Fjugur Skrevet 19. oktober #10361 Del Skrevet 19. oktober Urk! Stort, men ganske så sterilt og "kaldt" hus... dyrt også LEKKER ARKITEKTTEGNET ENEBOLIG M/PANORAMAUTSIKT - FLOTTE UTEOMRÅDER - 2 MÅL TOMT - UNDERETASJE M/ SEPARAT INNGANG | FINN eiendom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #10362 Del Skrevet 19. oktober Fjugur skrev (13 minutter siden): Urk! Stort, men ganske så sterilt og "kaldt" hus... dyrt også LEKKER ARKITEKTTEGNET ENEBOLIG M/PANORAMAUTSIKT - FLOTTE UTEOMRÅDER - 2 MÅL TOMT - UNDERETASJE M/ SEPARAT INNGANG | FINN eiendom Imponerende å få den store stua til å se overmøblert ut. Og akustikken må være helt forferdelig i det huset. Men jeg tror det kan bli veldig fint med enkle grep. Anonymkode: 17014...4d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #10363 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 21.26): sikkert lagt ut her før, men hva i alle dager er dette for noe? over 10,5 for 61 kvm. og da er du uten stue halve året https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=356763115&ci=2 ganske friskt og kalle det utsiktseiendom når utsikten du har er over toglinja... Anonymkode: 04930...9a5 Dette er uten tvil noen som har skilt ut deler av tomten sin fordi de trenger cash. Dette ser ut som en sponplate-hytte inneklemt mellom to hus. Null sjarm og med utsikt over toglinje og kraftledninger. Anonymkode: 90f08...a97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #10364 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er uten tvil noen som har skilt ut deler av tomten sin fordi de trenger cash. Dette ser ut som en sponplate-hytte inneklemt mellom to hus. Null sjarm og med utsikt over toglinje og kraftledninger. Anonymkode: 90f08...a97 ... Og med bratt, skummel stige opp til hemsen, hvor alle over 120 cm må gå krokrygget for å komme seg til soverommet sitt. Anonymkode: 90f08...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #10365 Del Skrevet 19. oktober Fjugur skrev (5 timer siden): Urk! Stort, men ganske så sterilt og "kaldt" hus... dyrt også LEKKER ARKITEKTTEGNET ENEBOLIG M/PANORAMAUTSIKT - FLOTTE UTEOMRÅDER - 2 MÅL TOMT - UNDERETASJE M/ SEPARAT INNGANG | FINN eiendom Jeg bor i nærheten og går ofte forbi, har alltid trodd huset var kult inni (ser sånn ut fra veien). Men ble ganske skuffet da jeg så annonsen, så kjedelig innredet. 274kvm og bare 2 soverom, ikke akuratt et familiehjem. Huset ligger også rett overfor E18, så du har konstant sus fra veien. Anonymkode: 23376...614 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 19. oktober #10366 Del Skrevet 19. oktober Fjugur skrev (6 timer siden): Urk! Stort, men ganske så sterilt og "kaldt" hus... dyrt også LEKKER ARKITEKTTEGNET ENEBOLIG M/PANORAMAUTSIKT - FLOTTE UTEOMRÅDER - 2 MÅL TOMT - UNDERETASJE M/ SEPARAT INNGANG | FINN eiendom Jeg liker den blå sofaen, kunne lett hatt den selv. Har mørkeblå vegger, så det hadde ikke gått her. De blå elementene generelt i huset liker jeg veldig godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 20. oktober #10367 Del Skrevet 20. oktober Et spørsmål, hva skal til for å kalle et hus for Villa Sommerfryd, Villa Solfeng osv? Kan hvem som helst kalle huset sitt for Villa etellerannet? <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #10368 Del Skrevet 20. oktober Peanut skrev (2 timer siden): Et spørsmål, hva skal til for å kalle et hus for Villa Sommerfryd, Villa Solfeng osv? Kan hvem som helst kalle huset sitt for Villa etellerannet? <_< Jeg tror et av kravene er at fruen i huset håper på en karriere som influencer... Anonymkode: 17014...4d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #10369 Del Skrevet 20. oktober Fjugur skrev (På 19.10.2024 den 11.54): Urk! Stort, men ganske så sterilt og "kaldt" hus... dyrt også LEKKER ARKITEKTTEGNET ENEBOLIG M/PANORAMAUTSIKT - FLOTTE UTEOMRÅDER - 2 MÅL TOMT - UNDERETASJE M/ SEPARAT INNGANG | FINN eiendom Med E18 rett nedi bakken? Anonymkode: 02917...