Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Via opplysninger på nett om at Jahn Teigens sted i Sverige skulle selges, kom jeg til denne plassen her:
 https://www.maklarnaekstrom.se/till-salu/beskrivning/CMVILLA4TTIU5G2F71AOD37
Kanskje noe for dere også å myse på der? :jepp:  Fint i nabolandet også. 

Hvordan får man sett flere bilder av eiendommen? Jeg ser bare det første, og skjønner ikke hvor jeg kan klikke/scrolle 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, Hulderen skrev:

Hvordan får man sett flere bilder av eiendommen? Jeg ser bare det første, og skjønner ikke hvor jeg kan klikke/scrolle 😔

Det er ikke lagt ut bilder enda, det står "Kommande" på annonsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Peanut skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=184182261
Og her er en annen. Jeg er sånn at jeg liker farger på veggene, men her tror jeg at jeg hadde blitt mer deprimert. Bunkere er vel i samme farge. Noe så nitrist :sprettoy:

Det er en del leiligheter på Aker Brygge med akkurat samme lignende gulv (har jeg sett). 

Spesielt å måtte gå gjennom badet for å komme ut på verandaen😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man trykker på dem som det står "til salgs" på og går ned på siden hvor det står "bilder"...
                                                                                                                                      ...så finner man dem. :tommelopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det du som har definert at vi alle er rikinger i denne tråden, og kan drømme fritt. Beliggenhet er det dog litt vanskelig å komme unna. Med mindre man er så rik at man kan flytte en motorvei og en jernbanelinje. Pytt!

Anonymkode: 938f3...576

Jo, beliggenheten er en nokså tung ting å gjøre noe med, men om vi uansett ikke egentlig kommer til å kjøpe
stedene, så betyr det jo mindre. Det stemmer; vi er ustyrtelig rike i denne tråden og problemer er bagateller
på størrelse med et mininys. Alt er mulig! :mynona: Weeeeee..........

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hoppetaujenta said:

Jo, beliggenheten er en nokså tung ting å gjøre noe med, men om vi uansett ikke egentlig kommer til å kjøpe
stedene, så betyr det jo mindre. Det stemmer; vi er ustyrtelig rike i denne tråden og problemer er bagateller
på størrelse med et mininys. Alt er mulig! :mynona: Weeeeee..........

(Hvis jeg bare kunne ha valgt hva som helst og hvor som helst, så hadde jeg ønsket «The Fish House» av Guz Architects i Singapore. Dét huset :rodmer: https://www.archdaily.com/68115/fish-house-guz-architects?ad_medium=office_landing&ad_name=article

og apropos ustyrtelig rik, ja takk gjerne: 

https://www.sothebysrealty.com/eng/sales/detail/180-l-697-2cyyk8/cannes-le-palais-venitien-luxury-turnkey-palace-on-the-hills-cannes-pr-06400  

/

https://www.sothebysrealty.com/eng/sales/detail/180-l-4133-6jvrng/via-giulia-rome-rm

/

https://www.sothebysrealty.com/eng/sales/detail/180-l-1145-7p2wrw/blue-island-exuma-cays-ex  )

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 8.4.2020 den 23.07, bippo skrev:

Jeg så hvertfall annonsen for 1-2 år siden, men kanskje de ikke solgte det da, det er jo ganske dyrt. Uansett jævlig sørgelig at de har ødelagt det nå :( 

Sorry for at jeg er 3-4 måneder på etterskudd, men folk som flipper hus kjøper på blancoskjøte, nytt eierskap blir ikke registrert i grunnboken, man slipper unna dokumentavgift og eierskiftet blir ikke tinglyst. Derfor kan eiendommer være solgt og kjøpt flere ganger enn det som står på Finn :)

Og ja, jeg blir sint og trist når fine hus med historie blir maltraktert på denne måten. Det er alt for lite vern om interiør i dette landet.

Anonymkode: 8ba71...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijj...du liker det sannelig luftig du, Peanut. :fnise:  Fint på Bahamas. Alt var jo fint, men jeg må ha et skikkelig
baderom/toalett med vegger, tak og gulv på vanlig vis; kan ikke gjøre slikt med fullt gjennomsyn for alle. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry for at jeg er 3-4 måneder på etterskudd, men folk som flipper hus kjøper på blancoskjøte, nytt eierskap blir ikke registrert i grunnboken, man slipper unna dokumentavgift og eierskiftet blir ikke tinglyst. Derfor kan eiendommer være solgt og kjøpt flere ganger enn det som står på Finn :)

Og ja, jeg blir sint og trist når fine hus med historie blir maltraktert på denne måten. Det er alt for lite vern om interiør i dette landet.

