Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ble bare litt overrasket av at Nordstrand ikke lå på vestkanten, har alltid fått det uttrykket på måten folk omtaler området på. Ser jo nå at det er litt mer Grorud, bare ved sjøen 😊

Anonymkode: 283ac...95e

Du blander kanskje med Søndre Nordstrand? Det er et belastet område, med gjengkriminalitet. Svært multikulturelt. Nordstrand, særlig området Solveien, er i en helt annen klasse.

Anonymkode: 3b767...67e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neitakk. Ville ikke hatt den om jeg skulle kjøpe heller. Vanlig bruksbil gir mere glede for min del.
Ikke blir den stjålet heller.  :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 hours ago, AnonymBruker said:

Det artige med dette huset er at PBE kom med masse påpekning av ulovligheter og pålegg om rivning, samtidig som Oslo kommune er interessert i å kjøpe. Beleilig. 

Anonymkode: 04930...9a5

Å bygge ulovlig i strandsonen kan gå greit i noen kommuner. Det har aldri vært greit i Oslo - alle får pålegg om riving etc.

Anonymkode: 938f3...576

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden):

Neitakk. Ville ikke hatt den om jeg skulle kjøpe heller. Vanlig bruksbil gir mere glede for min del.
Ikke blir den stjålet heller.  :) 

Leste du teksten?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å bygge ulovlig i strandsonen kan gå greit i noen kommuner. Det har aldri vært greit i Oslo - alle får pålegg om riving etc.

Men å få pålegget akkurat når kommunen melder sin interesse for å kjøpe er jo noe suspekt. Dette er jo ikke nyere greier, kommunen har visst om det i årevis. 

Anonymkode: 04930...9a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hvemsomhelst

Av og til dukker det opp eiendomsannonser i fb-feeden, og det er sjelden jeg ser nærmere på dem.  I dag tok jeg en titt og fikk bakoversveis over en eiendom som de skriver er barnevennlig.  Hva er egentlig barnevennlig? Jeg synes dette ser utrolig bratt og farlig ut for både store og små.  Bare se der hvor bilen er parkert, rett ved skrenten, uten sikring av noe slag.

Hele eiendommen fremstår som veldig bratt og vanskelig, men jeg aner ikke hvor det er, og bildene kan jo være litt misvisende.

https://sormegleren.no/31210223?fbclid=IwAR3tVO1BczLHSsaN1BaXYePvKvlOuTYDnkRFTM2HrfGICn1H8No8u8SpSII_aem_AY4_w560I4Z8QuUiBtd_GeXN8hinMnvi6N8Sm5FnW8xV5VCwYo13iHpGz11jXoTpl3iRTELjPEj2A6tRec4bg4vmWK8furHci4nbfEl8U5JrHs5Mxiw1_psLPpJsGrxIT2s

Endret av Hvemsomhelst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=221952842

Jeg likte dette huset :) Men hva er greia med å drive å bygge uten å søke? Det er jo veldig høy risiko?

Anonymkode: fccee...44a

Et veldig fint område. Synes det hyggeligere på nedre Høvik og Strand enn det er på Snarøya. Mer sjarm og ikke så kronglete.

Anonymkode: 5fd48...901

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/3/2021 at 6:44 PM, AnonymBruker said:

Det er det rare huset på Ljan. Synes folk her inne er litt vel negative til det huset. Man må kanskje være litt spesielt interessert. Uansett så er beliggenhet på det huset veldig kronglete også.

Anonymkode: 5fd48...901

Huset blir jo ikke solgt, så ikke bare vi her inne som er skeptiske. 

Anonymkode: 958c2...98e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.7.2021 den 14.25):

En slik langstrakt planløsning var vanligere før. Synes vel det var kjekt med (bittelite) soverom til kjøkkenpiken og kjøkken litt unna der hvor herskapsfamilien bodde. Sett det flere steder i gamle bygårder i Europa.

Er det seriøst glassvegg mellom bad og den minste stuen? 😮 Nei tak jeg vil bade uten tilskuere. 

Anonymkode: f604d...27d

Så litt nærmere på den og jeg tror de har tenkt at delen jeg har rammet inn i rødt skal være en separat enhet, det er jo egen inngang (baktrappa?), som evt. kan leies ut.

Stua med bad med glassvegg er nok tenkt som master bedroom med garderobe og eget bad/toalett. Så blir vinkelstua med kjøkkenet eneste stue i leiligheten.

1014838194_Skjermbilde2021-07-04kl_21_18_51.thumb.png.6ff40f5dacbe605f582b59bbf376a90c.png

Anonymkode: dd076...0ed

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Så litt nærmere på den og jeg tror de har tenkt at delen jeg har rammet inn i rødt skal være en separat enhet, det er jo egen inngang (baktrappa?), som evt. kan leies ut.

Stua med bad med glassvegg er nok tenkt som master bedroom med garderobe og eget bad/toalett. Så blir vinkelstua med kjøkkenet eneste stue i leiligheten.

1014838194_Skjermbilde2021-07-04kl_21_18_51.thumb.png.6ff40f5dacbe605f582b59bbf376a90c.png

Jeg har også tolket det slik at det må være utleiedelen. Men det står i teksten at utleiedelen har to soverom, så jeg skjønner ikke hva som skal være det andre soverommet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Hulderen skrev (7 timer siden):

Jeg har også tolket det slik at det må være utleiedelen. Men det står i teksten at utleiedelen har to soverom, så jeg skjønner ikke hva som skal være det andre soverommet. 

De tenker vel at det som er merket stue skal brukes til soverom da, og at kjøkkenet blir oppholdsrommet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tenker at den største ulempen med denne leiligheten er mangel på mulighet for gjennomtrekk. Balkongen er vel østvendt, så de andre vinduene er vest- og sørvendte. Gjennomgående leilighet er veldig fint når det er varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kult hus! Hva er galt med beliggenheten?

Anonymkode: fccee...44a

Ganske trafikkert vei på nedsiden (med trikk som har 5-minuttersrute...)

Anonymkode: 2e239...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Velkjent hus i nærmiljøet på Kjelsås.

Ikke verdens beste beliggenhet men..

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=208903934

Anonymkode: 2e239...ecd

Fint hus, men synes eiernes innredningsstil ikke passer huset. Får inntrykk av at de har innredet med stilen de liker uten å ta hensyn til type hus 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...