Mardina Skrevet 27. september 2022 #6281 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=267948497 kult, stygt, upraktisk, koselig? Klarer ikke bestemme meg om hva jeg synes om dette. Hadde sikkert blitt finere med maling og nye gulv. Anonymkode: f285e...07d Synes det var en kjempefin bolig. Ikke noe jeg ville forandret på der. Hva er galt med gulvene? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2022 Forfatter #6282 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=267948497 kult, stygt, upraktisk, koselig? Klarer ikke bestemme meg om hva jeg synes om dette. Hadde sikkert blitt finere med maling og nye gulv. Anonymkode: f285e...07d Åhh...det likte jeg rett og slett. Litt massivt på utsiden og et krinkelkrokhus på innsiden. Tre garasjer! Kjøkkenet var spesielt tiltalende, med fine vinduer til å åpne over benken. Der skulle jeg ha stått og bakt brød! Det jeg kunne se av gulvbildene; de er i forskjellige varianter og det hadde blitt bedre om de hadde samlet det i farge. En sammenhengende flow fra rom til rom, istedenfor stykkevis og delt, men alt i alt = Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #6283 Del Skrevet 27. september 2022 Her var det mye jeg likte godt, men hallen hadde jeg følt for å gjøre noe med raskt 😊 Urbant småbruk på 20 mål rett utenfor Oslo! | Idyllisk hovedhus m/leilighet & låve | Gode muligheter for selvforsyning | FINN.no Anonymkode: 09cec...909 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #6284 Del Skrevet 27. september 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Her var det mye jeg likte godt, men hallen hadde jeg følt for å gjøre noe med raskt 😊 Urbant småbruk på 20 mål rett utenfor Oslo! | Idyllisk hovedhus m/leilighet & låve | Gode muligheter for selvforsyning | FINN.no Anonymkode: 09cec...909 Herlig sted. Litt sånn smålandsk stemning. Synd det ikke ligger i innerst i veien og at tomta var litt upraktisk. Anonymkode: 74c0e...c05 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #6285 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her var det mye jeg likte godt, men hallen hadde jeg følt for å gjøre noe med raskt 😊 Urbant småbruk på 20 mål rett utenfor Oslo! | Idyllisk hovedhus m/leilighet & låve | Gode muligheter for selvforsyning | FINN.no Anonymkode: 09cec...909 Herlig! Vil tippe den rødfargen ikke er like ille i virkeligheten, de fargeredigerer ganske heftig til tider. Jeg likte gulvet, tror det hadde blitt mye roligere uten den rødfargen og gulvteppet. Anonymkode: 3aaec...330 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2022 Forfatter #6286 Del Skrevet 27. september 2022 Å jadda, en vel gjennomtenkt liten perle, øverst, gjennomgående og...ja, her kan jeg flytte inn med en gang. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=272524683 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #6287 Del Skrevet 27. september 2022 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Å jadda, en vel gjennomtenkt liten perle, øverst, gjennomgående og...ja, her kan jeg flytte inn med en gang. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=272524683 Virkelig fin, men når jeg ser "åpen toalettløsning" på soverommet så tenker jeg at her ville jeg helst bodd alene 😁 Anonymkode: 74c0e...c05 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2022 Forfatter #6288 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Virkelig fin, men når jeg ser "åpen toalettløsning" på soverommet så tenker jeg at her ville jeg helst bodd alene 😁 Anonymkode: 74c0e...c05 Ja, jeg studerte de bildene nøye og kom frem til at jeg ville hatt dør til badet uansett. Der må gå noen grenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #6289 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Her var det mye jeg likte godt, men hallen hadde jeg følt for å gjøre noe med raskt 😊 Urbant småbruk på 20 mål rett utenfor Oslo! | Idyllisk hovedhus m/leilighet & låve | Gode muligheter for selvforsyning | FINN.no Anonymkode: 09cec...909 Ikke ofte jeg blir så forelsket jeg til og med overser upraktiskheter som formen på tomten Anonymkode: f604d...27d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #6290 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Her var det mye jeg likte godt, men hallen hadde jeg følt for å gjøre noe med raskt 😊 Urbant småbruk på 20 mål rett utenfor Oslo! | Idyllisk hovedhus m/leilighet & låve | Gode muligheter for selvforsyning | FINN.no Anonymkode: 09cec...909 Jeg tror jeg er forelsket. Må mye oppussing til inne, men den har absolutt potensial Anonymkode: d8521...1a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #6291 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Virkelig fin, men når jeg ser "åpen toalettløsning" på soverommet så tenker jeg at her ville jeg helst bodd alene 😁 Anonymkode: 74c0e...c05 Toalett/bad