Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Spesielt hus. Likte det utenpå og uteområdet, inne ikke så mye. Synes ikke det gamle tømmeret gjorde seg.. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=243216342

men, noe ved det var litt kjent- har dette vært med på et tv program for noen år siden? Norges fineste hus el? Det var et som kunne minne om dette, i Trondheim, der mannen var smed el og lagde mye sv løsningene i huset. (Mulig at jeg blander)

Anonymkode: c1a55...a92

Kan det ha vært Arkitektens hjem på NRK? Jeg synes også det virker kjent. Tror de tok utgangspunkt i et gammel lite laftehus, pussa veggene helt ned, bygde på etc. Men det kan hende dette bare ligner, og det jeg tenker på er noe annet. Jeg likte huset, jeg da, spesielt tømmerveggene inni 😊

Anonymkode: a177a...5db

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg ser også at det generelt bygges boliger kloss inntil både veier og toglinjer. Men det er jo sikkert fordi folk ønsker å bo sentralt. Det er vel også dyrere for utbygger å skulle trekke alt av vann- og kloakkrør flere hundre meter unna for å få mer landlige tomter? Vet ikke helt hvordan det fungerer..

Støy hadde nok ikke plaget meg, men å bo kloss inntil tettrafikkerte flerfelts veier må jo bringe med seg en del svevestøv. Godt det begynner å bli mange elbiler, men er vel fremdeles 5-10 år igjen før størsteparten av Noeges bilpark er elektrifisert slik at brorparten av forurensning (og støy) blir en saga blott.

Anonymkode: 59f46...f4a

Elbiler virvler også opp svevestøv, og det blir støv/partikler fra bildekkene og asfalten spesielt når bilen er tung og kjører fort.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan det ha vært Arkitektens hjem på NRK? Jeg synes også det virker kjent. Tror de tok utgangspunkt i et gammel lite laftehus, pussa veggene helt ned, bygde på etc. Men det kan hende dette bare ligner, og det jeg tenker på er noe annet. Jeg likte huset, jeg da, spesielt tømmerveggene inni 😊

Ja, S1E2. De omtrent plasserte et nytt bygg utenpå et gammelt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Dette huset har nok blitt lagt ut før, men jeg oppdaget det i alle fall nå. Er det virkelig verdt så mye penger? :klo: 
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=156661285 Mesternes Mester-hus.
285_1673621728.jpg

Det at det ligger i Arendal trekker ned.

Anonymkode: 8ef57...b2c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det at det ligger i Arendal trekker ned.

Anonymkode: 8ef57...b2c

Gjør det? Hvorfor det? Bor i Innlandet og alltid syntes Arendal er så koselig. Hva er feil der? 

Anonymkode: 8470e...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det? Hvorfor det? Bor i Innlandet og alltid syntes Arendal er så koselig. Hva er feil der? 

Det er ikke der de rikeste holder til. Oslo og Viken er der rikingene holder til. Evt sørover så er det et stykke til Kristiansand fra Arendal. Tviler på at rikingene gidder å pendle i mellom.

Arendal er en koselig by. Det er ikke det.

Anonymkode: 5fd48...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin for sommersted, ikke bo der fast

Anonymkode: c1a55...a92

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12/13/2021 den 22.34):

Enig. Det er kronglete kollektivt og langt til butikken, men billig for en ettertraktet skolekrets i Oslo. 

Anonymkode: 04930...9a5

Det er jo absolutt i kronglete kollektivt. Ligger 5 min gange fra Hauketo stasjon og toget til Oslo S tar 10 min. Der er det også matbutikker

Anonymkode: c5a17...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er jo absolutt i kronglete kollektivt. Ligger 5 min gange fra Hauketo stasjon og toget til Oslo S tar 10 min. Der er det også matbutikker

Anonymkode: c5a17...472

Da går du fort og nedover. 

Anonymkode: 04930...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattugla skrev (27 minutter siden):

https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=243647683

En koselig liten "ski inn - ski ut" hytte med egen praktiske "hoppbakke" på taket...

Jeg får analprolaps av sånne sponplater på alle vegger og tak! Det ligner de brannsikre platene vi har i garasjen. Og de har jeg malt over (helvetes jobb)

Anonymkode: 3b767...67e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Balian d'Ibelin skrev (3 minutter siden):

Personlig synes jeg ikke den var noe fin.

"Koselig" var mer sarkastisk ment fra min side ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden legger de sånne plater på vegger, når det er tydelig at de har råd til noe bedre/finere? Det gule gulvet trekker også ned.

Endret av Cisne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 6/22/2021 den 10.52):

Det var en pen leilighet. Det eneste jeg ikke liker er at soverommene er spredt når leiligheten er gjennomgående, jeg liker bedre at kjøkken og stue er i ene enden av leiligheten og soverommene i andre enden. Men det er min personlige smak. 

Anonymkode: 45ade...0aa

Hadde vært krav med spredte soverom for min del. Jeg liker å kunne kysse og kose litt med min kjære. Helt pyton med tette soverom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg likte finér på veggene, men dette så litt uferdig ut, ja. Hadde også følt meg veldig på utstilling i den hytta, og den var absurd stor. Men mye ved den var veldig fint også, ikke minst at noen i det hele tatt forsøker å tilpasse seg tomta, framfor å sprenge det stort og flatt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cisne skrev (4 timer siden):

Hvorfor i all verden legger de sånne plater på vegger, når det er tydelig at de har råd til noe bedre/finere? Det gule gulvet trekker også ned.

Vindus og dørkarmer er også veldig gule, ser ut som de er tatt fra en furuhytte. Og se på hems-soverommene, hvor dårlig platene matcher opp 😬

Anonymkode: 3aaec...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...