Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

On 6/28/2021 at 11:51 PM, AnonymBruker said:

Jeg får litt vondt i øynene av stilforskjellen på bygningene. Jeg synes ikke det er logisk å bygge i laftet bondestil når man har en japanskinspirert funkisvilla fra 60-tallet på eiendommen allerede.

Og så tror jeg ikke jeg hadde greid å slappe av i stua der, når alle vegger er bare vinduer. Sikkert fint om sommeren, men må virke utrolig kaldt og ekkelt pm vinteren? Også liker jeg å kunne ha kunst, gardiner osv jeg da. Så helt klart ikke et hus for meg XD 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=221428122

Anonymkode: 3aaec...330

Vanvittig mange vinduer. Må nesten ha ansatt vindusvasker på heltid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=222765960

Denne hadde visning i helga og var plutselig inaktiv på Finn. Nå er den lagt ut igjen og prisen er satt 400 tusen høyere. Noen som vet hvorfor det skjer? 

Anonymkode: 958c2...98e

Så veldig koselig ut.

Anonymkode: 5fd48...901

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Denne hadde visning i helga og var plutselig inaktiv på Finn. Nå er den lagt ut igjen og prisen er satt 400 tusen høyere. Noen som vet hvorfor det skjer? 

Kanskje de fikk bud? Eller det sviktet i kommunikasjon mellom megler og eiere, og han la annonsen ut med prisen de ikke var enige om. Jeg bare spekulerer, selvsagt. 

Anonymkode: fdddf...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vet ikke. Flott utsikt mot øst.

Anonymkode: 938f3...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det tipper jeg var skrivefeil, er vel ikke vanlig med rekkehus til 5 mill der? 

Veldig koselig - om man har midler til renovering selvsagt. 

Tipper de rekkehusene der går veldig kjapt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, Fnuggolina said:

Prisantydningen først var nesten 5,9, og den lå ute med den prisen i hvert fall en drøy uke. Nå etter visningshelg har den vært inaktiv og plutselig ligger den ute med pris 400 000 over opprinnelig pris. Så ja, jeg lurte litt på om det en budrunde som ikke gikk i mål, og de når prøver seg igjen. Blir litt meglerutgifter av det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Prisantydningen først var nesten 5,9, og den lå ute med den prisen i hvert fall en drøy uke. Nå etter visningshelg har den vært inaktiv og plutselig ligger den ute med pris 400 000 over opprinnelig pris. Så ja, jeg lurte litt på om det en budrunde som ikke gikk i mål, og de når prøver seg igjen. Blir litt meglerutgifter av det da.

Er ikke det litt snålt? Om ingen gir budet man ønsker hjelper det jo ikke å gønne opp på så kort tid. 

Og veldig snålt grep når det jo tross alt er sånn at aktuelle interessenter ser det 🤷‍♀️

Hadde bare blitt irritert - det skal være en sjukt attraktiv enestående bolig for at jeg hadde giddet å være med videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnuggolina skrev (13 timer siden):

Du får ikke rekkehus der til under 5..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

22 mill?! 😮  For den summen kan du få et stort palass på bygda. Ville priser i Oslo! 

Anonymkode: aac63...90a

Kjøpt for 14 mill i november. Har sikkert pusset opp en del, men 8 mill?! Har ikke en gang balkong. Og merkelig å legge ut annonse før man har møblert..

Anonymkode: c1a55...a92

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

22 mill?! 😮  For den summen kan du få et stort palass på bygda. Ville priser i Oslo! 

Anonymkode: aac63...90a

Kjøkkenet ser ut som en byggeplass 

Anonymkode: eaf6b...4c4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.6.2021 den 23.51):

Jeg får litt vondt i øynene av stilforskjellen på bygningene. Jeg synes ikke det er logisk å bygge i laftet bondestil når man har en japanskinspirert funkisvilla fra 60-tallet på eiendommen allerede.

Og så tror jeg ikke jeg hadde greid å slappe av i stua der, når alle vegger er bare vinduer. Sikkert fint om sommeren, men må virke utrolig kaldt og ekkelt pm vinteren? Også liker jeg å kunne ha kunst, gardiner osv jeg da. Så helt klart ikke et hus for meg XD 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=221428122

Japanskinspirert funkishønsehus 🖤😂

Anonymkode: b1702...b22

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fnuggolina skrev (19 timer siden):

Er ikke det litt snålt? Om ingen gir budet man ønsker hjelper det jo ikke å gønne opp på så kort tid. 

Og veldig snålt grep når det jo tross alt er sånn at aktuelle interessenter ser det 🤷‍♀️

Hadde bare blitt irritert - det skal være en sjukt attraktiv enestående bolig for at jeg hadde giddet å være med videre. 

Mange som gjør det, helt idiotisk.

Anonymkode: 04930...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Drømmeleilighet? Ikke i min øyne med den planløsningen.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=223409461

Anonymkode: dd076...0ed

5 bad, 2 kjøkken og 3 stuer? Er noe av det en hybel eller?  Jeg skjønner ikke hvorfor man skal ha 3 stuer og 2 kjøkken. Hvertfall ikke 5 bad... :klo: 

Vi er på utkikk etter ny drømmeleilighet, men legger merke til at det er så mange leiligheter som har så små kjøkken/stue i forhold til gang og 2-3 bad og store soverom. Vi vil ha stort oppholdsrom i stue/kjøkken, det er jo der vi er. Så det er vanskelig å finne noe. Dette er i 100-130kvm klassen da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Charminia skrev (6 timer siden):

Merkelig å legge den ut før den er ferdig.. Ser jo at den er halvferdig, gir ikke et innbydende inntrykk akkurat. Noen som trenger penger tro? 

Det var tanken min og, at pengene til oppussing har tatt slutt… 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...