Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Pikeliten skrev (På 18.5.2022 den 15.36):

Står det noe om hvorfor bunkersen finnes i utgangspunktet? Spennende bygg…

Tipper den er original fra krigen. Området er fullt av gamle bunkerser som er holdt i varierende grad. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for nedsettende ytringer og persondebatt i tillegg til siteringer av slettede innlegg. De som vil diskutere enkeltpersoner som har valgt å eksponere seg selv for offentligheten kan gjøre det i rampelyset-rommene.

Rhodiola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym123123123 skrev (6 timer siden):

Gigantisk tomt, da!

Det er LNF. 

Anonymkode: d14a1...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det er LNF. 

Anonymkode: d14a1...3c4

Ah, selvfølgelig! Gir mening:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.5.2022 den 9.29):

Dette var dyrt med tanke tilstand på både hus og tomt, og beliggenhet: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=258852859  Megler skriver det er renoveringsbehov, jeg vil si det trenger en totalrenovering både inne og ute.

Anonymkode: eaf6b...4c4

Kan det være noe utbyggere er interessert i? Lite hus på en tomt som kunne tålt større, eller er det Osloenseren i meg som snakker?😂

Anonymkode: 04930...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hagen, lysthuset, kakkelovnene, eget badehus - her er det mye jeg liker

Fantastisk, sjønær eiendom i naturskjønne, idylliske omgivelser. Enebolig, lysthus, badehus og dobbeltgarasje. | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

Hadde vært spennende å sett hvordan huset så ut innvending før renovering. Alle bygningsdeler er skiftet ut.

Nydelig lysthus og utsikt 😍

Anonymkode: 67c3d...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rareste jeg har sett på lenge - https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=259665478 

Hva er dette, personlig smak, pretensiøsitet, hippi? Jeg liker ingenting av det huset, alt virker feil av et eller annet grunn. Kjøkkenet  er til å gi folk mareritt, kombinasjon av børstet stål og furu? Når du samtidig savner 90-tallet og tidlig 2000 og tenkte å gjenskape verste trender fra begge, en jafs? Gulvet både i stua og på terrassen har slått seg og ser ikke ut, men dette er et hus fra 2007 og ikke 1950, hva kunne skjedd. Og betongtrapp! Hvor mange har skadet seg i den trappa, tro.. Eiere flytter primært fordi de ikke orker flere fall i trappa? 🙄 Også bad da.. når du brukte opp alle pengene på betongtrapp og måtte gå for selvlagde bademøbler og kjipeste fliser.. 

Anonymkode: fdddf...f39

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det rareste jeg har sett på lenge - https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=259665478 

Hva er dette, personlig smak, pretensiøsitet, hippi? Jeg liker ingenting av det huset, alt virker feil av et eller annet grunn. Kjøkkenet  er til å gi folk mareritt, kombinasjon av børstet stål og furu? Når du samtidig savner 90-tallet og tidlig 2000 og tenkte å gjenskape verste trender fra begge, en jafs? Gulvet både i stua og på terrassen har slått seg og ser ikke ut, men dette er et hus fra 2007 og ikke 1950, hva kunne skjedd. Og betongtrapp! Hvor mange har skadet seg i den trappa, tro.. Eiere flytter primært fordi de ikke orker flere fall i trappa? 🙄 Også bad da.. når du brukte opp alle pengene på betongtrapp og måtte gå for selvlagde bademøbler og kjipeste fliser.. 

Anonymkode: fdddf...f39

Grønne omgivelser = gadd ikke å opparbeide hage

Er gulvet i stue/kjøkken virkelig så slitt som det ser ut som? Og halvparten av dørene på baderomsinnredningen henger skjevt. Dette huset er overraskende slitt til å være bygget i 2007. Og som sagt, utearealene er fæle! På bilde 46 ser det ut som taket på tilbygget skal ramle ned hvert øyeblikk. Megleren trekker frem god utsikt, men jeg vet ikke helt, jeg...

 

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes inderlig synd på eierne av dette huset. De har tydeligvis brukt mye ressurser på å pusse opp, og så fikk de taket i hodet pga fukt. Synd, for jeg liker både planløsning og stil. Har ikke lest hele tilstandsrapporten, men hvis prisen gjenspeiler feil og mangler, så er det fryktelig mye å ta tak i her

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=259487155

Anonymkode: 3b767...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Synes inderlig synd på eierne av dette huset. De har tydeligvis brukt mye ressurser på å pusse opp, og så fikk de taket i hodet pga fukt. Synd, for jeg liker både planløsning og stil. Har ikke lest hele tilstandsrapporten, men hvis prisen gjenspeiler feil og mangler, så er det fryktelig mye å ta tak i her

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=259487155

Anonymkode: 3b767...67e

Tar det tilbake, de har åpenbart ikke brukt ressurser i det hele tatt, i følge tilstandsrapporten. Her er det så mye fukt at man skulle tro huset hadde vært under vann. Og det er kun fordi det er brukt ufaglært arbeidskraft. I tillegg har de rotter i kjelleren. Pipa er brannfarlig, men med så mye fukt spørs det om huset tar fyr. Det må være det eneste positive ved hele huset...

