AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4381 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva er galt med sydenferie i 1985? Folk levde livet og pleiet med hockeysveisen med hårkur på stranden! Anonymkode: 5fd48...901 Du husker feil, på 80-tallet hadde vi sitron i håret på stranda, slik at det skulle blekes. Vi var så lekre når vi kom hjem med sjokkbrunet hud, knusktørre permanentkrøller og fake Poco Loco t-skjorte. Dette likte jeg! Jeg liker slike "townhouse" og dette var veldig sjarmerende, med fine uteplasser! Fint område, og naboen har bygget ut, så det er sikkert mulighet for dem som ønsker mer plass. Personlig likte jeg uteplassen. Søt liten hage også! Men jeg kan ikke fatte at det er pusset opp i 2019? Valgte eierne å bare gå for samme stil som sist, en gang på 90-tallet? Med unntak av kjøkkenet? Furukjøkken med profiler var kanskje ikke å oppdrive? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=242962938 Anonymkode: 3b767...67e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4382 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er det boplikt? Anonymkode: 5fd48...901 Nei ikke som jeg kan se. Det reflekteres nok også i prisen i tillegg til den forholdsvis korte avstand til Drammen og Oslo. Anonymkode: f604d...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4383 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hele huset skriker «sydenferie i 1985!» Anonymkode: d8521...1a9 😄 Energimerking B - Oransje Anonymkode: 3180b...a80 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 5. januar 2022 #4384 Del Skrevet 5. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du husker feil, på 80-tallet hadde vi sitron i håret på stranda, slik at det skulle blekes. Vi var så lekre når vi kom hjem med sjokkbrunet hud, knusktørre permanentkrøller og fake Poco Loco t-skjorte. Dette likte jeg! Jeg liker slike "townhouse" og dette var veldig sjarmerende, med fine uteplasser! Fint område, og naboen har bygget ut, så det er sikkert mulighet for dem som ønsker mer plass. Personlig likte jeg uteplassen. Søt liten hage også! Men jeg kan ikke fatte at det er pusset opp i 2019? Valgte eierne å bare gå for samme stil som sist, en gang på 90-tallet? Med unntak av kjøkkenet? Furukjøkken med profiler var kanskje ikke å oppdrive? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=242962938 Anonymkode: 3b767...67e Men altså. Fire stuer og likevel er kjøkkenet knøttlite og (omtrent) lokalisert i et repos? Endret 5. januar 2022 av Synne-Marie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4385 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du husker feil, på 80-tallet hadde vi sitron i håret på stranda, slik at det skulle blekes. Vi var så lekre når vi kom hjem med sjokkbrunet hud, knusktørre permanentkrøller og fake Poco Loco t-skjorte. Dette likte jeg! Jeg liker slike "townhouse" og dette var veldig sjarmerende, med fine uteplasser! Fint område, og naboen har bygget ut, så det er sikkert mulighet for dem som ønsker mer plass. Personlig likte jeg uteplassen. Søt liten hage også! Men jeg kan ikke fatte at det er pusset opp i 2019? Valgte eierne å bare gå for samme stil som sist, en gang på 90-tallet? Med unntak av kjøkkenet? Furukjøkken med profiler var kanskje ikke å oppdrive? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=242962938 Anonymkode: 3b767...67e Synes det var mer britisk følelse enn 90-talls personlig. Anonymkode: 3aaec...330 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4386 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvorfor er dette huset så billig? 12 millioner for en enebolig i Holmenkollåsen? Det er utsikt, huset er fra 2005 og det kan umulig være ekstremt mye oppussing vel? Ja det trenger sikkert noe. Men 12 millioner?! https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=243033561 Anonymkode: 5fd48...901 Holmenkollen er et synkende skip (ja, jeg står for det😂) selvsagt kommer de fantastiske husene med kjempefint og utsikt til å holde seg skitdyrre, men området som sådan er mindre populært enn det var. Vindern, Tåsen, Nordberg, Kjelsås har tatt over som de dyreste områdene for vanlige eneboliger. Anonymkode: 04930...9a5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4387 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Holmenkollen er et synkende skip (ja, jeg står for det😂) selvsagt kommer de fantastiske husene med kjempefint og utsikt til å holde seg skitdyrre, men området