Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 10.17):

Jeg har sett mye dumt meglerspråk i mitt liv, men denne er der oppe. "En smak av Manhattan på Rosenhoff" 😂

En smak av Manhattan på Rosenhoff. Fantastisk fabrikksleilighet med garasje, heis og balkong. Vannbåren gulvvarme inkl. | FINN eiendom

Anonymkode: 60f08...cd7

Men jeg liker selve leiligheten! Bortsett fra kjøkkenet, men det er det bare å røske ut. 

(Har jeg råd til en sånn leilighet, er nytt kjøkken en bagatell.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pringle skrev (2 timer siden):

Men jeg liker selve leiligheten! Bortsett fra kjøkkenet, men det er det bare å røske ut. 

(Har jeg råd til en sånn leilighet, er nytt kjøkken en bagatell.) 

Kjøkkenet var jo nydelig, om enn litt lite/lite skapplass.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alauda skrev (19 minutter siden):

Kjøkkenet var jo nydelig, om enn litt lite/lite skapplass.

Smak og behag. Det er ikke bare at det mangler overskap, selv om det er et stort minus. Det ser ut som det er hjemmesnekret, av kryssfinér, og med de enkleste verktøy. Kanskje det faktisk er det, jeg ser nå at det står at det er "skreddersydd og håndlaget fra bunnen av".

Du kan få kjøkkenet, så beholder jeg leiligheten. Deal? 😇

Endret av Pringle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pringle skrev (14 minutter siden):

Smak og behag. Det er ikke bare at det mangler overskap, selv om det er et stort minus. Det ser ut som det er hjemmesnekret, av kryssfinér, og med de enkleste verktøy. Kanskje det faktisk er det, jeg ser nå at det står at det er "skreddersydd og håndlaget fra bunnen av".

Jeg syntes ved første øyekast kjøkkenet pekte seg ut i leiligheten, det oste av kvalitet ved første øyekast. Har jo ikke tatt det nærmere i øyesyn. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er fint med forskjellig smak; den ene himler med øynene av vemmelse og den andre av henførthet. :fnise:  Jeg likte leilighetens romslighet, store vinduer, godt lys....men det kjøkkenet brøt med alt. :(  For hjemmesnekret, rar helhet og for lite. Tettheten til alle de andre leilighetene og ingen krok å sitte i fred på ute på verandaen...njæii...tror ikke jeg kunne ha bodd der gitt. :klo: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pringle skrev (20 timer siden):

Jeg tror kjøkkenet ser mye mer eksklusivt ut i virkeligheten. Det er ihverfall heltre (eik vil jeg tro), og ikke kryssfiner. Syns det passet fint inn med noe levende materialer i leiligheten også. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EbbaGrønn skrev (2 timer siden):

Jeg tror kjøkkenet ser mye mer eksklusivt ut i virkeligheten. Det er ihverfall heltre (eik vil jeg tro), og ikke kryssfiner. Syns det passet fint inn med noe levende materialer i leiligheten også. 

Enig med eksklusiv delen, men er nok kryssfiner med edgeband. Er mye mer stabilt enn heltre.

Men ja koster nok 5-6 ganger så mye som standard kjøkken. Lyst på noe lignende selv bare selvgjort :)

Anonymkode: cd8d1...2c7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurker skrev (15 minutter siden):

Noen som har trodd de tar bilder til bloggen sin? 😄

Ja, doomsday-prepper/interørblogg fusion

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EbbaGrønn skrev (5 timer siden):

🤯🤯🤯🤯🤯

Muligens det mest spesielle jeg har sett. Og angående den delen av medisinlageret og utstyret som "sensureres" i annonsen så burde kanskje polisen ta seg en tur? Noe sier meg at her er det litt av hvert som selges...

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

🤯🤯🤯🤯🤯

Muligens det mest spesielle jeg har sett. Og angående den delen av medisinlageret og utstyret som "sensureres" i annonsen så burde kanskje polisen ta seg en tur? Noe sier meg at her er det litt av hvert som selges...

Det bør være «litt av hvert» for å forsvare en prisstigning på 8mill 😝

Anonymkode: 8f428...f50

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det bør være «litt av hvert» for å forsvare en prisstigning på 8mill 😝

Anonymkode: 8f428...f50

Bør få kjerringa på bildene med på kjøpet 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EbbaGrønn skrev (På 1.12.2023 den 16.15):

Oioi dette måtte jeg forske i. annonsen har visst blitt nevnt på podcasten til golden og antonsen og nå er selgeren irritert på dem. Hun snakker mer om stedet også, at de som kjøper det kan glede seg, det kommer til å bli et av verdens (?) viktigste medisinske steder i framtiden, og hun skal være med å utvikle det. glemte i nevne i annonsen, si 🫢😆 og jeg tenker at jeg burde sikkert ikke skrive så mye mer om det. Selgers eget beste osv 

Anonymkode: a641f...5d5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig snakk om dødsbo el evnt tvangssalg ? Slik det det ut så er det jo veldig få som vil være ute etter en slik totalpakke, i hvertfall til den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det egentlig snakk om dødsbo el evnt tvangssalg ? Slik det det ut så er det jo veldig få som vil være ute etter en slik totalpakke, i hvertfall til den prisen.

Såg nå forrige salgspris for ett år siden var under 3M så regner med prisen har en eller annen dypere mening 😛

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det skal visstnok være noen utleggsforretning på eiendommen der. Hun skal visst flytte utenlands, så er vel derfor hun skal selge rubbel og bit. Hun er en visst en konspi-tulling.

Anonymkode: 45ade...0aa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.12.2023 den 23.01):

Det skal visstnok være noen utleggsforretning på eiendommen der. Hun skal visst flytte utenlands, så er vel derfor hun skal selge rubbel og bit. Hun er en visst en konspi-tulling.

Anonymkode: 45ade...0aa

Denne tar jeg som anonym 😅

Ikke konspi-tulling, men alvorlig psykisk syk. Det er i det hele tatt en trist historie.

Anonymkode: 57aff...a18

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Denne tar jeg som anonym 😅

Ikke konspi-tulling, men alvorlig psykisk syk. Det er i det hele tatt en trist historie.

Anonymkode: 57aff...a18

Er ikke det egentlig samme greia? Friske mennesker bekymrer seg ikke sånn for stråling fra 5G-nettet at de investerer i et lager med kobber...

Anonymkode: 17014...4d0

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...