Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Totalrehablitert leilighet i Oscars Gate 😍

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=239572263

Anonymkode: 283ac...95e

Synes den var altfor mørk. Det store kjøkkenet har bare ett vindu i enden, og i kjelleren er det mikroskopiske vinduer. Passer best for en vampyr, kanskje?

Anonymkode: 3b767...67e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg vet ikke hvordan prisene er i Nesbru, det er muligens overpriset? Men det er ingenting galt i å tjene penger, tenker jeg. Å kjøpe et hus som er pusset opp betydelig er ikke så annerledes enn å kjøpe nybygg. Man betaler jo langt mer for et nytt hus enn hva det koster å sette opp også. Vi har selv pusset opp hus som vi solgte for 3,5 ganger det vi kjøpte for...

Men jeg synes det er rart at de skal selge, for jeg synes ikke det har sånn typisk "pusset opp for å tjene penger"-look. Det er brukt gode materialer og en del personlige detaljer. Jeg ville trodd at de pusset opp for å bo der selv.

Boligen ligger i et relativt velstående område der det bor hovedsaklig mennesker som ikke trenger å snu på krona. Mange dyre hus. Så materialvalget og oppussingen til dette huset (i linken) er vel valgt ut i fra markedet boligen ligger i.  

Anonymkode: 5eaa6...beb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Synes den var altfor mørk. Det store kjøkkenet har bare ett vindu i enden, og i kjelleren er det mikroskopiske vinduer. Passer best for en vampyr, kanskje?

Fin, men ville ikke ønske å bo i førsteetasje sentralt i Oslo. Ikke så godt kjent i det prissegmentet, men synes den virker overpriset. Dog er den verd det noen er villige til å gi, og ikke så stort utbud i dette segmentet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Soverom i kjelleren kan umulig være godkjent? Det er jo altfor små vinduer!

Og hvorfor velge grått kjøkken, triste greier. 

Anonymkode: f8802...da6

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (På 10.9.2022 den 9.13):

Kom over denne skatten 😍 mener å huske jeg så den for noen år siden også... evt var det en lignende eiendom. 
Villa Hugnad - Orginal funkisvilla med slående beliggenhet. Panoramautsikt, allé, portnerbolig, lysthus og garasje. | FINN.no

Det er faktisk samme folkene som står som eiere nå. Veldig merkelig. 

Anonymkode: 04930...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det er faktisk samme folkene som står som eiere nå. Veldig merkelig. 

Ikke så merkelig om den er kjøpt med blancoskjøte

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Godt vi er forskjellige, jeg synes det Kvänumkjøkkenet var kjempeflott.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vil tro grunnet til at de har valgt en klassisk kjøkkenfarge, er nok fordi når man legger ut godt over en million på kjøkken, ønsker man ikke å velge en «inn-farge» som får kjøkkenet til å se utdatert etter få år.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vil tro grunnet til at de har valgt en klassisk kjøkkenfarge, er nok fordi når man legger ut godt over en million på kjøkken, ønsker man ikke å velge en «inn-farge» som får kjøkkenet til å se utdatert etter få år.

Hvit er vel en mye mer klassisk farge enn grå? Jeg ville aldri valgt grått kjøkken, men bra vi er forskjellige som noen over her nevnte. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Grått er jo nettopp en «inn-farge» som nå er utdatert, takk og lov! Nå er det greige farger som er inn. De er heller ingen favoritt hos meg, men i det minste mye bedre enn grått.

Endret av Hulderen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (2 timer siden):

Grått er jo nettopp en «inn-farge» som nå er utdatert, takk og lov! Nå er det greige farger som er inn. De er heller ingen favoritt hos meg, men i det minste mye bedre enn grått.

På vegger, ja. Tror mange kommer til å trege om de velger beige kjøkkeninnredning 🤭

Anonymkode: 67c3d...5c0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (10 timer siden):

Det er ikke bare-bare å velge interiør som virkelig er tidløst. Det meste blir utdatert en gang. Man må vel bare velge det en selv trives med. 

Merker det skikkelig nå når vi skal få nytt kjøkken. Min smak er muligens ikke det som vil gjøre det lettest å selge igjen. Jeg kunne tenkt meg grått kjøkken 😅

Anonymkode: 734ff...65e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Anonym123123123 skrev (På 16.9.2022 den 16.28):

Ikke så merkelig om den er kjøpt med blancoskjøte

Ja, men hvorfor er den ute nå da (uten noen endringer)? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...