som sådan er mindre populært enn det var. Vindern, Tåsen, Nordberg, Kjelsås har tatt over som de dyreste områdene for vanlige eneboliger. Anonymkode: 04930...9a5 Enig, Holmenkollen er egentlig ganske usentralt i forhold til mange andre steder, noe jeg tror er grunnen til at området blir lott forbigått Anonymkode: 5c372...430 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4388 Del Skrevet 5. januar 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Dette likte jeg! Jeg liker slike "townhouse" og dette var veldig sjarmerende, med fine uteplasser! Fint område, og naboen har bygget ut, så det er sikkert mulighet for dem som ønsker mer plass. Personlig likte jeg uteplassen. Søt liten hage også! https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=242962938 Anonymkode: 3b767...67e Det står at det er på Frogner, men delingen mellom Frogner og Majorstuen går mellom de to veiene i den gaten: Eiendommen ligger på Majorstuen. BYDEL Frogner derimot inkorporerer Bygdøy, Frogner, Majorstuen, Uranienborg. Anonymkode: a71f7...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4389 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Holmenkollen er et synkende skip (ja, jeg står for det😂) selvsagt kommer de fantastiske husene med kjempefint og utsikt til å holde seg skitdyrre, men området som sådan er mindre populært enn det var. Vindern, Tåsen, Nordberg, Kjelsås har tatt over som de dyreste områdene for vanlige eneboliger. Anonymkode: 04930...9a5 Ja, men på listen over de rikeste postnummerne i Norge, er det mye Holmenkollåsen. Anonymkode: 5fd48...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4390 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja, men på listen over de rikeste postnummerne i Norge, er det mye Holmenkollåsen. Anonymkode: 5fd48...901 Mange av boligene der oppe er jo reine slott, og har fantastisk utsikt, der er det mye penger. Men jeg innbiller meg at disse menneskene ikke er avhengig av å pendle til Oslo i rushen for å tjene til livets opphold. Men det er omtrent like sentralt som Lørenskog hvis man skal komme seg på jobb om morgenen, og mange av de vanlige husene ligger elendig til i forhold til sol. Dessuten har folk sluttet å flytte dit for å ha adresse Holmenkollen, i mange kretser ses dette på som harry. Derfor synker prisene. Anonymkode: 3b767...67e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4391 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mange av boligene der oppe er jo reine slott, og har fantastisk utsikt, der er det mye penger. Men jeg innbiller meg at disse menneskene ikke er avhengig av å pendle til Oslo i rushen for å tjene til livets opphold. Men det er omtrent like sentralt som Lørenskog hvis man skal komme seg på jobb om morgenen, og mange av de vanlige husene ligger elendig til i forhold til sol. Dessuten har folk sluttet å flytte dit for å ha adresse Holmenkollen, i mange kretser ses dette på som harry. Derfor synker prisene. Anonymkode: 3b767...67e Ja men sånn er det overalt. Ethvert boligområde har skiller mellom gode solforhold og dårlige solforhold. Faktum er at Holmenkollåsen er et rikt område, men at Bygdøy og Snarøya er mer hipt nå. At det liksom er dyrere på Nordberg stemmer ikke. Anonymkode: 5fd48...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4392 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja men sånn er det overalt. Ethvert boligområde har skiller mellom gode solforhold og dårlige solforhold. Faktum er at Holmenkollåsen er et rikt område, men at Bygdøy og Snarøya er mer hipt nå. At det liksom er dyrere på Nordberg stemmer ikke. Anonymkode: 5fd48...901 Jeg har ikke ført statistikk over eiendomspriser, men jeg følger litt med på akkurat Nordberg, og der fant jeg denne perlen til 19 mill. Og den ble solgt med en gang. Sammelignet med huset på Holmenkollen til 12 mill, så er dette ei rønne. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=238451775&fbclid=IwAR3ljUFJpxCnIjSoCzjLbyli7Bxa2eHOm-y5JNVlSn_5V99sLT4z3tEPa9g Jeg fant også dette helt ordinære huset til 18,5. Også solgt. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=238110472&fbclid=IwAR1aF9VWpvg5DR7gwv3BdHJwQ71D3KbewL0PuUUHxhxwCUrHtO1l1ytFBks Anonymkode: 3b767...67e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4393 Del Skrevet 6. januar 2022 loveli skrev (På 27.12.2021 den 1.14): Jeg har alltid lurt på hva slags folk som bygger så dyre hus langt ute i gokk? Hvem flytter inn? 