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 20. oktober #10370 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Med E18 rett nedi bakken? Anonymkode: 02917...dff Ja… ikke beste beliggenheten heller,et evig sus fra veien der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #10371 Del Skrevet 20. oktober Peanut skrev (7 timer siden): Et spørsmål, hva skal til for å kalle et hus for Villa Sommerfryd, Villa Solfeng osv? Kan hvem som helst kalle huset sitt for Villa etellerannet? <_< Dere kan med sikkerhet kalle boligen for Villa Peanutbutter hvis dere ønsker det 😄 Anonymkode: 60f08...cd7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #10372 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dere kan med sikkerhet kalle boligen for Villa Peanutbutter hvis dere ønsker det 😄 Anonymkode: 60f08...cd7 Vårt første hus hadde ikke veiadresse da vi overtok. Det lå langs en riksvei uten navn, og dermed hadde vi verken veiadresse eller husnummer. Huset hadde derfor bare et navn. Heldigvis hadde første eier droppet å putte "villa" først. Mens vi bodde der, ble det bygget flere hus rundt oss, og vi fikk da både gate og husnummer. Det var langt mer praktisk med tanke på bud, taxi og ikke minst utrykningskjøretøy. Men det skjedde ikke før tidlig 2000-tall. Stor kommune sentralt på Østlandet (45 min fra Oslo...) De som bor der nå har en større interiørkonto på instagram og bruker husets navn... Anonymkode: 17014...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #10373 Del Skrevet 21. oktober https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=367268083 Minner meg om en kjendisbolig. Anonymkode: d8521...1a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #10374 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (27 minutter siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=367268083 Minner meg om en kjendisbolig. Anonymkode: d8521...1a9 Blir litt for mye Dynastiet. Anonymkode: 02917...dff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #10375 Del Skrevet 21. oktober Likte denne, og tenkte kanskje den kunne vært en fin feriebolig utenfor sentrum. Men så hang jeg meg opp i at gardinene på soverommet var trukket for. Hva skjuler seg der? En dårlig opparbeidet tomt? Et nabohus? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=360011688&ci=25 Anonymkode: 9ecb3...077 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #10376 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Likte denne, og tenkte kanskje den kunne vært en fin feriebolig utenfor sentrum. Men så hang jeg meg opp i at gardinene på soverommet var trukket for. Hva skjuler seg der? En dårlig opparbeidet tomt? Et nabohus? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=360011688&ci=25 Anonymkode: 9ecb3...077 Gjennom glippa på det ene bildet ser det nesten ut som hage i dreneringsarbeid eller liknende. Ser ut sånn hos oss for tiden også… Anonymkode: 799b9...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #10377 Del Skrevet 21. oktober Jeg trodde dette var et hotell, men så var det visst en enebolig ved Nidelven... https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=372379059 Anonymkode: 17014...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 21. oktober #10378 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg trodde dette var et hotell, men så var det visst en enebolig ved Nidelven... https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=372379059 Anonymkode: 17014...4d0 https://www.nidaros.no/selges-for-59-millioner-konflikt-med-kommunen-siden-2018/s/5-113-531687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 23. oktober #10379 Del Skrevet 23. oktober Peanut skrev (På 20.10.2024 den 12.25): Et spørsmål, hva skal til for å kalle et hus for Villa Sommerfryd, Villa Solfeng osv? Kan hvem som helst kalle huset sitt for Villa etellerannet? <_< Vel vi kaller vårt hus Tetris huset, pga venner vi har hatt på besøk fra det o store utland synes det ser ut som en Tetris brikke, så kan vel kalle det Villa Tetris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 23. oktober #10380 Del Skrevet 23. oktober Kristin Gjeldsvik sitt hus som hun har hatt et kvarter (-ish) https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=376943394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå