AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #5681 Del Skrevet 2. juni 2022 Luna Llena skrev (På 31.5.2022 den 19.43): Dette var flott, men for en pris https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=259714948 For sterilt og upersonlig for meg. Anonymkode: 06bf2...f55 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 2. juni 2022 #5682 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Enda et sånt ekkelt gulvteppe 🤢 Anonymkode: f285e...07d Gjelder https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=260312386 Enig i kommentaren over - dvs. jeg synes ikke det passer inn med et så stort/tykt gulvteppe på såpass lite areal. Synes i det hele tatt at innredningen var litt "overdådig" Ang. pris så er den nokså høy - men da betaler man jo også ganske mye for beliggenheten og det at det er en liten oase. Man finner jo ikke et så rolig område så sentralt mange steder. Likte leil. veldig godt - men hadde ikke villet/kunne betale så mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #5683 Del Skrevet 2. juni 2022 8 hours ago, punkyB said: Gjelder https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=260312386 Enig i kommentaren over - dvs. jeg synes ikke det passer inn med et så stort/tykt gulvteppe på såpass lite areal. Synes i det hele tatt at innredningen var litt "overdådig" Ang. pris så er den nokså høy - men da betaler man jo også ganske mye for beliggenheten og det at det er en liten oase. Man finner jo ikke et så rolig område så sentralt mange steder. Likte leil. veldig godt - men hadde ikke villet/kunne betale så mye. Jeg liker også området Lille Tøyen Hageby, men hadde jeg hatt nesten 10 mill hadde jeg kjøpt et fint rekkehus med stor hage i bydel Østensjø. Ser også at noen har kjøpt seg leilighet på Keyserløkka et steinkast unna og bygget ut på loftet, det er nok også mye rimeligere. Anonymkode: 958c2...98e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #5684 Del Skrevet 2. juni 2022 Pikeliten skrev (På 20.5.2022 den 10.30): Huset til Kristin Gjeldsvik er til salgs: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=258447692 Verdens rareste uteplass? Klemt oppi naboen? Elsker innredningen. Anonymkode: d8521...1a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #5685 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 20.5.2022 den 23.41): "Boligen må totalrenoveres etter å ha stått ubrukt og med skader i flere år." Anonymkode: 2e239...ecd Men forlot de huset bare sånn? Det er jo leker der, hvorfor tok de ikke med lekene? Man begynner jo å lure hva som har skjedd. Anonymkode: d8521...1a9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
must Skrevet 3. juni 2022 #5686 Del Skrevet 3. juni 2022 Synes dette er spenstig 😅 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=260747959 Ser nesten ut som om det er teppegulv på vaskerommet 😆 (tror det er belegg da, men det SER ut som teppe...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 4. juni 2022 #5687 Del Skrevet 4. juni 2022 must skrev (8 timer siden): Synes dette er spenstig 😅 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=260747959 Ser nesten ut som om det er teppegulv på vaskerommet 😆 (tror det er belegg da, men det SER ut som teppe...) Elsker tapetene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2022 Forfatter #5688 Del Skrevet 4. juni 2022 must skrev (9 timer siden): Synes dette er spenstig 😅 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=260747959 Ser nesten ut som om det er teppegulv på vaskerommet 😆 (tror det er belegg da, men det SER ut som teppe...) Joda, det er belegg. De hadde mye sånt før i tiden her i landet, men i england har det vært vanlig med skikkelig høye heldekkende tepper på bad og toalett. Noe så uhygienisk! Jeg har sett på mange engelske "selg en bolig"-program opp igjennom årene og der var det fælt på så mange vis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
must Skrevet 4. juni 2022 #5689 Del Skrevet 4. juni 2022 Blålilla skrev (1 time siden): Elsker tapetene! Enig med deg om at tapeten er kule! Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Joda, det er belegg. De hadde mye sånt før i tiden her i landet, men i england har det vært vanlig med skikkelig høye heldekkende tepper på bad og toalett. Noe så uhygienisk! Jeg har sett på mange engelske "selg en bolig"-program opp igjennom årene og der var det fælt på så mange vis. Opptil flere belegg i det huset som ligner på teppe - sjekk badstua 😆 Engelske teppegulv er et kapittel for seg selv 😬🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #5690 Del Skrevet 4. juni 2022 Fint med oversiktsbilde, så vet man at om man kjøper her er det tre meter fra spiseplassen ute til naboens trampoline. Og fire av fem har trampoline. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=260793082 Anonymkode: eaf6b...4c4 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #5691 Del Skrevet 4. juni 2022 20 hours ago, must said: Synes dette er spenstig 😅 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=260747959 Ser nesten ut som om det er teppegulv på vaskerommet 😆 (tror det er belegg da, men det SER ut som teppe...) Men på bilde 29 er det faktisk teppe. Lurer på hva som gjemmer seg nedi der 😂 Synes prisen var stiv for et hus som må oppusses overslt? Men mulig populært område? Anonymkode: bd738...