😳 Veldig usentralt, selv til Verdal å være… Litt for pompøst og upersonlig for min smak. Utsikten er ikke så bra som en skulle tro, kanskje derfor de bygget tårn🤔 Anonymkode: 2f219...718 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4394 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har ikke ført statistikk over eiendomspriser, men jeg følger litt med på akkurat Nordberg, og der fant jeg denne perlen til 19 mill. Og den ble solgt med en gang. Sammelignet med huset på Holmenkollen til 12 mill, så er dette ei rønne. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=238451775&fbclid=IwAR3ljUFJpxCnIjSoCzjLbyli7Bxa2eHOm-y5JNVlSn_5V99sLT4z3tEPa9g Jeg fant også dette helt ordinære huset til 18,5. Også solgt. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=238110472&fbclid=IwAR1aF9VWpvg5DR7gwv3BdHJwQ71D3KbewL0PuUUHxhxwCUrHtO1l1ytFBks Anonymkode: 3b767...67e De husene du viser til er mye større. En annen ting er at de har en stor tomt som kanskje kan brukes? Mulig at disse husene blir revet av utbyggere. Anonymkode: 5fd48...901 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 6. januar 2022 #4395 Del Skrevet 6. januar 2022 (endret) 19 millioner og 18.5 millioner for de husene er for mye. Begge husene er fine, likte det til 18.5 bedre. men synes de er priset for høyt. Endret 6. januar 2022 av Balian d'Ibelin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4396 Del Skrevet 6. januar 2022 Balian d'Ibelin skrev (1 time siden): 19 millioner og 18.5 millioner for de husene er for mye. Begge husene er fine, likte det til 18.5 bedre. men synes de er priset for høyt. De er store og folk med god råd kan forbedre de. Og Utbyggere får ståpikk av slitte eneboliger med stor tomt Anonymkode: 5fd48...901 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4397 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har ikke ført statistikk over eiendomspriser, men jeg følger litt med på akkurat Nordberg, og der fant jeg denne perlen til 19 mill. Og den ble solgt med en gang. Sammelignet med huset på Holmenkollen til 12 mill, så er dette ei rønne. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=238451775&fbclid=IwAR3ljUFJpxCnIjSoCzjLbyli7Bxa2eHOm-y5JNVlSn_5V99sLT4z3tEPa9g Jeg fant også dette helt ordinære huset til 18,5. Også solgt. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=238110472&fbclid=IwAR1aF9VWpvg5DR7gwv3BdHJwQ71D3KbewL0PuUUHxhxwCUrHtO1l1ytFBks Anonymkode: 3b767...67e Jeg skulle veldig ha bodd i huset til 19 mill. 😍 Nordberg er mitt drømmeområde i Oslo, stor tomt med kort vei til marka og lekkert 50-tallshus som ikke er ødelagt. En drøm! 👍 Anonymkode: a177a...5db 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4398 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skulle veldig ha bodd i huset til 19 mill. 😍 Nordberg er mitt drømmeområde i Oslo, stor tomt med kort vei til marka og lekkert 50-tallshus som ikke er ødelagt. En drøm! 👍 Anonymkode: a177a...5db Helt enig! Foruten at jeg tror presset om å være "vellykket" kanskje er i overkant høyt på skolene i det området så ville det vært en drøm å fått kloa i det vakre huset der med den beliggenheten 🤩 Anonymkode: 06c20...ad8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4399 Del Skrevet 6. januar 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Helt enig! Foruten at jeg tror presset om å være "vellykket" kanskje er i overkant høyt på skolene i det området så ville det vært en drøm å fått kloa i det vakre huset der med den beliggenheten 🤩 Anonymkode: 06c20...ad8 Jeg kjenner flere som er vokst opp på Nordberg og ingen av de kan kjøpe barndomshjemmet sitt, for de har ikke råd til å kjøpe ut søsknene. De mener området nå består av ekstremt privilegerte mennesker. Det er et fint område, men kanskje det begynner å bli litt vel elitistisk. Anonymkode: 958c2...98e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4400 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg skulle veldig ha bodd i huset til 19 mill. 😍 Nordberg er mitt drømmeområde i Oslo, stor tomt med kort vei til marka og lekkert 50-tallshus som ikke er ødelagt. En drøm! 👍 Anonymkode: a177a...5db Jeg håper at de som kjøper tar vare på noe av det gamle. De spileveggene er helt fantastiske! Og hvem drømmer ikke om eget strykerom? Dessverre blir det sikkert strippet ned til slette flater og listefritt, og strykerommet blir sannsynligvis styrkerom. Anonymkode: 3b767...67e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå