Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kaffemonsteret skrev (48 minutter siden):

Camilla Pihl selger «hytta». Aldri om jeg hadde kjøpt denne for 23,5 mill!

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=355635754

Jeg husker jeg har sett den før (tror jeg postet den her også), og ser den ble solgt i 2022 for 18 300 000. Synes plassen er flott, men innsiden er ikke noe jeg er veldig begeistret for.

Anonymkode: 09cec...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne planløsningen skjønte jeg lite av:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=351638708&ci=2

Greit nok at det snakkes om utleie osv, men ikke den mest praktiske hybeldelen, mtp at begge soverommene ligger ved hybelkjøkkenet, og man må forbi den ene fellesgangen og badet for å komme til hovedleiligheten "bak" (den med balkongen osv.)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonym123123123 skrev (2 timer siden):

Greit nok at det snakkes om utleie osv, men ikke den mest praktiske hybeldelen, mtp at begge soverommene ligger ved hybelkjøkkenet, og man må forbi den ene fellesgangen og badet for å komme til hovedleiligheten "bak" (den med balkongen osv.)

Altså her tror jeg at oppmerkingen av rom er feil. Det skal ikke være to "soverom" i hoveddelen, og hoveddelen er den uten balkong. Det er eneste måten dette gir mening på. Delen med balkong har en gardin i stua for å skape en alkove-løsning, mens "hoveddelen" har eget soverom og adskilt stue (kalt "soverom").

Anonymkode: 60f08...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altså her tror jeg at oppmerkingen av rom er feil. Det skal ikke være to "soverom" i hoveddelen, og hoveddelen er den uten balkong. Det er eneste måten dette gir mening på. Delen med balkong har en gardin i stua for å skape en alkove-løsning, mens "hoveddelen" har eget soverom og adskilt stue (kalt "soverom").

Edit: det er meget vanskelig å si hva som er "hoveddelen" her ettersom man må velge mellom større kjøkken eller separat soverom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Badene er mongo plassert uansett hvilken del som er hoveddelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm...ikke en vellykket tegning og enda verre boform. :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Anonym123123123 skrev (14 timer siden):

Det jeg kunne tenkt meg fungerte her var at de to soverommene eventuelt var leid ut til pendlere som bare skal lage seg litt mat og sove eller to studenter som deler kjøkken og bad. Ellers ville det fungert at det største soverommet ble brukt til stue i en enhet med eget soverom, og så blir stua/kjøkkenet/alkoven en annen enhet med sitt bad.

Anonymkode: 09cec...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har tiden virkelig stått stille, men det er en god eiendom (til å være på en øy)

Avislink for de med TA- eller ALT-abonnement

Endret av sofie777
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonym123123123 skrev (7 timer siden):

Badene er mongo plassert uansett hvilken del som er hoveddelen..

Bare det ene. Det innerste er jo plassert i egen del, som egentlig er komplett forutsatt alkoveløsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
sofie777 skrev (1 time siden):

Noen som vil kjøpe et ikon?

image.thumb.png.8e2de7ca39b182303b707885b244dada.png

Ja kunne bodd der oppe. Det er jo bare å ta banen ned til byen. Finne frem en god bok.

Anonymkode: 5fd48...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja kunne bodd der oppe. Det er jo bare å ta banen ned til byen. Finne frem en god bok.

Anonymkode: 5fd48...901

Da hadde du hatt den beste utsikten i Oslo. 

Anonymkode: a0ffc...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (2 timer siden):

Noen som vil kjøpe et ikon?

image.thumb.png.8e2de7ca39b182303b707885b244dada.png

Neitakk, sånn personlig, men det hadde egnet seg ypperlig som filmkulisser. :nikke:  Norsk krim. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kaffemonsteret skrev (På 4.6.2024 den 19.26):

Camilla Pihl selger «hytta». Aldri om jeg hadde kjøpt denne for 23,5 mill!

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=355635754

23 mill og festetomt?? 😄 Så til de grader skjer-ikke. Ikke var den fin, ikke var den verdt brøkdelen av prisen, og den prisen i kombo med noe så fjernt som festetomt? Helt tåpelig.

Anonymkode: 06c20...ad8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattugla skrev (4 minutter siden):

Synes dette huset på Kjelsås var ganske  artig 😊

Enig, har tittet på det samme!

Er det rart at det ikke er solgt? Prisen er jo ikke så høy mtp. hva annet man får for 28 millioner i Oslo?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anonym123123123 skrev (2 minutter siden):

Enig, har tittet på det samme!

Er det rart at det ikke er solgt? Prisen er jo ikke så høy mtp. hva annet man får for 28 millioner i Oslo?

Usikker? Vet ikke hva prisene ligger på ellers i dette nabolaget. 28 mill er jo hinsides mye penger for folk flest (ser det ble solgt for 10,8 i 2010, så det har gått opp 17 mill på 14 år!). Men veldig fint hus, så hvis jeg var stinn av gryn og bestemt på å flytte til Kjelsås hadde det absolutt vært aktuelt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med denne leiligheten bak slottet?

https://www.finn.no/331483744

Synes den var søt, hadde relativt lav kvadratmeterpris, men så den lå ute lenge før den ble solgt (ble lagt ut ny annonse etter denne). Lurte litt på hvorfor🤷‍♀️

Anonymkode: 22e85...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, Kattugla said:

Synes dette huset på Kjelsås var ganske  artig 😊

Absolutt stilig. LIker også takterasser og at boligen er litt skjermet fra naboer. 

Anonymkode: a0ffc...683

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med denne leiligheten bak slottet?

https://www.finn.no/331483744

Synes den var søt, hadde relativt lav kvadratmeterpris, men så den lå ute lenge før den ble solgt (ble lagt ut ny annonse etter denne). Lurte litt på hvorfor🤷‍♀️

Anonymkode: 22e85...9a0

Må være pga. 1. etasje

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...