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 4. juni 2022 #5692 Del Skrevet 4. juni 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Fint med oversiktsbilde, så vet man at om man kjøper her er det tre meter fra spiseplassen ute til naboens trampoline. Og fire av fem har trampoline. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=260793082 Anonymkode: eaf6b...4c4 Passer nok godt for barnefamilier. Da vet de at de ikke får naboklager på hopping verken hverdag eller helligdag 😎 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
must Skrevet 4. juni 2022 #5693 Del Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men på bilde 29 er det faktisk teppe. Lurer på hva som gjemmer seg nedi der 😂 Synes prisen var stiv for et hus som må oppusses overslt? Men mulig populært område? Anonymkode: bd738...c0e Og teppet er likt som belegget på vaskerommet - viktig å matche 😆 Området er populært og prisene ville for tiden, så skulle ikke forundre meg om det blir budkrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 4. juni 2022 #5694 Del Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 8.5.2022 den 8.52): Her er det veldig mye jeg liker, selv om jeg vanligvis er mer glad i det mer tradisjonelle. Ville gjerne hatt huset stående mer "ensomt" bare. Arkitekttegnet enebolig rett ved Lagunen. Moderne bolig med godkjent utleiedel. Skjermet hage med gode solforhold. | FINN.no Anonymkode: 09cec...909 Synd det ligger i Steinsviken, ville ikke bodd der om jeg fikk penger for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5695 Del Skrevet 5. juni 2022 En landlig idyll. Jeg er ikke så begeistret for stripete tapet, men ellers liker jeg det meste. Drømmen om landliv og sjø i ett! Nydelig restaurert landeiendom i franskinspirert stil. Torpedal. | FINN.no Anonymkode: 09cec...909 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5696 Del Skrevet 5. juni 2022 Fru Uperfekt skrev (18 timer siden): Synd det ligger i Steinsviken, ville ikke bodd der om jeg fikk penger for det Kan jeg spørre hvorfor du ikke liker Steinsviken? Har kjørt forbi der flere ganger og synes det ser fint ut der! Anonymkode: 8cdbf...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5697 Del Skrevet 5. juni 2022 Fru Uperfekt skrev (19 timer siden): Synd det ligger i Steinsviken, ville ikke bodd der om jeg fikk penger for det Selv om adressen er Steinsvikvegen, ligger dette huset på Sørås. Jeg ville nok ikke ønsket å bo akkurat der dette huset er plassert, eneste positive ved «nær Lagunen» er tilgjengelighet til bybanen, ellers er det jo nå bare blitt skvist inn masse boliger på minst mulig areal, dette huset er intet unntak. Anonymkode: 35ba9...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 5. juni 2022 #5698 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): En landlig idyll. Jeg er ikke så begeistret for stripete tapet, men ellers liker jeg det meste. Drømmen om landliv og sjø i ett! Nydelig restaurert landeiendom i franskinspirert stil. Torpedal. | FINN.no Anonymkode: 09cec...909 Det var et fint sted! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5699 Del Skrevet 5. juni 2022 Hoppetaujenta skrev (På 4.6.2022 den 9.09): Joda, det er belegg. De hadde mye sånt før i tiden her i landet, men i england har det vært vanlig med skikkelig høye heldekkende tepper på bad og toalett. Noe så uhygienisk! Jeg har sett på mange engelske "selg en bolig"-program opp igjennom årene og der var det fælt på så mange vis. Jeg studerte i England, og alle kollektiv jeg var innom, inkludert det jeg bodde i, hadde teppe på gulvet. Dvs. urin som vanligvis må vaskes opp rundt do, trakk opp i teppet, oppkast var umulig å vaske bort, og teppet var klissvått rundt dusjen til enhver tid. Rareste jeg har opplevd. Teppene var ikke veldig høye da. Ganske kort i luggen, men nok til å trekke opp masse vann og ymse andre væsker. Anonymkode: 714ea...293 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5700 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg studerte i England, og alle kollektiv jeg var innom, inkludert det jeg bodde i, hadde teppe på gulvet. Dvs. urin som vanligvis må vaskes opp rundt do, trakk opp i teppet, oppkast var umulig å vaske bort, og teppet var klissvått rundt dusjen til enhver tid. Rareste jeg har opplevd. Teppene var ikke veldig høye da. Ganske kort i luggen, men nok til å trekke opp masse vann og ymse andre væsker. Anonymkode: 714ea...293 Huff ja. Jeg sliter med å gå på do på besøk i England i hus med teppe rundt doen. Tanken om hva som gjemmer seg der og aldri kan vaskes bort gir meg trang til å bare nærme meg toalettet med store gummistøvler på. Er også alltid en egen sur lukt på slike bad. En blanding av konstant fuktig teppe ved badekaret og gammel urin rundt toalettet tenker jeg. 🤢 Anonymkode: f604d...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå