Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, cattleya skrev:

Syntes egentlig det passer fint med et svart kjøkken der, ved de store vinduene, men høyglans kan jeg spare meg for, samme med de røde flisene😬

Enig i det, svart kan være ok så lenge det ikke er høyglans. Stusser også på at det er veldig lite kjøkkenskap, hvor i all verden skal man ha ting og tang? 

Anonymkode: f8802...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det, svart kan være ok så lenge det ikke er høyglans. Stusser også på at det er veldig lite kjøkkenskap, hvor i all verden skal man ha ting og tang? 

Legge til en kjøkkenøy, eller halvøy🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, cattleya said:

Legge til en kjøkkenøy, eller halvøy🤔

Har sett at noen har laget en kjøkkenøy på låsbare hjul, det kan kanskje være en ide her. Pluss å bytte kjøkkenfrontene til noe dempet. Jeg ville vel valgt de grønne, matte frontene til Ikea, hvis jeg skulle beholdt gulvet. Og i første runde malt de røde flisene.

Veggene i gangen er absolutt ikke i min smak, og upraktiske med tanke på støv. Men de vil dempe lyder, eller snarere bedre akustikken, og har sånn sett en funksjon.

Anonymkode: 938f3...576

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har sett at noen har laget en kjøkkenøy på låsbare hjul, det kan kanskje være en ide her. Pluss å bytte kjøkkenfrontene til noe dempet. Jeg ville vel valgt de grønne, matte frontene til Ikea, hvis jeg skulle beholdt gulvet. Og i første runde malt de røde flisene.

Veggene i gangen er absolutt ikke i min smak, og upraktiske med tanke på støv. Men de vil dempe lyder, eller snarere bedre akustikken, og har sånn sett en funksjon.

Oh! Grønt hadde vært fint der! Tenker at flis trenger ikke være så dyrt, ville byttet. Tror du det er en ungkar som har valgt svart høyglans mot rødt?🤪

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, cattleya said:

Oh! Grønt hadde vært fint der! Tenker at flis trenger ikke være så dyrt, ville byttet. Tror du det er en ungkar som har valgt svart høyglans mot rødt?🤪

Veldig 80-talls, men kombinasjonen svart/rødt/grått er visst på vei inn igjen - eller har det allerede passert? Jeg følger ikke så godt med lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Veldig 80-talls, men kombinasjonen svart/rødt/grått er visst på vei inn igjen - eller har det allerede passert? Jeg følger ikke så godt med lenger.

Følte det var veldig inn på 00 tallet også. Tror alle menn jeg datet i studietiden hadde svart Ikea klippan sofa og røde pynteputer evt. Rød kontrastvegg😝

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, Blålilla said:

Oi! Dette var ungkarsleilighet.

Stripehelvetr på Gulvet i stua, kjøkkenfronter, røde fliser, svarte blanke fliser i gangen OG steinvegger. Bare alt for mye av alt. 

Pluss er at vinduene vender inn mot bakgården, med ettermiddags- og kveldssol. Minus er at det ikke er mulighet for gjennomtrekk. Det vil bli varmt der når det er varmt ute. Det med gjennomtrekk gjelder de fleste leiligheter som er så små, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blålilla skrev:

Oi! Dette var ungkarsleilighet.

Stripehelvetr på Gulvet i stua, kjøkkenfronter, røde fliser, svarte blanke fliser i gangen OG steinvegger. Bare alt for mye av alt. 

Aj, jeg fikk ikke med meg steinveggen😬 that settles it! Definitivt ungkar🥴

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Enig, alt for mye som foregår her etter min smak. 

Gulv stue/kjøkken og soverom - liker ikke gulv med så mye stripevirkning

Høyglans kjøkkenfronter - ikke pent i det hele tatt, og gulvet blir speilet i frontene, grøss og gru. 

Rutete fliser - både fargen og mønsteret var bare fælt

Stein på vegg i gangen - veldig upraktisk, kommer til å samle mye støv, ville aldri hatt noe sånt i noe rom (kun bak vedovn)

Gulv på gang på vaskes hele tiden, alt vises på sorte, blanke fliser.

Mye som speiler seg i kjøkkenfrontene, og jeg synes det blir utrolig slitsomt å se på.

Der sa du det! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, cattleya said:

Aj, jeg fikk ikke med meg steinveggen😬 that settles it! Definitivt ungkar🥴

Men så er det styla i den ene enden av stua. Enten for anledningen (salg), eller fordi noen ikke kom lenger i opprydningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men så er det styla i den ene enden av stua. Enten for anledningen (salg), eller fordi noen ikke kom lenger i opprydningen.

Alltid artig når man er litt usikker på det🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

https://www.finn.no/reise/feriehus-hytteutleie/ad.html?finnkode=180255569

Fra 40.000 kr per uke. Ønskes sykkel, SUP brett eller kajakk kan dette leies for 1500 kr pr. stk pr. uke. Ønsker man å bruke oppblåsbar jacuzzi koster dette 2000 kr. pr uke. Sengetøy kan leies for kr. 300 pr. sett. Utvask kommer i tillegg og er obligatorisk, kr. 3000,-

De prøver vel å tjene inn alt den ulovlige byggevirksomheten kostet dem... https://www.sb.no/nyheter/bolig/dette-er-det-verste-jeg-har-sett/s/2-2.428-1.7209203?localLinksEnabled=false

Anonymkode: dd076...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er ikke veldig glad i moderne hus, men dette var skikkelig ålreit:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=186252335

(aner ingenting om området, kom bare opp på forsida av Finn)

Anonymkode: 3aaec...330

Utrolig fin hage! Blir litt dårlig av å se hva vi kan kjøpe utenfor Oslo hvis vi hadde solgt vår 3-roms. 

Anonymkode: 958c2...98e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=187286664

Hva syns folk om prisen? Dette er noe av det mest slitte jeg har sett, så betaler man dette for tomten?

Anonymkode: 958c2...98e

Som du skriver: det er en stor tomt, attraktivt beliggende.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...