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Synes inderlig synd på eierne av dette huset. De har tydeligvis brukt mye ressurser på å pusse opp, og så fikk de taket i hodet pga fukt. Synd, for jeg liker både planløsning og stil. Har ikke lest hele tilstandsrapporten, men hvis prisen gjenspeiler feil og mangler, så er det fryktelig mye å ta tak i her

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=259487155

Anonymkode: 3b767...67e

 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tar det tilbake, de har åpenbart ikke brukt ressurser i det hele tatt, i følge tilstandsrapporten. Her er det så mye fukt at man skulle tro huset hadde vært under vann. Og det er kun fordi det er brukt ufaglært arbeidskraft. I tillegg har de rotter i kjelleren. Pipa er brannfarlig, men med så mye fukt spørs det om huset tar fyr. Det må være det eneste positive ved hele huset...

Anonymkode: 3b767...67e

Det er en pågående eierskiftesak mot tidligere eier, og må si jeg synes synd på nåværende eier. Listen med ting som må fikses er lang og huset selges for nesten 1 mill mindre enn det ble solgt for i 2020.

Anonymkode: eaf6b...4c4

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tar det tilbake, de har åpenbart ikke brukt ressurser i det hele tatt, i følge tilstandsrapporten. Her er det så mye fukt at man skulle tro huset hadde vært under vann. Og det er kun fordi det er brukt ufaglært arbeidskraft. I tillegg har de rotter i kjelleren. Pipa er brannfarlig, men med så mye fukt spørs det om huset tar fyr. Det må være det eneste positive ved hele huset...

Anonymkode: 3b767...67e

Det er ikke de som selger som har benyttet seg av ufaglærte, det er var tidligere eier. 

Anonymkode: 45ade...0aa

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

 

Det er en pågående eierskiftesak mot tidligere eier, og må si jeg synes synd på nåværende eier. Listen med ting som må fikses er lang og huset selges for nesten 1 mill mindre enn det ble solgt for i 2020.

Anonymkode: eaf6b...4c4

Herregud, stakkars folk! Men så de ingenting av dette da de kjøpte? Som sagt, man skulle tro hele huset hadde vært under vann. Manglende vannbrett, fjell i dagen og mansjett i sluk er jo synlig selv for vanlige folk...

Anonymkode: 3b767...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det rareste jeg har sett på lenge - https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=259665478 

Hva er dette, personlig smak, pretensiøsitet, hippi? Jeg liker ingenting av det huset, alt virker feil av et eller annet grunn. Kjøkkenet  er til å gi folk mareritt, kombinasjon av børstet stål og furu? Når du samtidig savner 90-tallet og tidlig 2000 og tenkte å gjenskape verste trender fra begge, en jafs? Gulvet både i stua og på terrassen har slått seg og ser ikke ut, men dette er et hus fra 2007 og ikke 1950, hva kunne skjedd. Og betongtrapp! Hvor mange har skadet seg i den trappa, tro.. Eiere flytter primært fordi de ikke orker flere fall i trappa? 🙄 Også bad da.. når du brukte opp alle pengene på betongtrapp og måtte gå for selvlagde bademøbler og kjipeste fliser.. 

Anonymkode: fdddf...f39

Grusomt! Sjekk fugen på bilde 30 😱

Anonymkode: 734ff...65e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.5.2022 den 9.17):

Det rareste jeg har sett på lenge - https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=259665478 

Hva er dette, personlig smak, pretensiøsitet, hippi? Jeg liker ingenting av det huset, alt virker feil av et eller annet grunn. Kjøkkenet  er til å gi folk mareritt, kombinasjon av børstet stål og furu? Når du samtidig savner 90-tallet og tidlig 2000 og tenkte å gjenskape verste trender fra begge, en jafs? Gulvet både i stua og på terrassen har slått seg og ser ikke ut, men dette er et hus fra 2007 og ikke 1950, hva kunne skjedd. Og betongtrapp! Hvor mange har skadet seg i den trappa, tro.. Eiere flytter primært fordi de ikke orker flere fall i trappa? 🙄 Også bad da.. når du brukte opp alle pengene på betongtrapp og måtte gå for selvlagde bademøbler og kjipeste fliser.. 

Anonymkode: fdddf...f39

Det er jo modent for oppussing både kjøkken og bad uansett, det er jo 15 år. Tviler på at en ramler mer i den trappa enn noen som helst annen trapp. 

Anonymkode: 45ade...0aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EbbaGrønn skrev (1 time siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=259746471
 

Synes dette huset var utrolig flott bygget! Elsker stilen og utsikten. Men hva er greia med det gamle huset på tomta som det ikke er lov å bo i?

Ikke godt å si, da linken til salgsoppgave kun fører meg til en video på Vimeo. Men det ser definitivt ut som om noen bor der...

Ellers elsket jeg også huset! Det er litt pussig, det der, for det har vært utallige hus i samme stil i denne tråden. Noen av dem er skikkelig vellykket, andre er bare harry og too much. Det er en hårfin balanse, men dette huset klarte det

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...