Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Blålilla skrev (16 timer siden):

Nydelig.

Men det er veldig lavt priset?

Boplikt kanskje? Det senker prisen veldig i så fall. Det ser man godt på Hvaler f.eks, små hytter er mye dyrere enn mye større hus grunnet boplikt.

Anonymkode: 2e239...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=232890590

Jaha, hva er den ideelle halvdelen av dette huset mon tro? 

Anonymkode: 734ff...65e

Mistenker at dette er det huset som er nevnt i media tidligere, i så fall er halvdelen gått til tvangssalg pga høy (spille?-)gjeld, mens kona/samboerens del ikke skal tvangsselges. Trist.

Anonymkode: e3bb2...d11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charminia skrev (11 timer siden):

Må si 14,9 ikke var dyrt for det her😍https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=254526307

Ohhh, fint! Trodde det skulle være enda ett av disse husene hvor eier har mer penger enn smak, men dette likte jeg. Særlig takterrassen, men pluss for stort kjøkken og masse skapplass, god plass til oppbevaring og tanke for støydemping! Likte også kjøkkenfrontene, det er så mye varmere enn de evinnelige hvite/grå/sorte frontene. Det lille jeg ikke likte var fliser på gulv på kjøkken og stue, grå vegger og skinnstropper som håndtak på kjøkkenet (det må da være uhygienisk?), men dette er ting som lett lat seg fikse!

Anonymkode: 3b767...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Mener det stod i en artikkel at det 60! på visning.

Anonymkode: eaf6b...4c4

Dette huset:
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=255668571

80 barnefamilier leste jeg! Men jeg hadde glatt gitt 11 millioner hvis jeg hadde det, fantastisk hus!

Anonymkode: 958c2...98e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blålilla skrev (På 7.5.2022 den 7.43):

Nydelig.

Men det er veldig lavt priset?

Ser ut som at alle naboene har gjennomgang gjennom hagen. Se på plasseringen av felles postkassestativ, det står midt i hageflekken. Og nabohytta ovenfor ser ut til å ha adkomst via trappen som går opp fra dette husets inngangsparti. Tror ikke det er så koselig å sitte midt i middagen eller å ligge å sole seg, og så kommer naboer vandrende forbi i ett kjør.
 


image.thumb.jpeg.74b927ab700246fe113fa09e3945c289.jpeg
 

image.thumb.jpeg.6f845b3ae641394d7ffde7f14abc2337.jpeg

Anonymkode: 05a09...b06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig merkelig sted å plassere postkassene, ja. Omtrent midt på øyen, i stedet for på en av kaiene.

Galleribilde

image.thumb.png.7fa6e94938a360e7fc5812dda5cd24cc.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette huset:
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=255668571

80 barnefamilier leste jeg! Men jeg hadde glatt gitt 11 millioner hvis jeg hadde det, fantastisk hus!

Anonymkode: 958c2...98e

Hadde glatt gitt det om huset hadde befunnet seg en plass jeg kunne tenke meg å bo 😄

Anonymkode: 06c20...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (På 5.5.2022 den 20.44):

Denne synes jeg var sjarmerende https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=255671675

Stor leilighet da. Den må jo være tenkt å være en generasjonsbolig med 2 kjøkken og sånn. 

Så pent, spesielt dørene🤩 hadde spurt om å få med en del av møblene ja!

Anonymkode: d8521...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blålilla skrev (På 7.5.2022 den 7.43):

Nydelig.

Men det er veldig lavt priset?

I tillegg til det nevnt over, kan jeg legge til at holmen er satt av til LNF (Landbruk- natur- og friluftsformål (samt reindrift) -  areal for nødvendige tiltak for landbruk og reindrift og gårdstilknyttet næringsvirksomhet basert på gårdens ressursgrunnlag) i Kommuneplanens arealdel. Det legger restriksjoner på hva du kan bygge, og kan i ytterste fall bety at du ikke får ført opp et nytt bygg om det gamle brenner. Det ser ut som det er tilfelle for denne holmen, uten at jeg har gransket bestemmelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset på øyen i Kragerø er i avisen i dag. Det er pluss, men kan referere litt her. Det går fast båt til øyen, men folk spør hele tiden om det er boplikt, noe det er her. Et annet hus ble solgt i fjor og det er stor interesse for dette huset også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gereon Rath skrev (11 timer siden):

Den synes jeg var direkte stygg.

😂 Faktisk helt enig med deg! Jeg klikket på lenken og var forberedt på å være uenig med deg (vi hadde motsatt syn angående farger på et tidligere objekt), men her må jeg bare si at du har rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...