Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

https://www.finn.no/245624937

vet dette er trendy nå, men for meg blir det som å bo på hytta. om et par år vil det nok være skikkelig umoderne.

Anonymkode: f9209...845

image.png.634d55acf03638d505b59819f2238d23.png

Soverommet er "av god størrelse", men det er ikke større enn at du må gå ut i stuen og inn neste dør for å komme på andre siden av sengen og inn i garderoben...

Anonymkode: eaf6b...4c4

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Liker denne. Ser ut som om det bare har vært en eier siden det ble bygget og det ser jeg som en fordel. Så er det ingen som har revet tidstypiske fliser/stein/paneler eller annet fordi de ville modernisere. Et blankt ark som kan bli skikkelig kult.  

Anonymkode: f604d...27d

110% enig! Min drøm er å overta et atriumhus eller tidstypisk 60-tallshus som kun har hatt én eier/ikke har blitt vandalisert.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

image.png.634d55acf03638d505b59819f2238d23.png

Soverommet er "av god størrelse", men det er ikke større enn at du må gå ut i stuen og inn neste dør for å komme på andre siden av sengen og inn i garderoben...

Anonymkode: eaf6b...4c4

Og kjøkkenet er en mørk hule uten vinduer, og attpåtil en grå hule! 🙄 

Stuedelen er veldig smal, to dører inn til soverommet som tar mye veggplass inne i stuen. Hvor skal gjester sitte? Sammenklemt i sofaen eller på puffen uten ryggstø, ok! En genistrek om man ikke vil ha besøk stort mer enn en halv time.

Soverommet ja, der får man klatre over sengen eller gå ut i stua og så inn igjen for å finne seg klær. Det blir nok krangel om venstresiden i sengen vil jeg tro. 

Helt håpløs leilighet, selv uten å se på hyttepreget og veggene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

https://www.finn.no/245624937

vet dette er trendy nå, men for meg blir det som å bo på hytta. om et par år vil det nok være skikkelig umoderne.

Anonymkode: f9209...845

Og kun skyvedører på soverommene, så man har 0 privatliv :S

Anonymkode: 3aaec...330

Skrevet
Talentedmrripley skrev (1 minutt siden):

Megleren her konkurrer tydeligvis i å ha kleinest mulig beskrivelser på bildene.

Jeg døde nesten litt av kleinhet på bildeteksten til badet 😂

Ellers liker jeg når folk lar deres geek flag fly!

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ja fint hus. Men er litt skeptisk til beliggenheten. Det står at det er 16 minutter til toget. Mulig at det stemmer, men jeg vet at toget ikke stopper så ofte på Solbråtan ihvertfall. 

Det er litt kronglete når det gjelder kollektivt. Og jeg kunne aldri tenkt meg og bodd et sted der jeg ikke hadde avganger hvert 15 minutt også utenom rushtid. 

Anonymkode: 5fd48...901

• Liker 1
Skrevet
Talentedmrripley skrev (5 timer siden):

Megleren her konkurrer tydeligvis i å ha kleinest mulig beskrivelser på bildene.

Og jeg lurer på om badet er gjennomført?

Screenshot_20220129-231306.jpg

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja men ganske kult også😁

Deilig med badstu på hytta👏

Digger badstu, men er ikke helt det samme når en deler den badstua med de andre glassvegghyttene som også ser rett inn i din hytte? 

Anonymkode: d7ce7...5cf

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ble sjøsyk av badet som består av 100% speilflate.

Anonymkode: d7ce7...5cf

Man skal i alle fall elske å se kroppen sin fra enhver vinkel mens man står over doen og dusjer. Trodde slikt bar forbeholt gamle, små campingvogner, ikke nybygde hytter. 🙄

Anonymkode: a177a...5db

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja fint hus. Men er litt skeptisk til beliggenheten. Det står at det er 16 minutter til toget. Mulig at det stemmer, men jeg vet at toget ikke stopper så ofte på Solbråtan ihvertfall. 

Det er litt kronglete når det gjelder kollektivt. Og jeg kunne aldri tenkt meg og bodd et sted der jeg ikke hadde avganger hvert 15 minutt også utenom rushtid. 

Det tror jeg de får når follotunellen står ferdig. 

Anonymkode: 04930...9a5

• Liker 2
Skrevet
Pølsevann skrev (16 timer siden):

Det finnes ikke étt eneste komfortabelt sted å sitte? Er det meningen at man skal være i skiløypa til lyset forsvinner, så varme opp en grandis (mer får man nesten ikke laget på det kjøkkenet) og så gå rett til sengs? Er jeg på hytta vil jeg kunne lene meg tilbake og slappe av, ikke sitte rettrygget på en pinnestol. Kan vel gå over til den andre hytta og sitte på den nøye utvalgte sovesofaen 🙄 Dette var merkelig fra ende til annen.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...