AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #8621 Del Skrevet 17. september 2023 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=319309881 En veldig fin leilighet,men det blir en løgn når hovedbildet ikke er av selve leiligheten eller den aktuelle utsikten. For i stuen ser en at den utsikten ikke er mot sjøen,men mot husene bak blokken. De har vel kanskje også utsikt mot en park og kan nok kanskje høre ei elv. Anonymkode: be8ff...478 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #8622 Del Skrevet 17. september 2023 Mperle skrev (17 timer siden): Hmm tenker alltid det er en god grunn til at det ikke er bilder innvendig (uten at jeg klarer å skjønne hvorfor da🤭😂). Tenkte først at det kanskje ikke ser ut innvendig men hvorfor «skryte» i teksten at det er gjort en «…omfattende rehabilitering og oppgradering..»? Så kanskje antakelsen er riktig, at det innvendig ikke lever opp til utvendige? Kan ikke skjønne om det er manglende bilder for å få flere på visning, hva er poenget med «nysgjerrigper»’er kontra faktiske interessenter.. Nei jeg vet ikke, noen får gå på visning og rapportere her, hadde vært gøy å høre hvordan det ser ut inni!!😊 Ja virker helt meningsløst å ikke ha bilder fra innsiden, kanskje et triks for flere på visning ja. Hvis noen går vil jeg veldig gjerne vite, bor milevis unna selv ☺️ Anonymkode: e6a87...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #8623 Del Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (På 15.9.2023 den 16.45): Denne, men ingen bilder fra innsiden? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=304206048&ci=5 Anonymkode: e6a87...06f Har ikke bestilt prospektet, men ingen bilder innvendig betyr som regel et godt bytte for innbruddstyver (masse dyr kunst etc), eller tvangssalg. Anonymkode: cbb5a...13d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #8624 Del Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har ikke bestilt prospektet, men ingen bilder innvendig betyr som regel et godt bytte for innbruddstyver (masse dyr kunst etc), eller tvangssalg. Anonymkode: cbb5a...13d Ah ja kanskje de ikke vil vise frem alt det dyre, riktig tenkt Anonymkode: e6a87...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #8625 Del Skrevet 17. september 2023 Mperle skrev (22 timer siden): Hmm tenker alltid det er en god grunn til at det ikke er bilder innvendig (uten at jeg klarer å skjønne hvorfor da🤭😂). Tenkte først at det kanskje ikke ser ut innvendig men hvorfor «skryte» i teksten at det er gjort en «…omfattende rehabilitering og oppgradering..»? Så kanskje antakelsen er riktig, at det innvendig ikke lever opp til utvendige? Kan ikke skjønne om det er manglende bilder for å få flere på visning, hva er poenget med «nysgjerrigper»’er kontra faktiske interessenter.. Nei jeg vet ikke, noen får gå på visning og rapportere her, hadde vært gøy å høre hvordan det ser ut inni!!😊 Grunnen er nok bare 19 00000. Veldig vanlig i den prisklassen. Anonymkode: ebd02...684 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #8626 Del Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Grunnen er nok bare 19 00000. Veldig vanlig i den prisklassen. Anonymkode: ebd02...684 Enig, men her tenker jeg boligen lider litt under mangelen på innvendige bilder 😅 Det er litt sprikende info i teksten - rehabilitert/oppgradert fra 1994 til 2005, «meget velholdt og i god stand», og «langt på vei er brakt opp til dagens tekniske standard og funksjonalitet». Det begynner å bli lenge siden 1994-2005… Er det ikke gjort noe på 20-30 år? Er det «jugendstil» inne? Er det overflateslitt og jævlig innvendig, selv om teknisk stand er god? Ville bilder dratt inntrykket og interessen for boligen opp eller ned? På relativt høyt prisede boliger er det jo ofte noen få bilder fra innsiden, som gir et innblikk i hvilken stil og stand den har. At dette mangler, gjør meg bare mer skeptisk… Anonymkode: e2bcb...7eb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #8627 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=319309881 En veldig fin leilighet,men det blir en løgn når hovedbildet ikke er av selve leiligheten eller den aktuelle utsikten. For i stuen ser en at den utsikten ikke er mot sjøen,men mot husene bak blokken. De har vel kanskje også utsikt mot en park og kan nok kanskje høre ei elv. Anonymkode: be8ff...478 Det er vel ikke direkte løgn å ha forsidebilde av blokka hvor leiligheten ligger? Utsikten osv. kommer jo senere i bildeserien. De ønsker helt sikkert å vise frem den vakre fasaden (hoho) og at det fremstår barnevennlig og sentralt. Megler tenker helt sikkert at dette er det viktigste salgspunktet, ikke utsikten. Anonymkode: 60f08...cd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #8628 Del Skrevet 18. september 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Enig, men her tenker jeg boligen lider litt under mangelen på innvendige bilder 😅 Det er litt sprikende info i teksten - rehabilitert/oppgradert fra 1994 til 2005, «meget velholdt og i god stand», og «langt på vei er brakt opp til dagens tekniske standard og funksjonalitet». Det begynner å bli lenge siden 1994-2005… Er det ikke gjort noe på 20-30 år? Er det «jugendstil» inne? Er det overflateslitt og jævlig innvendig, selv om teknisk stand er god? Ville bilder dratt inntrykket og interessen for boligen opp eller ned? På relativt høyt prisede boliger er det jo ofte noen få bilder fra innsiden, som gir et innblikk i hvilken stil og stand den har. At dette mangler, gjør meg bare mer skeptisk… Anonymkode: e2bcb...7eb Enig i at det er sprikende informasjon. Anonymkode: a0ffc...