Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Tanken på et familieselskap, hvor alle de overvektige i slekta er samlet på én side av huset, gjør meg nervøs i DENNE boligen.. 😳😅

(Kreativt var det i hvert fall.)

Anonymkode: 45797...0cb

Ah, den har jeg sett - og hva i GRANSKAUEN tenkte utbygger med? 🙈

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blålilla skrev (13 timer siden):

Er det politiets sperretape på blomsterpottene? 

Si det... 😄

Skrevet

Mere kunstnerisk og up to date enn gaffa jaffal. :) 

Skrevet
Kattugla skrev (21 timer siden):

Ja, hva tenker dere, er det egentlig behov for oppgradering? 🤔

Tjaaa…det ser helt kurant ut der.

• Liker 1
Skrevet

Denne leiligheten er veldig fascinerende, ser ut som det har vært et butikklokale eller lignende før. Hadde følt meg veldig på utstilling om jeg bodde der, ser jo rett inn (med mindre persiennene er trukket for så klart). Er en lignende leilighet som har vært med i Olsenbanden-filmene, usikker på om det er denne? Kampen er uansett et kjempekoselig område :) Denne har ligget ute en stund, ser ut som de sliter med å få solgt den: 

- Attraktiv, gjennomgående 4-roms hjørneleilighet over 2 plan. Barnevennlig og arealeffektiv med 3 soverom og 2 bad | FINN.no 

• Liker 2
Skrevet
10 hours ago, Ariannah said:

Denne leiligheten er veldig fascinerende, ser ut som det har vært et butikklokale eller lignende før. Hadde følt meg veldig på utstilling om jeg bodde der, ser jo rett inn (med mindre persiennene er trukket for så klart). Er en lignende leilighet som har vært med i Olsenbanden-filmene, usikker på om det er denne? Kampen er uansett et kjempekoselig område :) Denne har ligget ute en stund, ser ut som de sliter med å få solgt den: 

- Attraktiv, gjennomgående 4-roms hjørneleilighet over 2 plan. Barnevennlig og arealeffektiv med 3 soverom og 2 bad | FINN.no 

Vi er på utkikk etter noe lignende i Oslo, og både området og størrelse samt pris er alt hva vi ser etter. Det som er turn-off er innsyn og kjelleretasje. Lite lys inn, og interiør som er blodharry og vanskelig å se forbi på bilder.

Anonymkode: 74c0e...c05

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi er på utkikk etter noe lignende i Oslo, og både området og størrelse samt pris er alt hva vi ser etter. Det som er turn-off er innsyn og kjelleretasje. Lite lys inn, og interiør som er blodharry og vanskelig å se forbi på bilder.

De svarte badene?

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Blålilla said:

De svarte badene?

Tenkte mest på stylingen på bildene. For oss hadde nok leiligheten sett bedre enn tom, men dette gjelder mange steder så man må jo klare å se forbi valgt møblering. Utover det er badene ok, men ikke noe vi ville valgt selv. Generell tunge fargevalg i leiligheten. Mest problematisk er at jeg ikke liker gulvet, som er likt i alle rom.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Tenkte mest på stylingen på bildene. For oss hadde nok leiligheten sett bedre enn tom, men dette gjelder mange steder så man må jo klare å se forbi valgt møblering. Utover det er badene ok, men ikke noe vi ville valgt selv. Generell tunge fargevalg i leiligheten. Mest problematisk er at jeg ikke liker gulvet, som er likt i alle rom.

*ut

Skrevet
Ariannah skrev (11 timer siden):

Kan jo bytte vindu tilbake til slik de andre vinduene i 1.etg er. Synes det ser trivelig ut. Enig i at fargene er litt tunge.

Anonymkode: d81d6...3a5

Skrevet
Ariannah skrev (11 timer siden):

Hadde følt meg veldig sårbar med vinduer helt ned på bakkenivå. Hadde vært redd for at en person full av f... kunne sparket inn vindu eller dør.

Anonymkode: eaf6b...4c4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har en sekundærbolig i Oslo, og kunne gjerne byttet den bort med denne - siden vi snakker om drømmer

Betydelig oppgradert hagebybolig over to etasjer med direkte utgang til egen hage. Gjennomført med lekre detaljer. | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

Ja veldig fint. Mange som tror at Tøyen bare er fattigdom og kriminalitet. Men det er mye fint også. Tror det er er av de områdene i Norge med størst kontraster. Torget på Tøyen er også det. Det ser ut som er hipstertorg samtidig som at det er NAVproblemer der og narkomane som går rundt. 

Anonymkode: 5fd48...901

• Liker 6
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har en sekundærbolig i Oslo, og kunne gjerne byttet den bort med denne - siden vi snakker om drømmer

Betydelig oppgradert hagebybolig over to etasjer med direkte utgang til egen hage. Gjennomført med lekre detaljer. | FINN.no

2,25 mill. i prisstigning på 3 år, og denne kommer til å gå OVER. Markedet er hett om dagen, og folk som selger får betalt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg ville valgt denne:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=245423850

Anonymkode: 04930...9a5

Den var helt grusom synes jeg. Kan ikke fordra murstein, så for meg hadde det vært et oppussingsobjekt til 30 mill. Utsikten var bra da :) 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

2,25 mill. i prisstigning på 3 år, og denne kommer til å gå OVER. Markedet er hett om dagen, og folk som selger får betalt.

Den lå ute i sommer og, husker jeg så på den, og likte den veldig godt, men skulle hatt 1. og 2. etg, ikke kjeller. Og for vår del noen kvm større. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg ville valgt denne:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=245423850

Anonymkode: 04930...9a5

Har aldri sett så mange persiske tepper samlet på ett sted. Driver de teppebutikk?

Ellers likte jeg huset, men så liker jeg generelt den typen hus...

Anonymkode: 3b767...67e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...