uten dør må da være den teiteste trenden ever! Kan til nødt se sjarmen i badekar på soverommet, men så tenker jeg på fukten som nødvendigvis kommer i rommet man bader i. Selv lenge før muggsoppen begynner å vokse så er det lite digg å legge seg i et varmt og klamt rom. Hva jeg tenker om "konsekvensene" av funksjonen til toalettet skal jeg ikke utbrodere… I denne (ellers fine) leiligheten er det i det minste lett å installere dør. Anonymkode: f604d...27d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 27. september 2022 #6292 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Virkelig fin, men når jeg ser "åpen toalettløsning" på soverommet så tenker jeg at her ville jeg helst bodd alene 😁 Anonymkode: 74c0e...c05 Heldigvis finnes det et annet bad med dusj i leiligheten både til overnattende og ikke-overnattende gjester, men definitivt merkelig. Og det at soveromsavdelingen tar opp halvparten av arealet, det er jo litt i meste laget. Tenkte først at det ikke var vinduer i den andre delen av rommet, men det er det jo, man kunne i det minste satt av areal til "disponible rom" eller kontor. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #6293 Del Skrevet 28. september 2022 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=270600726 Rehabliteringsprosjekt på Slemdal/Vinderen. Nok å ta tak i, for å si det sånn 🤭 Anonymkode: 67c3d...5c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #6294 Del Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=270600726 Rehabliteringsprosjekt på Slemdal/Vinderen. Nok å ta tak i, for å si det sånn 🤭 Anonymkode: 67c3d...5c0 Det kommer nok noen og fjerner de plassbygde bokhyllene og setter opp gipsplater og maler alt beige eller grått, skal du se. 😊 Anonymkode: 35ba9...78e 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #6295 Del Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det kommer nok noen og fjerner de plassbygde bokhyllene og setter opp gipsplater og maler alt beige eller grått, skal du se. 😊 Anonymkode: 35ba9...78e Tror ikke å det å pynte på overflatene går under rehablitering, men men. Anonymkode: 67c3d...5c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 28. september 2022 #6296 Del Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kommer nok noen og fjerner de plassbygde bokhyllene og setter opp gipsplater og maler alt beige eller grått, skal du se. 😊 Anonymkode: 35ba9...78e Ja, huff. Sånne bokhyller (i tillegg til andre elementer i huset) står øverst eller langt oppe på det jeg ønsker å ha i mitt hus når jeg blir millionær Kjedelig om det forsvinner. I dette huset var det kjøkkenet nede som var verst, men om innsiden av veggene er ok og man vet at man må rive badet i kjelleren, så kan man få til en ikke for gjennomgripende oppussing. Har noen sjekket om det bor noen vi vet navnet på her? Det føles som om det er en forfatter eller kunstner, eller en med sånne i familien som har bodd der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #6297 Del Skrevet 28. september 2022 Hva tenker dere om dette? Jeg elsket mellomgangen og trappeløpet, generelt var det mye godt lys i det huset. Men er det veldig lavt under taket på kjøkkenet? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=274136602 Anonymkode: 3b767...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #6298 Del Skrevet 28. september 2022 56 minutter siden, AnonymBruker said: Hva tenker dere om dette? Jeg elsket mellomgangen og trappeløpet, generelt var det mye godt lys i det huset. Men er det veldig lavt under taket på kjøkkenet? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=274136602 Anonymkode: 3b767...67e En del fine rom og særegne løsninger som jeg likte. Det jeg hatet var de forferdelige blågrønne-flisene som går igjen i flere rom. Utearealet ble litt for upraktisk, og synd med vei rett nedenfor tomta. Står at det er elbillader, men hvor skal man parkere? Langs veien nedenfor huset? Anonymkode: 74c0e...c05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 28. september 2022 #6299 Del Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): En del fine rom og særegne løsninger som jeg likte. Det jeg hatet var de forferdelige blågrønne-flisene som går igjen i flere rom. Utearealet ble litt for upraktisk, og synd med vei rett nedenfor tomta. Står at det er elbillader, men hvor skal man parkere? Langs veien nedenfor huset? Anonymkode: 74c0e...c05 Parkering med lader: (utsnitt av bilde) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #6300 Del Skrevet 29. september 2022 10 hours ago, sofie777 said: Parkering med lader: (utsnitt av bilde) Ja, det var den jeg siktet til da jeg skrev "langs veien". Det er vel så vidt en vanlig bil får plass i bredden der uten å stikke ut i veibanen. Anonymkode: 74c0e...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå