Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=193728788

Denne var utrolig pen, men kanskje litt ukoselig stil😄

Anonymkode: f4cad...add

Den syntes jeg var veldig fin! Elsker sånne gamle bygårdsleiligheter som er store. Flisene på badet (de med "diamanter") hatet jeg da, herregud så harry i en ellers nydelig leilighet 😄

Beverly Hills-huset i Moss var fint men ville heller hatt et sånt hus med en litt anne plassering - ved vannet og ikke i Moss 😄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, SoftKitty said:

Denne likte jeg så godt at jeg vurderte om vi skulle dra på visning når jeg fikk den opp som reklame, selv om vi i utgangspunktet ikke planlegger å flytte, men dagen etter var den solgt :) Sjeldent å finne så store og fine leiligheter til den prisen innenfor ring 3. Likte at det var så mange rom også for pga jobbing hjemmefra (en av oss er freelancer) liker vi å ha både kontorer og soverom og trenger ikke egentlig kjempestor stue, spisestue og kjøkken. Kjøkkenet var så fint også! Og takterrasen 😍 Eneste jeg ikke likte var den innebygde sofaen, synes altid sånne er så vonde å sitte i. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=190211105

Wow, en av de finere leilighetene jeg har sett! Kunne flyttet rett inn med de valgene de har tatt. Hadde lett kuppet den hvis jeg hadde hatt pengene. Lurer på hva den gikk for.

Anonymkode: 958c2...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, SoftKitty skrev:

Denne likte jeg så godt at jeg vurderte om vi skulle dra på visning når jeg fikk den opp som reklame, selv om vi i utgangspunktet ikke planlegger å flytte, men dagen etter var den solgt :) Sjeldent å finne så store og fine leiligheter til den prisen innenfor ring 3. Likte at det var så mange rom også for pga jobbing hjemmefra (en av oss er freelancer) liker vi å ha både kontorer og soverom og trenger ikke egentlig kjempestor stue, spisestue og kjøkken. Kjøkkenet var så fint også! Og takterrasen 😍 Eneste jeg ikke likte var den innebygde sofaen, synes altid sånne er så vonde å sitte i. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=190211105

105_96168354.jpg

105_214081190.jpg

Den var dødsfin🤤 artig med plassbygd sofa, lurer på om den er god å sitte i🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Wow, en av de finere leilighetene jeg har sett! Kunne flyttet rett inn med de valgene de har tatt. Hadde lett kuppet den hvis jeg hadde hatt pengene. Lurer på hva den gikk for.

Ja jeg og, antar de fikk en del over takst siden de valgte å selge før visning, for tror den lett kunne gått over takst på budrunde, ganske unik leilighet :) Husker man det om en stund kan man jo sjekke på seeiendom.no eller hva den siden heter (men tror det tar tid før nye salg dukker opp der) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Billig til å være Gimle.

Anonymkode: 5fd48...901

Planløsningen er knotete, stuene er østvendte og resten av leiligheten har sørvendte vinduer nesten nederst i bygget, med skygge fra et annet bygg. Lysforholdene er antakelig langt fra optimale.

Strøket er fasjonabelt, men jeg hadde nok brukt 12 mill på noe annet, om jeg hadde pengene.

Anonymkode: 938f3...576

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Badet så ut som et institusjonsbad. :( Det mest miserable badet jeg noen gang har sett i en bolig.

Det badet er standard i veldig mange nybygg, jeg har det samme. Vi har vaskemaskin og tørketrommel under benken og fargerike håndklær så inntrykket blir noe helt annet. 

Anonymkode: 23376...614

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/4/2020 at 7:11 PM, SoftKitty said:

Ja jeg og, antar de fikk en del over takst siden de valgte å selge før visning, for tror den lett kunne gått over takst på budrunde, ganske unik leilighet :) Husker man det om en stund kan man jo sjekke på seeiendom.no eller hva den siden heter (men tror det tar tid før nye salg dukker opp der) 

Enig, den gikk nok en del over takst. Åh, hadde vært fantastisk å ha en sånn leilighet sentralt i Oslo. 

Man kan sjekke solgtpris på virdi.no, men ikke alle boliger som legges ut der. Min leilighet er aksjeleilighet og ingen i mitt borettslag ligger der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2020 den 15.39, AnonymBruker skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=193728788

Denne var utrolig pen, men kanskje litt ukoselig stil😄

Anonymkode: f4cad...add

Hang meg veldig opp i at det var den digre bokhylla omtrent uten bøker. Likte godt kjøkkenet selv om det godt kunne vært hakket mere benkplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2020 den 17.37, SoftKitty skrev:

Den syntes jeg var veldig fin! Elsker sånne gamle bygårdsleiligheter som er store. Flisene på badet (de med "diamanter") hatet jeg da, herregud så harry i en ellers nydelig leilighet 😄

Beverly Hills-huset i Moss var fint men ville heller hatt et sånt hus med en litt anne plassering - ved vannet og ikke i Moss 😄

Da koster det myyyyye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg falt litt for denne:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=192356842

Interessant, i det minste.

Men med en prisantydning på 17 mill når eiendomsmegleren har tatt pant i nesten 23 mill, må man tro at det er en lokkepris.

Koselig hus. Håper ingen pusser det opp i hypermoderne stil, men sånn som det er nå, er det litt vel eklektisk stilmessig innvendig.

Anonymkode: 35ba9...78e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg falt litt for denne:

Men med en prisantydning på 17 mill når eiendomsmegleren har tatt pant i nesten 23 mill, må man tro at det er en lokkepris.

Hva betyr det?

Syns huset var veldig fint, men led veldig under dårlig innredning. Altfor mye blanding. Ser jo at selve boligen har fantastiske vinduer og fine rom, men mye ræl som prøver å skjule det. Her burde det vært ryddet mye mer før fotografering.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr det?

Syns huset var veldig fint, men led veldig under dårlig innredning. Altfor mye blanding. Ser jo at selve boligen har fantastiske vinduer og fine rom, men mye ræl som prøver å skjule det. Her burde det vært ryddet mye mer før fotografering.

Og hvor står det?

Anonymkode: 3e565...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
15 hours ago, AnonymBruker said:

Hva betyr det?

Det er vanlig prosedyre at eiendomsmegleren tar pant i eiendommen i forbindelse med salg; jeg vet ikke helt hvorfor. Dette ser man i grunnboka.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanlig prosedyre at eiendomsmegleren tar pant i eiendommen i forbindelse med salg; jeg vet ikke helt hvorfor. Dette ser man i grunnboka.

Fordi selger ikke skal ha mulighet til å ta opp mer lån på eiendommen når den er lagt ut for salg. Megler må ha oversikt over pant og gjeld når eiendommen skal selges.

Anonymkode: 45ade...0aa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg falt litt for denne:

17 millioner så langt utenfor byen. Da er ikke dett huset bra nok.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=188395473

likte dette huset bedre. Men aldri i verden at jeg hadd giddet å bo i Asker hvis jeg hadde 17 millioner å bruke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men aldri i verden at jeg hadd giddet å bo i Asker hvis jeg hadde 17 millioner å bruke. 

Kan i grunnen være enig i det. 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...