Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig. Dette likte jeg 👍🏻

Anonymkode: 80e01...ade

Hvorfor?

Anonymkode: a820e...8b8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2022 den 13.57):

Atriumshus som trenger mye oppussing. Men ganske spennende synes jeg.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=245642980

image.jpeg.3cee3353a9151212d9aa7bfaf8c89089.jpeg

image.jpeg.41b88c9884d815ea114b3f2f720996ce.jpeg

image.jpeg.3fdd4512fb64f37ff45d4d96bf10b475.jpeg

image.jpeg.7a8fb03ac63030cf6b1c25e3e9d25eb6.jpeg

image.jpeg.ea68cdd941eb0149a5be0615e5e0890a.jpeg

Anonymkode: 5fd48...901

Drømmehuset mitt ❤️❤️❤️❤️❤️
Eller: ikke 100% drøm.

Jeg kunne gjerne tatt en enebolig hvor alle originale ting var intakt - særlig dører og gelendre. Og så drømmer jeg om toalett/bad med mint badekar/do/vask - gjerne rosa fliser på toalettet. Eller mintgrønne med rosa vask osv.

Tror jeg hadde grått av glede og lykke 😅

• Liker 2
Skrevet
Fløff skrev (3 timer siden):

Jeg kunne gjerne tatt en enebolig hvor alle originale ting var intakt - særlig dører og gelendre. Og så drømmer jeg om toalett/bad med mint badekar/do/vask - gjerne rosa fliser på toalettet. Eller mintgrønne med rosa vask osv.

Kanskje ikke helt det du tenker på, men det har et farget toalett (brun/oransje)  og et intakt gelender :)

Anonymkode: eaf6b...4c4

Skrevet
Fløff skrev (15 timer siden):

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kanskje ikke helt det du tenker på, men det har et farget toalett (brun/oransje)  og et intakt gelender :)

Er lurt å legge med link da :) https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=246417383

Skrevet (endret)

https://www.finn.no/245527267

Lurer på hvordan utsikten ser ut fra dette huset? Føler liksom ikke man får et særlig godt inntrykk av det ut i fra annonsen. Hvordan ser det ut på kvelden i skumringen? Hm... 🤷‍♀️

Endret av loveli
Ironi, da de 33(!!!) første bildene ikke viser annet.
Skrevet
loveli skrev (46 minutter siden):

https://www.finn.no/245527267

Lurer på hvordan utsikten ser ut fra dette huset? Føler liksom ikke man får et særlig godt inntrykk av det ut i fra annonsen. Hvordan ser det ut på kvelden i skumringen? Hm... 🤷‍♀️

Synes man får bra inntrykk av utsikten på bildene 10 - 14 iallefall, ønsker en noe bedre inntrykk, får en dra på visning

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Fjugur said:

Synes man får bra inntrykk av utsikten på bildene 10 - 14 iallefall, ønsker en noe bedre inntrykk, får en dra på visning

Tror personen er ironisk siden det er ca. 100 bilder og henvisninger til utsikten? 😄

Anonymkode: fccee...44a

• Liker 8
Skrevet
Fjugur skrev (1 time siden):

Kødder du?

Skrevet
Blålilla skrev (På 22.1.2022 den 6.34):

Er det politiets sperretape på blomsterpottene? 

Nope, helt vanlig sperrebånd man kan kjøpe hvor som helst. Ville stått tydelig "politiet" på hvis det var politibånd.

Anonymkode: 2e239...ecd

• Liker 1
Skrevet
Kattugla skrev (18 minutter siden):

Jeg har lagt merke til at det er billig i Porsgrunn og Skien, men dette var BILLIG! Får meg nesten til å lure på hva som er galt med huset. Stokkmaur? Svartsopp? Onde ånder? Huser er nydelig, og stor tomt er et digert pluss! hvis jeg skal finne noe å pirke på, så må det være ornamentene på kjøkkeninnredningen. Men den kunne jeg sikkert fjernet selv...

Anonymkode: 3b767...67e

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg har lagt merke til at det er billig i Porsgrunn og Skien, men dette var BILLIG! Får meg nesten til å lure på hva som er galt med huset. Stokkmaur? Svartsopp? Onde ånder? Huser er nydelig, og stor tomt er et digert pluss! hvis jeg skal finne noe å pirke på, så må det være ornamentene på kjøkkeninnredningen. Men den kunne jeg sikkert fjernet selv...

Ja, enig! Det er egentlig absurd lav pris for et så flott hus. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er billig i Skien og Porsgrunn. Men Herøya er ikke så populært sted å bo (var ikke det i min oppvekst, men kan være på vei opp nå) så det kan ha en innvirkning på pris 🤔 veldig fint hus da 😍 

Anonymkode: 59967...80a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det må være noe galt med huset. Hvis man får et slikt hus til 6 millioner så må et vanlig hus i området koste 3 millioner og det gjør det vel ikke?

Jo, det gjør det :) Det huset er priset helt riktig. Endel høyere enn gjennomsnittet, men litt lavere enn det burde være pga Herøya ikke er det mest attraktive området. Det ligger ganske tett opptil Hydro-området, så det er mye trafikk i neste gate.

Man får ikke helt riktig inntrykk av boligprisene om man ser på alt av eneboliger i Porsgrunn-Skien akkurat nå, det ligger uvanlig få eneboliger ute og de som er ute er de dyrere. Men jeg bor i et nabolag like utenfor Skien sentrum, som er veldig attraktivt, og selv her har det gått boliger til 3,5 det siste året.

Anonymkode: 3aaec...330

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det må være noe galt med huset. Hvis man får et slikt hus til 6 millioner så må et vanlig hus i området koste 3 millioner og det gjør det vel ikke?

Kvadratmeterprisen for store hus er lavere enn for små og middels. Folk flest har ikke lyst på så mye vedlikehold, og dagens strømpriser hjelper ikke.

Porsgrunn/Skien må være det nye Østfold, sånn prismessig. Østfold har eksplodert de siste årene, så jeg kan tenke meg at å kjøpe til den prisen i Porsgrunn vil lønne seg på sikt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kvadratmeterprisen for store hus er lavere enn for små og middels. Folk flest har ikke lyst på så mye vedlikehold, og dagens strømpriser hjelper ikke.

Porsgrunn/Skien må være det nye Østfold, sånn prismessig. Østfold har eksplodert de siste årene, så jeg kan tenke meg at å kjøpe til den prisen i Porsgrunn vil lønne seg på sikt.

Jepp, hvertfall nå som hjemmekontor blir vanligere og nye e18 og dobbeltspor på jernbanen gjør Oslo nærmere. Prisene øker allerede! 
(jeg er ikke megler eller noen andre som tjener penger på å fremsnakke her altså, jeg er ufør og leier 😂 Men jeg synes Grenland er kraftig undervurdert.)

Anonymkode: 3aaec...330

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...