Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kokkos skrev (På 26.10.2022 den 23.40):

Blir nysgjerrig på livene som er levd i den leiligheten siden 1898! All kunsten på veggen, og biblioteket, hvem er (var?) selger? Og hvordan omverdenen, også bokstavelig, har endret seg rett utenfor stuevinduene i løpet av de hundreogtjue årene.

Høy sjarm/sjelfaktor på denne leiligheten! ❤️

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattugla skrev (49 minutter siden):

"Kort vei til Sola flyplass." Det kan man trygt si, huset ligger jo ved siden av den ene rullebanen! 😄 Tror ikke jeg hadde punget ut over 11 mill for å ha en flyplass som nærmeste nabo, selv om det er en fin strand og hav på den andre siden!

Oj, den var en nøtt 😅

Helt kokkonydelig strand!!

Men det hjelper jo ikke her - man blir jo sprø av så høy støy. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes denne leiligheten var veldig fin, liker også hvordan de nåværende eierne har innredet den. De har til og med samme 50-talls skjenk som vi har (bare at vår har fortsatt ben og er i bedre stand!). Det eneste jeg ikke liker er kjøkkenet, det ble veldig "kjølig" i en eller så varm og innbydende leilighet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattugla skrev (2 timer siden):

Synes denne leiligheten var veldig fin, liker også hvordan de nåværende eierne har innredet den. De har til og med samme 50-talls skjenk som vi har (bare at vår har fortsatt ben og er i bedre stand!). Det eneste jeg ikke liker er kjøkkenet, det ble veldig "kjølig" i en eller så varm og innbydende leilighet.

Så fine farger! Og nydelig innredet. Hvis jeg skulle kjøpt leiligheten, så hadde jeg forlangt å få med innredningen også. Ellers er det bare en helt ordinær leilighet

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Så fine farger! Og nydelig innredet. Hvis jeg skulle kjøpt leiligheten, så hadde jeg forlangt å få med innredningen også. Ellers er det bare en helt ordinær leilighet

Anonymkode: 3b767...67e

Det artige er at de deler hvilken farge de har brukt på veggene, så nå kan vi gjenskape dette hjemme! 😄

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (5 timer siden):

😅 Det er definitivt to ting på lista jeg IKKE vil ha 😅

En ting er vegg - men den søylen er jo vanskelig å få gjort noe fornuftig med. 

 

Ikke jeg heller, men det var fint hver for seg på et vis.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Pent var det ikke.

Anonymkode: 45ade...0aa

Fint hver for seg. Men så er jeg veldig glad i YSL og hjemmet hans da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvilket bilde er YSL-veggen?

Anonymkode: 9ecb3...077

 

Motelvibes skrev (12 timer siden):

Blå vegg.

Mener du den ultramarinblå veggen? Den var fin, men hva har den med YSL å gjøre?

Endret av Alauda
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alauda skrev (37 minutter siden):

 

Mener du den ultramarinblå veggen? Den var fin, men hva har den med YSL å gjøre?

Fargen kalles Majorelle Blue, også YSL Blue som er fargen på en villa som YSL kjøpte, som i dag heter Majorelle (garden) og levde i til sine siste dager. Denne har blitt kjent pga den intense blåfargen, og har fått en egen fargekode #6050dc. 

Endret av Motelvibes
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (26 minutter siden):

Fargen kalles Majorelle Blue, også YSL Blue som er fargen på en villa som YSL kjøpte, som i dag heter Majorelle (garden) og levde i til sine siste dager. Denne har blitt kjent pga den intense blåfargen, og har fått en egen fargekode #6050dc. 

Aha, takk for info. Jeg forbinder slik farge med ultramarin og kunstneren Yves Klein.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå tok nysgjerrigheten overhånd, og jeg klikket endelig inn på ysl-leiligheten 😄 Den var jo kjempefin! Foruten søylene. Men den blå veggen med bildet på var helt knall 🤩 Samme med mye av møblene og øvrige farger. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=268425813

Noen som klarer å gjennomskue hva som er "gæernt" her? Husker jeg så denne på Finn i august. Interiøret gjør den ingen tjenester, men her ser jeg, rom for rom, veldig mye potensiale. Mye hus til en god penge. Nedturen er at naboen er klint inntil riktig nok.

Anonymkode: 74c0e...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=268425813

Noen som klarer å gjennomskue hva som er "gæernt" her? Husker jeg så denne på Finn i august. Interiøret gjør den ingen tjenester, men her ser jeg, rom for rom, veldig mye potensiale. Mye hus til en god penge. Nedturen er at naboen er klint inntil riktig nok.

Anonymkode: 74c0e...c05

Alle rommene unntatt hovedstuen er lange og smale. Hadde foretrukket færre rom men større.

I overetasjen er det mye skråtak, og de var veldig lave.

Mye gulv å skifte. En god del som må pusses opp for å få dagens standard. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...