Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nå er Nicolay en porto, en av de mest allergivennlige rasene. Sannsynligvis har det ikke ramlet av så mye som et hår eller flass på de minuttene han var innom leiligheten for å ta bilder.

Jeg er veldig klar over behovet for å omplassere hunder, men jeg synes FOD plasserer mange hunder som kanskje heller burde vært avlivet. En 12 år gammel hund med helseproblemer tar jo bare opp plass en yngre hund kunne hatt nytte av. Etter at alle skulle ha coronahund, så renner det over av hunder som desperat trenger et hjem. Overraskende mange av FOD sine hunder har adferdsproblemer også. Utrygge for barn, ressursforvar og separasjonsangst. Fint hvis noen orker å ta på seg jobben, men i mylderet av uønskede hunder, så synes deg dessverre de burde prioritert annerledes.

Samarbeidet med meglerkjeden synes jeg bare er kynisk fra meglerens side. Det er et pr-stunt på lik linje med den limen de la rundt i husene for noen år siden. De satser på at folk skal bli litt bløthjertede og tenke at de bryr seg om dyr, men realiteten er bare at de vet at følelsesstyrt reklame virker bedre enn en lime på kjøkkenbenken.

Anonymkode: 3b767...67e

Ok, men det vet ikke nødvendigvis en eventuell kjøper. Allergener sitter igjen og da må man bytte gulv, vegger og alt. Det holder ikke å male et strøk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gøy å sitte på Finn eiendom og skrolle nedover med pris fra høy til lav og fantasere om villaer til titalls millioner dere aldri kunne drømt om engang?

Anonymkode: dd05c...65c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gøy å sitte på Finn eiendom og skrolle nedover med pris fra høy til lav og fantasere om villaer til titalls millioner dere aldri kunne drømt om engang?

Er da litt fra alle prisklasser her. Føler du deg truffet? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fornøyd nå?

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=283164809

image.jpeg.ea17dc0cd73443d673c99f48e9ef74f9.jpeg

Anonymkode: 5fd48...901

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er inspirerende og morsomt 😊

Anonymkode: 09cec...909

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i grunn ganske artig å drømme seg bort i hus og leiligheter. Noen hadde vi hatt råd til, andre ikke. Noen er direkte stygge. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Motelvibes skrev (2 timer siden):

Ok, men det vet ikke nødvendigvis en eventuell kjøper. Allergener sitter igjen og da må man bytte gulv, vegger og alt. Det holder ikke å male et strøk.

Det er svært få som må bytte gulv og vegger i et hus hvis det har vært et dyr der, og de som skulle være så allergiske må jo påberegne den kostnaden uansett hva de kjøper, for det kan jo ha vært en hund på besøk der for 3 år siden :himler: 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (2 timer siden):

De aller færreste er så allergiske som du beskriver, da kan de jo nærmest ikke bevege seg noe som helst sted. 

Anonymkode: 35ba9...78e

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De aller færreste er så allergiske som du beskriver, da kan de jo nærmest ikke bevege seg noe som helst sted. 

Anonymkode: 35ba9...78e

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alauda skrev (2 timer siden):

Fantastisk sted :) 

Ja men man blir helt avhengig av bil. Men samtidig så er det noe man tar med i beregningen håper jeg.

I motsetning til hva en del folk tror er det fortsatt fint å kjøre bil til Oslo, det er bare dyrere og mer kronglete med parkering. Men nok av parkeringsplasser er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Kaksevilla på Årnes

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=280617544

Den er lagt ut tidligere i tråden. Jeg er ikke overrasket over at den ikke er solgt, for noe mer harry skal man lete lenge etter. Prisen er også hinsides i forhold til beliggenhet. Boligen ligger ikke på Årnes, men Fjellfoten, som er et lite byggefelt langt fra alt.

Anonymkode: 3b767...67e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ja men man blir helt avhengig av bil. Men samtidig så er det noe man tar med i beregningen håper jeg.

I motsetning til hva en del folk tror er det fortsatt fint å kjøre bil til Oslo, det er bare dyrere og mer kronglete med parkering. Men nok av parkeringsplasser er det. 

Dette vet keg alt om, inkludert lengden på køene inn fra nabokommunene 🤪

Endret av Alauda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=269331207 

må være noe av det verste jeg har sett 

Anonymkode: dfd43...e35

Oj, jeg forventet rottent tvers igjennom og rivningsklart, men der var det jo greit inne i den eksempelleiligheten. Ute var det stygt, men om det er det verste du har sett, selv kun her i gruppen og ikke i hele livet, så har du ikke sett gjennom alt som ligger her.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/281297791

Jeg liker å følge med på hva som selges i området, og denne har blitt lagt ut flere ganger. I utgangspunktet liker jeg moderne hus og denne har mye av det jeg vil ha ift planløsning/utsikt++ men den er så merkelig innredet. Hvite vegger og fliser på gulvet gir et veldig kaldt inntrykk, og møblene er en merkelig miks av herregård og ungkarshule. Med litt farge på veggene, nytt gulv, store grønne planter og litt mer gjennomført stil på møbler og bilder på veggen kunne den nok blitt ganske fin.

Anonymkode: 23376...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

https://www.finn.no/281297791

Jeg liker å følge med på hva som selges i området, og denne har blitt lagt ut flere ganger. I utgangspunktet liker jeg moderne hus og denne har mye av det jeg vil ha ift planløsning/utsikt++ men den er så merkelig innredet. Hvite vegger og fliser på gulvet gir et veldig kaldt inntrykk, og møblene er en merkelig miks av herregård og ungkarshule. Med litt farge på veggene, nytt gulv, store grønne planter og litt mer gjennomført stil på møbler og bilder på veggen kunne den nok blitt ganske fin.

Anonymkode: 23376...614

Det gulvet er ikke hvitt, det er en mye varmere tone. Og møbler, bilder og planter må man stå for selv når man flytter inn, uansett. 

Anonymkode: 8f428...f50

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...