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 18. september 2023 #8629 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er vel ikke direkte løgn å ha forsidebilde av blokka hvor leiligheten ligger? Utsikten osv. kommer jo senere i bildeserien. De ønsker helt sikkert å vise frem den vakre fasaden (hoho) og at det fremstår barnevennlig og sentralt. Megler tenker helt sikkert at dette er det viktigste salgspunktet, ikke utsikten. Anonymkode: 60f08...cd7 Enig! Ganske tydelig at dette objektet ikke ligger i front av blokken selv om forsidebildet er av fronten. ikke misvisende dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #8630 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 21.25): Fyren påstår at han har pusset opp, men likevel regner det inn, gulvene er skjevere enn i et 100 år gammelt hus, badene er brukt opp ig det mangler en skuff på kjøkkenet (sikkert en bra fest). Med så mye TG2 og tg3 lurer jeg på hva han egentlig legger i "oppussing"? Mange liter med blå maling? https://e24.no/privatoekonomi/i/l35j7M/broiler-mikkel-selger-luksuseiendom?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no Anonymkode: 17014...4d0 Det er "dark real". Samme som jeg har i stua mi, og det er ikke den dyreste malingen på markedet akkurat. Ser fremdeles bedre ut hos meg, i en litt eldre leilighet.. Anonymkode: ab3db...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #8631 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Enig, men her tenker jeg boligen lider litt under mangelen på innvendige bilder 😅 Det er litt sprikende info i teksten - rehabilitert/oppgradert fra 1994 til 2005, «meget velholdt og i god stand», og «langt på vei er brakt opp til dagens tekniske standard og funksjonalitet». Det begynner å bli lenge siden 1994-2005… Er det ikke gjort noe på 20-30 år? Er det «jugendstil» inne? Er det overflateslitt og jævlig innvendig, selv om teknisk stand er god? Ville bilder dratt inntrykket og interessen for boligen opp eller ned? På relativt høyt prisede boliger er det jo ofte noen få bilder fra innsiden, som gir et innblikk i hvilken stil og stand den har. At dette mangler, gjør meg bare mer skeptisk… Anonymkode: e2bcb...7eb Enig. Og de kunne fint tatt bilde av kjøkkenet, og gjerne også bad, uten å måtte blottstille kunst og andre verdigjenstander. Tilstand og stil på kjøkken og bad er uansett langt viktigere enn hvilken farge stueveggene er malt i. Anonymkode: 05a09...b06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 19. september 2023 #8632 Del Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er vel ikke direkte løgn å ha forsidebilde av blokka hvor leiligheten ligger? Utsikten osv. kommer jo senere i bildeserien. De ønsker helt sikkert å vise frem den vakre fasaden (hoho) og at det fremstår barnevennlig og sentralt. Megler tenker helt sikkert at dette er det viktigste salgspunktet, ikke utsikten. Anonymkode: 60f08...cd7 Jeg er enig med AB…478. Man forventer at det første bildet viser vinduer som tilhører leiligheten, ikke at leiligheten faktisk ligger på baksiden. Det er greit at dette bildet er med for å vise området rundt, men det skulle kommet mye lenger bak i billedserien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #8633 Del Skrevet 19. september 2023 Jeg har vanligvis ikke noe i mot små leiligheter, så lenge de er gjort "riktig". Har selv bodd på 14kvm i studietiden, med kjøkken, bad og oppholdsrom. Her fikk jeg derimot voldsom klaustrofobi bare av å se på bildene. Det har kanskje også litt med fargevalget (evt. manglende farger) å gjøre... Skrekk og gru. Perfekt førstegangskjøp. Loftsleilighet med 16m² gulvareal. Attraktiv beliggenhet. Lave felles.kost. Arealeffektiv. | FINN eiendom Anonymkode: 60f08...