Anonymkode: 8ba71...df1

Takk, da lærte jeg noe nytt.

Ja det er helt pyton! Man ser det jo på gamle leiligheter som blir pusset opp i Oslo (og resten av Norge sikkert) også. "Ny standard" betyr jo stort sett "strippet for sjel". Jeg hater det :(  Skjønner heller ikke at det er lov til å kjøpe store, gamle leiligheter med original stukkatur og dører m.m. – også setter kjøper opp masse vegger rett gjennom stukkatur og rosetter, fjerner alt av gammel planløsning, utelukkende for å leie ut mange knøttsmå kott til 6000 kr/mnd. Det er helt vilt, og så totalt uten respekt for gammel arkitektur at jeg har ikke ord.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/22/2020 at 6:38 PM, AnonymBruker said:

Syns det var veldig fint! Har sett litt på steder i Sverige, det er virkelig andre priser der hvis man ikke skal bo i byene. Kanskje verdt å kjøpe et landsted et sted.

Anonymkode: 958c2...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her burde de vel greid å ta bedre utsiktsbilder enn det de har gjort? Ser ut som en fantastisk utsikt fra kjøkkenet blant annet , men ikke så fremhevet som det kunne vært. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=160261470

huff, jeg er så nerd at jeg gleder meg til augustslippet, bare for å se på alt som kommer ut🤤 Skal ikke flytte eller noe, bare elsker å se🤪

Endret av cattleya
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
40 minutter siden, cattleya said:

Her burde de vel greid å ta bedre utsiktsbilder enn det de har gjort? Ser ut som en fantastisk utsikt fra kjøkkenet blant annet , men ikke så fremhevet som det kunne vært. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=160261470

huff, jeg er så nerd at jeg gleder meg til augustslippet, bare for å se på alt som kommer ut🤤 Skal ikke flytte eller noe, bare elsker å se🤪

Skjønner ikke, det er jo masse utsiktsbilder? 

Jeg gleder meg også til det begynner å legges ut mer! Men vi vil faktisk kjøpe noe også da! 

Anonymkode: 3a6d1...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke, det er jo masse utsiktsbilder? 

Jeg gleder meg også til det begynner å legges ut mer! Men vi vil faktisk kjøpe noe også da! 

Anonymkode: 3a6d1...9b0

Ja, det er ikke mengden men kvaliteten. Huset har en helt utrolig fin utsikt (jeg har gått forbi mange ganger) utsikten er helt utrolig, men på bildene virker det som det er en god del trær i veien. 

den har også ligget ute lenge, så jeg tror jeg ville tatt nye bilder hvis jeg var dem. 

Endret av cattleya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
22 minutter siden, bippo skrev:

Enig, alt for mye som foregår her etter min smak. 

Gulv stue/kjøkken og soverom - liker ikke gulv med så mye stripevirkning

Høyglans kjøkkenfronter - ikke pent i det hele tatt, og gulvet blir speilet i frontene, grøss og gru. 

Rutete fliser - både fargen og mønsteret var bare fælt

Stein på vegg i gangen - veldig upraktisk, kommer til å samle mye støv, ville aldri hatt noe sånt i noe rom (kun bak vedovn)

Gulv på gang på vaskes hele tiden, alt vises på sorte, blanke fliser.

Mye som speiler seg i kjøkkenfrontene, og jeg synes det blir utrolig slitsomt å se på.

Anonymkode: f8802...da6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MaleficentAurora skrev:

Hva er det som er så auda med den leiligheten? Er det det svart kjøkkenet med røde fliser eller svart veggen, svart glans fliser  i gangen?

Ja, og gulvet i leiligheten forøvrig. For å ikke glemme steinveggene. Hele leiligheten er gyselig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, bippo skrev:

Ja, og gulvet i leiligheten forøvrig. For å ikke glemme steinveggene. Hele leiligheten er gyselig.

Er enig at det er for mye svart. Men at hele leiligheten er gyselig er jeg ikke enig med deg i.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...