fra en annen leilighet Den her: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=292242413&ci=4 (Har man råd til så håper jeg på en måte de har litt bedre stil enn det som ble vist der <_< ) De har sikkert malt veggene før leiligheten ble lagt ut for salg. Interiørarkitekter bruker å anbefale det. Dette er jo et godt eksempel hvor feil det kan bli. Hvitt er en veldig hard farge som det er vanskelig å møblere mot. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 26. februar 2023 #7588 Del Skrevet 26. februar 2023 Hulderen skrev (På 23.2.2023 den 10.36): For en kontrast det er mellom den halvparten som selges, og naboen! Jeg ville vært veldig skeptisk til å kjøpe det når det har vært så dårlig vedlikeholdt utvendig. Man tenker med en gang råteskader. Da hjelper det lite med nymalte vegger og nytt laminatgulv (hvorfor ikke parkett?) i stuen. Jeg tenker de som har den andre halvparten må være sjeleglade over å skulle få nye naboer. Det kan ikke ha vært mye samarbeid der! Laminat er bedre enn parkett iforhold til slitasje, det er ikke samme greie som på 80 tallet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 26. februar 2023 #7589 Del Skrevet 26. februar 2023 Hulderen skrev (På 23.2.2023 den 20.22): Parkett er varmere og mykere å gå på. Akustikken i rommet blir mye bedre. Parkett har også bedre lydisolering. Det har ekte treoverflate, mens laminat bare er en kopi. Laminat er mer slitesterkt, så det kan være greit å ha i en yttergang eller i et kjøkken der det er stor slitasje. Men parkett er absolutt å foretrekke i en stue. Dette er ikke lenger tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #7590 Del Skrevet 27. februar 2023 Noen som forstår grunnen til hvorfor selger/megler her har brukt en blanding av annonsebilder fra forrige salg i 2020 og nye bilder tatt i forbindelse med årets salg? De gamle bildene er jo bare en dårligere versjon av leiligheten. Er det for å fremheve hva man har gjort siden forrige gang? Minimal oppussing egentlig. Lys 3-roms toppleilighet med solrik, usjenert takterrasse på 8 kvm - Bad 2015 - Kjøkken 2018 - Peis | FINN eiendom Anonymkode: 74c0e...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #7591 Del Skrevet 27. februar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Noen som forstår grunnen til hvorfor selger/megler her har brukt en blanding av annonsebilder fra forrige salg i 2020 og nye bilder tatt i forbindelse med årets salg? De gamle bildene er jo bare en dårligere versjon av leiligheten. Er det for å fremheve hva man har gjort siden forrige gang? Minimal oppussing egentlig. Lys 3-roms toppleilighet med solrik, usjenert takterrasse på 8 kvm - Bad 2015 - Kjøkken 2018 - Peis | FINN eiendom Anonymkode: 74c0e...c05 Tillegg: jeg ser at den ene veggen er forlenget for å lage større soverom, men hvorfor vil en ny eier være interessert i å se "før"-bilder? Anonymkode: 74c0e...c05 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #7592 Del Skrevet 27. februar 2023 Det selges et dyrt og nyoppusset hus i området der jeg ønsker å kjøpe. Men, si meg, er det bare meg som synes at kjøkkenet er altfor lite og upraktisk for et så stort hus? Dette er jo et kjøkken for et lite leilighet? (Også flisene på badene er ugjevne men det kan være det er bare bilder som er sånn?) Uansett, jeg har ikke 11,5 millioner.. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=290928573&ci=41 Anonymkode: fdddf...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #7593 Del Skrevet 27. februar 2023 55 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som forstår grunnen til hvorfor selger/megler her har brukt en blanding av annonsebilder fra forrige salg i 2020 og nye bilder tatt i forbindelse med årets salg? De gamle bildene er jo bare en dårligere versjon av leiligheten. Er det for å fremheve hva man har gjort siden forrige gang? Minimal oppussing egentlig. Lys 3-roms toppleilighet med solrik, usjenert takterrasse på 8 kvm - Bad 2015 - Kjøkken 2018 - Peis | FINN eiendom Anonymkode: 74c0e...c05 Nei, annet enn at endringen med ekstra soverom ( eller ekstra stort soverom) ikke er byggemeldt og det er meglers subtile måte å informere kjøperen, uten å skrive det direkte? Men for engangs skyld, synes jeg dette var en veldig smart endring i planløsning og er absolutt forbedring. Har fått en ok-størrelse soverom og bare litt mindre spisestue, og uten nevneverdig fasadeendring. Synd at kjøkken og bad var pusset opp av tidligere eiere og er tydelig billig og dårlig oppussing bare for profit. Anonymkode: fdddf...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #7594 Del Skrevet 27. februar 2023 On 2/25/2023 at 1:48 PM, Peanut said: Fin salgspris for boligen her da, siden den ikke har blitt solgt siden den ble kjøpt i ‘91: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=291880916&ci=44 En helt tydelig eksempel på at boligpolitikk i Oslo og omegn ganger den generasjonen 60+ 😭 De kjøpte den leiligheten for 1.9 millioner! Dette er 20 mil fortjeneste på 30 år for absolutt ingenting.. Anonymkode: fdddf...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #7595 Del Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En helt tydelig eksempel på at boligpolitikk i Oslo og omegn ganger den generasjonen 60+ 😭 De kjøpte den leiligheten for 1.9 millioner! Dette er 20 mil fortjeneste på 30 år for absolutt ingenting.. Anonymkode: fdddf...f39 1,9 mill var lite for denne selv for 20 år siden, gjetter det var en overdragelse i forbindelse med skifte/arv. Anonymkode: 071de...61f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #7596 Del Skrevet 27. februar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: 1,9 mill var lite for denne selv for 20 år siden, gjetter det var en overdragelse i forbindelse med skifte/arv. Anonymkode: 071de...61f Det er 30 år siden Anonymkode: fdddf...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. februar 2023 #7597 Del Skrevet 27. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er 30 år siden Anonymkode: fdddf...f39 Tempus fugit <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. februar 2023 #7598 Del Skrevet 27. februar 2023 (endret) Husker da dette bygget ble bygget, synes det var så malplassert mellom de andre husene: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=292892596 (Om man skal bygge synes jeg man skal bygge i nogenlunde samme stil som husene rundt, mer chill for øynene ) Litt sjelden man ser så store tomter: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=289318714 Endret 27. februar 2023 av Peanut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #7599 Del Skrevet 27. februar 2023 1 hour ago, Peanut said: Husker da dette bygget ble bygget, synes det var så malplassert mellom de andre husene: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=292892596 (Om man skal bygge synes jeg man skal bygge i nogenlunde samme stil som husene rundt, mer chill for øynene ) Litt sjelden man ser så store tomter: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=289318714 1 - ja, jeg synes også det er rart at de godkjente slike hus på Frogner, det er vel flere nå. Det passer jo absolutt ikke inn? 2 - ja fordi huset er fra 1922. Og tomten er original og har ikke blitt bygget på, som omtrent absolutt alle slike tomter i Oslo og rundt. Anonymkode: fdddf...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #7600 Del Skrevet 27. februar 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: 1,9 mill var lite for denne selv for 20 år siden, gjetter det var en overdragelse i forbindelse med skifte/arv. Anonymkode: 071de...61f Var ikke 1991 midt i Oslo-krakket da? Anonymkode: 74c0e...c05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå