Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Peanut skrev (26 minutter siden):

Jeg synes alltid det er litt kult med store hus, for jeg sammenligner mitt med dem <_<   

Det store huset i Vingolfveien er satt ned i pris med en halv million nå i morgentimene. Det sto 50 mill da jeg la det ut, nå står det 49,5 mill. Sånn at det skal virke litt billigere....😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Peanut skrev (1 time siden):

I et leilighetshus nedenfor der jeg bodde før, hadde alle leilighetene slike søyler rundt om. Det er jo tydeligvis noen som liker sånt da <_<

Jeg synes alltid det er litt kult med store hus, for jeg sammenligner mitt med dem <_<   

447 m2 blir liksom ikke så stort når det er fordelt på 4 etasjer... Det blir mye trappeløping.

Her er et stort hus i Fredrikstad, til den nette sum av 22 millioner. Jeg likte skilleveggen på kjøkkenet og gulvet, men ellers ble det for sterilt og sort/hvitt for meg. Og for dyrt, i forhold til plassering. De ser ikke sjøen en gang...

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=377263014

Anonymkode: 17014...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir småsprø av den nye løsningen til Finn hvor man ikke kan velge å få opp alle bildene med gang så du enkelt kan hoppe over alle "stemning i solnedgang" fyllmassebildene og annet tull i en enkel prosess.

Sånn... Rant over

Endret av minienthe
Tasteleif
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minienthe skrev (4 minutter siden):

Jeg blir småsprø av den nye løsningen til Finn hvor man ikke kan velge å få opp alle bildene med gang gang så du enket kan hoppe over alle "stemning i solnedgang" fyllmassebildene og annet tull i en enkel prosess.

Sånn... Rant over

Enig med deg!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

447 m2 blir liksom ikke så stort når det er fordelt på 4 etasjer... Det blir mye trappeløping.

Det var det <_<  Vi har to etasjer (1. og U.) med alt på 408 bruksareal. Føler det er kjekt med bare en trapp. 

Et spørsmål, hvor lang tid tar det fra et hus er solgt til det står på Kartverket hvem som er hjemmelshaver? <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Peanut skrev (1 time siden):

Det var det <_<  Vi har to etasjer (1. og U.) med alt på 408 bruksareal. Føler det er kjekt med bare en trapp. 

Et spørsmål, hvor lang tid tar det fra et hus er solgt til det står på Kartverket hvem som er hjemmelshaver? <_<

Pleier ikke den infoen å bli offentliggjort når salget blir tinglyst? Tar ofte 2-3 med

Anonymkode: 283ac...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Her er et stort hus i Fredrikstad, til den nette sum av 22 millioner. Jeg likte skilleveggen på kjøkkenet og gulvet, men ellers ble det for sterilt og sort/hvitt for meg. Og for dyrt, i forhold til plassering. De ser ikke sjøen en gang...

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=377263014

Kjøpt for 11,5 for 4 år siden.. voldsom prisøkning da, selv om det sikkert er gjort mye. Er det marked for slike dyre boliger i Fredrikstad?

Anonymkode: c1a55...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kjøpt for 11,5 for 4 år siden.. voldsom prisøkning da, selv om det sikkert er gjort mye. Er det marked for slike dyre boliger i Fredrikstad?

Anonymkode: c1a55...a92

Jeg aner ikke. Kanskje om det følger med strandlinje og brygge med båtplass😅 Tror det kan bli tungsolgt midt på et boligfelt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (33 minutter siden):

Jaja, den her var jo… <_< 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=375905676&ci=7

Fin utsikt da.

Jeg likte badet som er på bildet du lenker til, men absolutt ikke soverommet i samme etasje. 

Men kan noen forklare hvorfor så mange store hus har vaskerom i en etasje der det ikke bor folk? Skulle jeg bygget hus ville jeg hatt det enten i andre etasje eller i kjeller. Tenkte først at det kunne være pga vekt på vaskemaskin, men det burde ikke være et problem med gode bærere. Ser det så mange steder. (Her var det for så vidt soverom både over og under, men spørsmålet er generelt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (15 timer siden):

Staselig villa! Litt tett bebyggelse og liten tomt til et så staselig hus. Ikke helt my cup of tea uansett, så… 😅

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=381417414

Jeg liker mursteinshus, de får liksom et slags britisk preg. Det var ikke så ille innvendig heller, som mange av de store luksuseiendommene har (vulgær smak på mange av dem, mye bling etc). Men denne kunne jeg faktisk bodd i.

Jeg blir helt ør i hodet av prisen. Bare 12-13 mill for et digert hus på flere hundre kvadrat i Larvik... sammenlignet med boligpriser i Oslo hvor jeg bor. Nesten så man får lyst å flytte. Neida.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Million skrev (På 22.11.2024 den 10.50):

Jeg liker mursteinshus, de får liksom et slags britisk preg. Det var ikke så ille innvendig heller, som mange av de store luksuseiendommene har (vulgær smak på mange av dem, mye bling etc). Men denne kunne jeg faktisk bodd i.

Jeg blir helt ør i hodet av prisen. Bare 12-13 mill for et digert hus på flere hundre kvadrat i Larvik... sammenlignet med boligpriser i Oslo hvor jeg bor. Nesten så man får lyst å flytte. Neida.

Omfangsrik, synes jeg var litt merkelig brukt ord, i teksten til det huset. 

Jeg flyttet jo selv fra Oslo, men riktignok til Skien. Betalte litt over 10 for 400 med svømmebasseng. 
Hadde huset vært i Oslo hadde det vært 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Er det bare meg som synes uttrykket "arkitekttegnet" ofte er ensbetydende med dårlige løsninger? Jeg likte egentlig denne eiendommen, men skjønner ikke helt do- og dusjløsningen i soveromsetasjen, samtidig som de har et kjempestort bad i oppholdsetasjen.

Kan man ikke vaske seg på hendene etter å ha vært på do i andre etasje? Må man ut i stua, for å vaske hendene? Og hva gjør man med klærne sine dersom man skal ta en dusj? Legger dem på gulvet utenfor dusjavlukket og går naken inn fra stua? Jeg får skikkelig campingvibber av den løsningen.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=364733722&ci=35

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Peanut skrev (På 17.11.2024 den 20.32):

Fascinerende plassbygd bokhylle <_<
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=316144413&ci=6

(Ser at jeg og har svært mange av bøkene i bokhyllen. Nesten samme kjøkkeninnredning og 407BA811-4C4F-49D5-8A05-2EC09875B553.gif.aee53ddce4e9933aa0500bd6cf04164d.gif)

Her var alt fælt😅 ble nesten svimmel av den bokhylla.

Anonymkode: d8521...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...