Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Bildene med julepynt og møbler er manipulerte. Ikke spesielt vellykket, særlig julepynten. Men det er fort gjort å lage noen nye bilder uten julepynten om det ikke selger :)

Anonymkode: a820e...8b8

Hvordan ser du det? Og hva er poenget, det var jo ikke pent pyntet engang? 

Anonymkode: 3b767...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er flere bilder av rommene uten pynt.

Anonymkode: 57aff...a18

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det står "illustrasjon" på de manipulerte bildene (det burde vært merket tydeligere), dessuten er fargesetting og skygger litt "feil". 

Anonymkode: a820e...8b8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (16 timer siden):

For oss uvitende; hva er 3D-render?

Et digitalt objekt som er laget i et 3D-program :)  F.eks. en sofa, som man bruker i digital møblering av tomme leiligheter. Sånn som denne:

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Fremragende enebolig, faktisk...

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=239648350

Er det ikke et sjansespill å ta bilder av et julepyntet hus? Hva om det ikke selges før jul, da blir det veldig tydelig at annonsen har ligget lenge. Det er ikke uvanlig å ta nye bilder hvis årstiden skifter, men her har man rimelig liten tid på seg før bildene er utdatert

Her ser man veldig godt det jeg snakket om med skygger som ikke er komplekse nok ift til lyset rundt!

Anonymkode: 3aaec...330

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida skrev (På 25.11.2021 den 20.26):

Ville nok vært en fordel med bilder inne i hytta også. 

Alt blir vel solgt om prisen er riktig, skulle tro at noen vil ha en fritidseiendom langt inni skogen. 

Den gikk for 110 000 over takst. 

Anonymkode: e2ee7...d9f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får inntrykkssjokk på sjokk i denne kåken her; de har tydeligvis masse penger og klarer ikke å gå for en stil, så de lesser på med alt de liker og helhetsinntrykket er i bøtter og spann rett i nervesystemet mitt, men det er sikkert en stil det også.   

Jeg likte vinkjelleren, selv om jeg ikke drikker, saunaen var grei, rommene var ...romslige og utsikten fra verandaen (som jeg tenker på som en talestol i kirken) var fullstendig akseptabel. Lyst og fint der. Kunne ha tatt den hvis jeg måtte, for å si det sånn. Den var akkurat stor nok til at personligheten min og meg kunne ha løpt rundt, lykkelige over å få slippe trange blokker og mørke kjellerleiligheter av det A-4-triste slaget. :mynona:104_1946442648.jpg
104_948223064.jpg
104_221423493.jpg
Det er fordundre meg plass til et par hester og karjolvogn i den garasjen...så...jeg ska`kke være vanskelig. 
             Jeg tar den...så slipper noen av dere å slite med den. Alt for husfred på forumet. :tommelopp:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=221220104

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden):

Jeg får inntrykkssjokk på sjokk i denne kåken her; de har tydeligvis masse penger og klarer ikke å gå for en stil, så de lesser på med alt de liker og helhetsinntrykket er i bøtter og spann rett i nervesystemet mitt, men det er sikkert en stil det også.   

Jeg likte vinkjelleren, selv om jeg ikke drikker, saunaen var grei, rommene var ...romslige og utsikten fra verandaen (som jeg tenker på som en talestol i kirken) var fullstendig akseptabel. Lyst og fint der. Kunne ha tatt den hvis jeg måtte, for å si det sånn. Den var akkurat stor nok til at personligheten min og meg kunne ha løpt rundt, lykkelige over å få slippe trange blokker og mørke kjellerleiligheter av det A-4-triste slaget. :mynona:104_1946442648.jpg
104_948223064.jpg
104_221423493.jpg
Det er fordundre meg plass til et par hester og karjolvogn i den garasjen...så...jeg ska`kke være vanskelig. 
             Jeg tar den...så slipper noen av dere å slite med den. Alt for husfred på forumet. :tommelopp:

Men hvorfor i alle dager plassere vaskerommet omtrent midt i stuen??? Hadde heller hatt et litt mindre spisskammers eller lignende der. Og hvor er heisen i bassengetasjen? Heis over basseng er vel ikke helt sjakktrekk?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye som er underlig der. Bare vent til hundene kommer fresende inn i stua, rett inn fra sølebadturen...og oppdager at de har fått sin egen digre "pytt" å jumpe opp i....med påfølgende runder (søkkblaute) i enorm glede som ikke er mulig å stoppe. :laugh:  Jeg vil gjerne overvære forsøkene på å stoppe dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

104_948223064.jpg
104_221423493.jpg

Fint med sofa i garasjen, om du blir veldig sliten av å ta ut alle handleposene når du har storhandlet, og før du tar heisen opp til din residens. 
Men hva skjuler seg opp trappa i hovedsoverommet?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

104_948223064.jpg
104_221423493.jpg

Fytti helvete unnskyld uttrykket men for en STIL? 😅😅😅

Den passer perfekt til en kvinne som kommer ned trappene iført badekåpe i silke med sånn fløff på armene, og tøfler med fløff. 

Dama er godt oversminket, og har skikkelig dandert hår. 

Etter henne løper 3 fløffi hunder som gneldrer, og hun løfter den ene opp i armen og bare «kom til mamma lille snøsseløffi» og så nusser hun hunden masse på truten. 

Hun må kle seg om, og da i en designerdrakt med logo. Eventuelt Juicy Coutoure. Hun og hundene skap nemlig på spa 🥰

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

104_948223064.jpg
104_221423493.jpg

Her bor det folk med for mye penger. Det står at leiligheten er pusset opp fra 2010 til 2018, og de har fått med seg alle høydepunktene fra epoken. Fra klassiske gardinoppheng til glassvegg med smijern. Synd at ikke oppussingen varte et par år til, så kunne vi fått med et par spilevegger og noen led-striper....

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er luftavtrekket greit, så passer det til "svingende mennesker". :lur: 

Thildamor skrev (4 timer siden):

Men hva skjuler seg opp trappa i hovedsoverommet?

Det er der engleskolen holder til? :rosaengel:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så lite naturlig lys!

Anonymkode: 38abe...f38

Og hvorfor er det tegnet inn to vinduer på soverommet? Det er da kun ett vindu der? Og en dør? Hvorfor dør ut fra soverommet?

Og det var virkelig en tung og dyster grotte. 

Pipe midt i stua, men ingen vedovn. Feieluke i pipa også, vil det si at feier eller andre beboere må komme inn i stua og tømme for aske etter feiing? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...