sofie777 Skrevet 12 timer siden #10461 Del Skrevet 12 timer siden Fame skrev (22 minutter siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=380286111 Ser ut som et helvette å vaske alle vinduene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 12 timer siden #10462 Del Skrevet 12 timer siden sofie777 skrev (8 minutter siden): ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 12 timer siden #10463 Del Skrevet 12 timer siden Fame skrev (8 minutter siden): ? Samme hus noen linjer over, prøvde å være fancy når jeg kopierte, men du ser at det er samme Finn-koden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 12 timer siden #10464 Del Skrevet 12 timer siden (endret) sofie777 skrev (1 minutt siden): Samme hus noen linjer over, prøvde å være fancy når jeg kopierte, men du ser at det er samme Finn-koden Men gjør det noe? :/ Jeg bare fulgte ikke med på alle siste sidene, heh Endret 12 timer siden av Fame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 11 timer siden #10465 Del Skrevet 11 timer siden Fame skrev (12 minutter siden): Men gjør det noe? 😕 Jeg bare fulgte ikke med på alle siste sidene, heh Hvis du bruker "Mine innlegg" på den svarte linjen, går du ikke glipp av ting. Det gjør ikke noe, altså, men om du har fulgt med tidligere, før de siste sidene, så vet du at folk påpeker dette hele tiden, spesielt om det er samme side. Men vi har også god hukommelse, så kan det komme kommentarer om at "dette er ikke solgt, altså" "det var til salgs for et år siden" og andre lignende ting. Jeg var bare den som påpekte det denne gang. Du får lov til å si noe om dette når du oppdager lignende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 11 timer siden #10466 Del Skrevet 11 timer siden sofie777 skrev (4 minutter siden): Hvis du bruker "Mine innlegg" på den svarte linjen, går du ikke glipp av ting. Det gjør ikke noe, altså, men om du har fulgt med tidligere, før de siste sidene, så vet du at folk påpeker dette hele tiden, spesielt om det er samme side. Men vi har også god hukommelse, så kan det komme kommentarer om at "dette er ikke solgt, altså" "det var til salgs for et år siden" og andre lignende ting. Jeg var bare den som påpekte det denne gang. Du får lov til å si noe om dette når du oppdager lignende Ja, jeg bruker alltid mine innlegg og da kom jeg helt på siste side og jeg kunne ikke se den der. Men nå fulgte jeg ikke så nøye med heller sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 11 timer siden #10467 Del Skrevet 11 timer siden Fascinerende plassbygd bokhylle <_< https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=316144413&ci=6 (Ser at jeg og har svært mange av bøkene i bokhyllen. Nesten samme kjøkkeninnredning og ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 11 timer siden #10468 Del Skrevet 11 timer siden Peanut skrev (18 minutter siden): Fascinerende plassbygd bokhylle <_< https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=316144413&ci=6 (Ser at jeg og har svært mange av bøkene i bokhyllen. Nesten samme kjøkkeninnredning og ) Nydelig! 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 10 timer siden #10469 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Peanut skrev (35 minutter siden): Fascinerende plassbygd bokhylle <_< https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=316144413&ci=6 (Ser at jeg og har svært mange av bøkene i bokhyllen. Nesten samme kjøkkeninnredning og ) Drømmebokhylle 😍📔📚 Men vil heller ha den her på min kalde altan. Mine foreldre hadde også noen av disse bøkene før de nedskalerte Endret 10 timer siden av sofie777 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå