Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Thildamor skrev (13 timer siden):

Ikke min stil, men likevel fascinerende på sin måte. Håper de som kjøper det ikke ødelegger det. 
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=256898452

Artig hus. Utrolig mye smarte løsninger. Men må si at komboen gulnet treverk, åpen mursteinspeis, og brune fliser er litt seig å svelge. Liker det godt, ville aldri ha bodd der, om jeg kan si det sånn :Knegg:

Edit: Men har morsomt nok vurdert samme taklampe til spisestuen.

Endret av Synne-Marie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pikeliten skrev (10 minutter siden):

Det er jo fint å se på, stilen er helhetlig og passer byggets alder. Men eh... jeg kunne aldri bodd sånn. Det er for mye svulstige utskjæringer i dørkarmer og stilen generelt osv. 

Men sveitservillaer er flotte å se på!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Pikeliten skrev (5 timer siden):

Veldig mye fint! Men, det kjøkkenet er ry mareritt. Å måtte krysse halve rommet og gå opp-ned et trinn mellom vask - benk og benk - komfyr er utrolig kronglete og lite praktisk. 

Og jeg forstår ikke hvor man kommer inn i leiligheten i andre etasje? 

Anonymkode: 3aaec...330

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Megleren må gjerne omtale de grå veggene så eksklusive han bare vil, men huset hadde fortjent mindre triste farger! Og jeg fikk litt bordell-følelse av interiøret. Den følelsen ble ikke noe mindre da jeg kom til bilde 8. All kunst som ikke hadde gått igjennom filteret på Instagram, bør fjernes før fotografering... Men jeg er sikker på at det blir griselekkert, hvis det flytter inn noen med god smak.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=257589876

Anonymkode: 3b767...67e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Megleren må gjerne omtale de grå veggene så eksklusive han bare vil, men huset hadde fortjent mindre triste farger! Og jeg fikk litt bordell-følelse av interiøret. Den følelsen ble ikke noe mindre da jeg kom til bilde 8. All kunst som ikke hadde gått igjennom filteret på Instagram, bør fjernes før fotografering... Men jeg er sikker på at det blir griselekkert, hvis det flytter inn noen med god smak.

Dette er vel huset til Alexandra Joner og han Vatne?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde blitt sjøsyk av rommet på bilde 14. 

Anonymkode: d8521...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fjugur skrev (3 minutter siden):

Dette er spesielt... og ganske så lekkert, men det er lite kveldssol der (sikkert ingenting) og ikke mye tomt å skryte av, men allikevel 🤩
Det lå ute i fjor (forfjor?) også... 

Unik strandeiendom med brygge & innredet anneks - Innerst i Oslofjorden - Betydelig oppgradert - Bilvei helt frem | FINN.no

Ble egentlig bare sittende å se på kunsten, men den følger neppe med😅 Fint lite hus, men mangel på sol er et soleklart nei fra meg. Og hvor er de tre soverommene, jeg ser bare ett (som er godkjent)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ble egentlig bare sittende å se på kunsten, men den følger neppe med😅 Fint lite hus, men mangel på sol er et soleklart nei fra meg. Og hvor er de tre soverommene, jeg ser bare ett (som er godkjent)

Sol midtsommer fra kl. 05:00 til rundt kl. 20:00 - står det i annonsen.

Om det stemmer vet jeg ikke.

Men etter kl 20 er det som regel kaldt uansett i Norge, selv om sola er oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Anonym123123123 skrev (15 minutter siden):

Sol midtsommer fra kl. 05:00 til rundt kl. 20:00 - står det i annonsen.

Om det stemmer vet jeg ikke.

Men etter kl 20 er det som regel kaldt uansett i Norge, selv om sola er oppe.

Jeg stoler mer på @Fjugur enn megleren... "Sol til 20" KAN bety at du fanger noen solstråler hvis du står på tå ytterst i hjørnet på tomta. Synes det er trist å miste sola klokka 20 uansett om jeg er inne eller ute. Og hva med vinteren? Er det sol der i det hele tatt, da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lunaris skrev (Akkurat nå):

Ikke noe for meg hellet. Masse blanding av stiler syns jeg ikke er gjennomført. 

Synes det var samme stil jeg.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunaris
Pølsevann skrev (1 minutt siden):

Synes det var samme stil jeg.. 

rustikk, klassisk (stukkatur i taket), japandi, hyttestil osv osv…

Endret av Lunaris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg stoler mer på @Fjugur enn megleren... "Sol til 20" KAN bety at du fanger noen solstråler hvis du står på tå ytterst i hjørnet på tomta. Synes det er trist å miste sola klokka 20 uansett om jeg er inne eller ute. Og hva med vinteren? Er det sol der i det hele tatt, da?

Jeg er litt kjent i området, men har ikke vært helt nede ved sjøen akkurat DER. Tror en skal godt ut på brygga for å få solen til klokka 20, det er en liten høyde bak huset nemlig… men du får sikkert med deg litt iallefall

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...