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #8634 Del Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (På 17.9.2023 den 22.16): Enig, men her tenker jeg boligen lider litt under mangelen på innvendige bilder 😅 Det er litt sprikende info i teksten - rehabilitert/oppgradert fra 1994 til 2005, «meget velholdt og i god stand», og «langt på vei er brakt opp til dagens tekniske standard og funksjonalitet». Det begynner å bli lenge siden 1994-2005… Er det ikke gjort noe på 20-30 år? Er det «jugendstil» inne? Er det overflateslitt og jævlig innvendig, selv om teknisk stand er god? Ville bilder dratt inntrykket og interessen for boligen opp eller ned? På relativt høyt prisede boliger er det jo ofte noen få bilder fra innsiden, som gir et innblikk i hvilken stil og stand den har. At dette mangler, gjør meg bare mer skeptisk… Anonymkode: e2bcb...7eb Er du såppass interessert så kan du ta kontakt med megler, og hen vil vurdere om du får komme på visning eller ikke, legg merke til «visning etter avtale», det er ikke alle som slipper inn her. Anonymkode: ebd02...684 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #8635 Del Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har vanligvis ikke noe i mot små leiligheter, så lenge de er gjort "riktig". Har selv bodd på 14kvm i studietiden, med kjøkken, bad og oppholdsrom. Her fikk jeg derimot voldsom klaustrofobi bare av å se på bildene. Det har kanskje også litt med fargevalget (evt. manglende farger) å gjøre... Skrekk og gru. Perfekt førstegangskjøp. Loftsleilighet med 16m² gulvareal. Attraktiv beliggenhet. Lave felles.kost. Arealeffektiv. | FINN eiendom Anonymkode: 60f08...cd7 Syntes den her var helt ideell jeg! Luksus for en student i Oslo å bo alene, sentralt og med relativt god standard. Lyst og ton i ton fargevalg er vel eneste veien å gå på så liten plass. Perfekt til utleie også, får sikkert inn 10-12 000. Anonymkode: ebd02...684 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #8636 Del Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg har vanligvis ikke noe i mot små leiligheter, så lenge de er gjort "riktig". Har selv bodd på 14kvm i studietiden, med kjøkken, bad og oppholdsrom. Her fikk jeg derimot voldsom klaustrofobi bare av å se på bildene. Det har kanskje også litt med fargevalget (evt. manglende farger) å gjøre... Skrekk og gru. Perfekt førstegangskjøp. Loftsleilighet med 16m² gulvareal. Attraktiv beliggenhet. Lave felles.kost. Arealeffektiv. | FINN eiendom Anonymkode: 60f08...cd7 Synes ikke den var så verst, kunne gjerne bodd der som student. Ikke nå Anonymkode: 071de...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #8637 Del Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vanligvis ikke noe i mot små leiligheter, så lenge de er gjort "riktig". Har selv bodd på 14kvm i studietiden, med kjøkken, bad og oppholdsrom. Her fikk jeg derimot voldsom klaustrofobi bare av å se på bildene. Det har kanskje også litt med fargevalget (evt. manglende farger) å gjøre... Skrekk og gru. Perfekt førstegangskjøp. Loftsleilighet med 16m² gulvareal. Attraktiv beliggenhet. Lave felles.kost. Arealeffektiv. | FINN eiendom Anonymkode: 60f08...cd7 Soverom og hall?? … teksten på bildene viser ikke akkurat det, nei 😂 Anonymkode: 5df08...a19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #8638 Del Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har vanligvis ikke noe i mot små leiligheter, så lenge de er gjort "riktig". Har selv bodd på 14kvm i studietiden, med kjøkken, bad og oppholdsrom. Her fikk jeg derimot voldsom klaustrofobi bare av å se på bildene. Det har kanskje også litt med fargevalget (evt. manglende farger) å gjøre... Skrekk og gru. Perfekt førstegangskjøp. Loftsleilighet med 16m² gulvareal. Attraktiv beliggenhet. Lave felles.kost. Arealeffektiv. | FINN eiendom Anonymkode: 60f08...cd7 Eneste plassen man kan rette seg opp og puste skikkelig, er på badet Anonymkode: 06c20...ad8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #8639 Del Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (På 18.9.2023 den 13.12): Det er vel ikke direkte løgn å ha forsidebilde av blokka hvor leiligheten ligger? Utsikten osv. kommer jo senere i bildeserien. De ønsker helt sikkert å vise frem den vakre fasaden (hoho) og at det fremstår barnevennlig og sentralt. Megler tenker helt sikkert at dette er det viktigste salgspunktet, ikke utsikten. Anonymkode: 60f08...cd7 Barnevennlig er det med to lekeplasser, og muligheter for å bade i sjøen . Men jeg hadde blitt skuffet hvis jeg gikk på visning og trodde at utsikten var over sjøen. Anonymkode: be8ff...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #8640 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er du såppass interessert så kan du ta kontakt med megler, og hen vil vurdere om du får komme på visning eller ikke, legg merke til «visning etter avtale», det er ikke alle som slipper inn her. Anonymkode: ebd02...684 "Visning etter avtale" står det jo på alle hus som ikke blir solgt etter første visning, ikke særlig eksklusivt i seg selv😂 Problemet her er jo at når boligen ikke har et særlig tiltalende ytre, så er det mange som ikke ser på boligen som aktuell i det hele tatt, når man kun har bange anelser om hvordan det ser ut innvendig. Kanskje man blir positivt overrasket... Jeg bor på en annen kant av landet, så dette huset er uansett ikke aktuelt for meg. Anonymkode: e2bcb...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå