Million Skrevet 18. august #10061 Del Skrevet 18. august (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): JV? Anonymkode: 02917...dff Nei. Et uvanlig navn der initialene var RR, tror jeg det var. (jeg har aldri hørt om han før) Endret 18. august av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 20. august #10062 Del Skrevet 20. august (endret) Enda en eiendom fra sjarmerende og idylliske Rodeløkka i Oslo. Gammelt hus, fullt av karakter og sjarm, kriker og kroker og rare rom. Men det har (som mange gamle hus) dårligste energikaraker; G. Koster nok en formue å prøve og holde dette huset varmt om vinteren, ja. Det er ulempen. Men koselig var det. Bildet nedenfor har teksten: "Vakker eiendom som består av en opprinnelig laftet tømmerstue fra sent 1800-tallet og moderne tilbygg fra 1980-tallet" 16.9 mill er denne priset til. Endret 20. august av Million 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #10063 Del Skrevet 20. august Million skrev (1 time siden): Enda en eiendom fra sjarmerende og idylliske Rodeløkka i Oslo. Gammelt hus, fullt av karakter og sjarm, kriker og kroker og rare rom. Men det har (som mange gamle hus) dårligste energikaraker; G. Koster nok en formue å prøve og holde dette huset varmt om vinteren, ja. Det er ulempen. Men koselig var det. Bildet nedenfor har teksten: "Vakker eiendom som består av en opprinnelig laftet tømmerstue fra sent 1800-tallet og moderne tilbygg fra 1980-tallet" 16.9 mill er denne priset til. Jeg bodde på Rodeløkka i mange år, mange koselige hus og gater🙂 Anonymkode: 23376...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #10064 Del Skrevet 21. august Forstår ingenting av denne boligannonsen. Kanskje noen av dere gjør? Hvor skal man egentlig ha kjøkkenbordet? Eller tv-en? En slags slange-layout? Anonymkode: 98915...921 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 21. august #10065 Del Skrevet 21. august (endret) 19 minutter siden, AnonymBruker said: Forstår ingenting av denne boligannonsen. Kanskje noen av dere gjør? Hvor skal man egentlig ha kjøkkenbordet? Eller tv-en? En slags slange-layout? Anonymkode: 98915...921 Spiseplass og tv som på bilde 6 er det eneste jeg ser kan fungere <_< Endret 21. august av Peanut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 21. august #10066 Del Skrevet 21. august On 8/20/2024 at 5:36 AM, Million said: Men det har (som mange gamle hus) dårligste energikaraker; G. Koster nok en formue å prøve og holde dette huset varmt om vinteren, ja. Det er ulempen. Men koselig var det. Jeg vet ikke om bygninger som står på Gul Liste iflg Byantikvaren er slik at de må gjennomgå mye for å få energikarakteren ned. Huset der går som oransje og er vernet etter plan- og bygningsloven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #10067 Del Skrevet 21. august Peanut skrev (57 minutter siden): Spiseplass og tv som på bilde 6 er det eneste jeg ser kan fungere <_< Ja. Men litt kjipt å ha tven rett foran vinduet 😕 Anonymkode: 98915...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 22. august #10068 Del Skrevet 22. august Enda en gammel villa i Oslo, denne i bydel Nordstrand og grenser mot sjøen (og Mosseveien som nærmeste nabo....) Pris 27.000.000 pga sjøutsikten. Vet ikke hvor mye ro og stillhet man får i hagen til å nyte sjøutsikten med Mosseveien utenfor hagen, men det var flott utsikt. Huset har hele 2 mål tomt og er bygget i 1915. Nydelig eiendom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #10069 Del Skrevet 22. august Her mangler bare en ting, på bildene, tradwife, med husmorforkle, og vi er tilbake til 1950 tallet. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=365432758&ci=36 Anonymkode: fd8ef...c7f 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. august Forfatter #10070 Del Skrevet 22. august (endret) Åååååå...mye som var veldig fint der og at de har klart å holde på stilen er helt nydelig. Jeg liker det! Ehh...heldekkende teppe rundt toalett til gjester....fullstendig neitakk. Endret 22. august av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #10071 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja. Men litt kjipt å ha tven rett foran vinduet 😕 Anonymkode: 98915...921 Videre vil det åpenbart bli veldig trangt om en tv skal puttes på den lille plassen som antydes av bilde 6, samtidig som det skal stå et spisebord der for 6 stykker (også antydet av bilde 6). Optimistisk opplegg;-) Anonymkode: 06c20...ad8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #10072 Del Skrevet 22. august Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Åååååå...mye som var veldig fint der og at de har klart å holde på stilen er helt nydelig. Jeg liker det! Ehh...heldekkende teppe rundt toalett til gjester....fullstendig neitakk. Tenke jeg ikke at Hoppeliten ville like huset Onserverte det samme som u.t. Har Hoppe og gjort. Ha en fortreffelig god dag, alle. Anonymkode: fd8ef...c7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 22. august #10073 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her mangler bare en ting, på bildene, tradwife, med husmorforkle, og vi er tilbake til 1950 tallet. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=365432758&ci=36 Anonymkode: fd8ef...c7f Er jo hushjelprom i underetasjen, så fruen trenger ikke forkle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 22. august #10074 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Forstår ingenting av denne boligannonsen. Kanskje noen av dere gjør? Hvor skal man egentlig ha kjøkkenbordet? Eller tv-en? En slags slange-layout? Anonymkode: 98915...921 Skjønner ikke at man laget en så rar leilighet i et hus fra 2018 (kartutsnitt fra 2013, da sto ikke huset der). Jeg skjønner at man må gjøre noen krumspring om man skal bygge om et fabrikklokale eller en gammel bygård, men denne leiligheten er bygget sånn!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 22. august #10075 Del Skrevet 22. august 12 hours ago, AnonymBruker said: Her mangler bare en ting, på bildene, tradwife, med husmorforkle, og vi er tilbake til 1950 tallet. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=365432758&ci=36 Anonymkode: fd8ef...c7f Wow, så fint 😍 der kunne jeg bodd. Ville bare fjernet teppegulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 22. august #10076 Del Skrevet 22. august Er ikke kjent i området, men likte dette huset her veldig godt! Utsikten er det ikke noe å si på heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 22. august #10077 Del Skrevet 22. august kaleidoskop skrev (1 time siden): Wow, så fint 😍 der kunne jeg bodd. Ville bare fjernet teppegulvet. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 22. august #10078 Del Skrevet 22. august Ikke grillene det står på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #10079 Del Skrevet 23. august Fra 15,6 mill i 2020 til 10,9 nå. Hva skjedde? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=356131762 Anonymkode: d14a1...3c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #10080 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Fra 15,6 mill i 2020 til 10,9 nå. Hva skjedde? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=356131762 Anonymkode: d14a1...3c4 Det er et dekningssalg, så tydeligvis veldig mye feil. Ved den type salg ligger det alltid med en lang rapport fra takstmann så bare å begynne å lese🙂 Anonymkode: 23376...614 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå