Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 5/4/2022 den 15.05):

Dette må være den kjedeligste byggestilen jeg vet om. Liksom-herskapelig med fakesprosser, kjipe løsninger og billige materialer (sjekk taklampene...). Det er liksom ingen ting som forsvarer 20+ mill, unntatt at det ligger på Ullern.

https://www.finn.no/realestate/newbuildings/ad.html?finnkode=251324705

 

Anonymkode: 3b767...67e

Fascinerende kontrast mellom den liksom-herskapelige stilen og det svært lite herskapelige i å ha naboen 2 cm unna 😅

Anonymkode: 06c20...ad8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 5/4/2022 den 17.50):

Usikker på hva jeg synes om huset, litt brakkepreg. Samtidig godt med lys og luft, men jeg håper frostingen på vinduene kan fjernes, jeg liker å se ut. Men for en herlig hage! Og det søte gjestehuset😍

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=247563295

Anonymkode: 3b767...67e

Jeg skjønner ikke bæret av den planløsninga. Huset for dem som aldri sover?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar det som det er. Jeg kjøper masse blendingsgardiner og persienner, så er nattesøvnen i orden. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden):

Jeg tar det som det er. Jeg kjøper masse blendingsgardiner og persienner, så er nattesøvnen i orden. :) 

Men hvor er soverommene hen? Var det ikke bare en hel masse stuer? Jeg må ta en ny kikk 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.5.2022 den 15.05):

Dette må være den kjedeligste byggestilen jeg vet om. Liksom-herskapelig med fakesprosser, kjipe løsninger og billige materialer (sjekk taklampene...). Det er liksom ingen ting som forsvarer 20+ mill, unntatt at det ligger på Ullern.

https://www.finn.no/realestate/newbuildings/ad.html?finnkode=251324705

 

Anonymkode: 3b767...67e

Blant de kjedeligste ja, men moderne byggestil er generelt sett veldig kjedelig, både utvendig og innvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For meg så fungerer den overraskende godt 🤣

Ellers var det mye flott og mye for pengene her - Fantastisk eiendom med nydelig havutsikt | Høy standard | Solrike terrasser | Basseng | Dobbelgarasje | Hybelleilighet | FINN.no selv om jeg personlig igjen ikke ville trives med alle valgene. Men det utekjøkkenet, bassenget og utsikten - det hadde gjort mye for å veie opp for det andre.

Anonymkode: 09cec...909

Oi, her var det mye som foregikk på en gang! Glassbyggerstein, betong, plassbygde hyttesenger og skipsparkett i skjønn forening. For ikke å glemme downlight-helvete... Her er det noen med dårlig smak og mye penger som har tatt den helt ut! Pluss for bassenget, men der stopper det.

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5/4/2022 den 15.05):

Dette må være den kjedeligste byggestilen jeg vet om. Liksom-herskapelig med fakesprosser, kjipe løsninger og billige materialer (sjekk taklampene...). Det er liksom ingen ting som forsvarer 20+ mill, unntatt at det ligger på Ullern.

https://www.finn.no/realestate/newbuildings/ad.html?finnkode=251324705

 

Anonymkode: 3b767...67e

Oi, ja her har utbygger skvist inn så mange hus som mulig på så liten plass som mulig. Her var det ikke mange meter mellom husene. Baderomsinnredning fra ikea ser jeg. Fin den, men hadde forventet mer eksklusivitet i en bolig til 21 millioner. Og fy fader for noen utrolig trange kjøkken?? 😳 

Anonymkode: 59f46...f4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (1 time siden):

Her er det store spørsmålet: Er de jernbaneskinnene i bruk? Det er ikke særlig idyllidk hvis det går tog så tett innpå.

Valdresbanen ble lagt ned i 1989 Det der er dessuten stasjonsbygningen, så man har vel en bitteliten interesse for tog om man flytter dit.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=232890590

Jaha, hva er den ideelle halvdelen av dette huset mon tro? 

Anonymkode: 734ff...65e

Ser nå at det er ideell halvdel av tomta, men da må jeg si at jeg ikke har lyst å se den andre halvdelen 😅

Anonymkode: 734ff...65e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blålilla skrev (7 timer siden):

Nydelig.

Men det er veldig lavt priset?

Nja. Badet må totalrenoveres, hele huset er bare 90 kvadrat, og det er på en øy uten veiforbindelse til fastlandet. Det er ikke bilvei på øya i det hele tatt, så du må bære alle matvarer fra ferja opp til huset uansett vær og sesong. Jeg vil vel nesten si det er litt høyt priset. Prisen hadde vært greiere hvis det ble solgt som fritidsbolig, men da tror jeg det hadde stått INGEN BOPLIKT i annonsen. 

Anonymkode: 3aaec...330

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...