Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Digger denne. Plassert på Snarøya med strandlinje, dypvannsbrygge, en vakker strandpromenade, en oppkjørsel med gamle eiketrær rundt, utendørs svømmebasseng og jacuzzi, så hadde det vært så nærme perfekt jeg kunne komme...

(Og så langt unna tilpasset min lommebok som mulig :( )

Litt mer realistisk sett, hadde vært denne. 254 kvm, utendørsbasseng og 45 min. til Oslo for 3,9 M er en god deal :D

Jeg kunne godt blitt pensjonist på dagen om det innebar at jeg fikk bo her. Min drømmebolig med stor D. Greier ikke å bestemme meg om jeg synes denne er veldig pretensiøs, overdådig, et sted for spøkelser og glorete eller om jeg faktisk ville likt meg der - det er jo tross alt et "palass" til en nokså god pris.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skjønner ikke hvorfor folk her i tråden har så lyst på gamle hus. Ja, det har sin sjarm, men kan være ganske krevende også. Oppvarming, vedlikehold osv.

Anonymous poster hash: 5cce2...4f4
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk her i tråden har så lyst på gamle hus. Ja, det har sin sjarm, men kan være ganske krevende også. Oppvarming, vedlikehold osv.

Anonymous poster hash: 5cce2...4f4

De fleste her vet at de store, fine, gamle husene er ganske uoppnåelig, om en ikke får en veldig hyggelig telefon fra Hamar, men da må den være veldig hyggelig også. Det er utseendet totalt man ser på, ikke detaljer som standard og sånn (selv om det ikke er uviktig), husene er fine selv om det som er bak kulissene ikke er det. Man har lov å drømme :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye masseproduserte hus har ingen sjel. Det har nødvendigvis ikke alle gamle heller, men innimellom er man heldig og finner en skikkelig perle av et hus med personlighet...gjerne med stor overgrodd hage og mange fine sitte/ligge/gjemmesteder i den. Ikke om jeg hadde hatt all verdens penger, ville jeg ha kjøpt et nytt hus. Jeg ville ha gått på jakt til jeg fant min spesielle skatt og gledet meg over at det huset er det kun jeg som har og ingen andre. Gamle hus betyr et hav av muligheter med særpreg, hvis en har nok penger. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer ellers for tiden om Ladegaard. Trodde ferdighus var kjipe, små legoklosser, men der tok jeg virkelig feil!

for et vakkert hus! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Enig med stekeovn rett ved siden av en plass man kan sette fra seg et stekebrett, har sett noen med et skap mellom og det virker litt upraktisk.

Ville ikke hatt de rosa stolene, de var grusomme (men har ingenting med huset å gjøre).

Elsker bokhyllene i stuen!!

Kjetil Harket har vært veldig flink!

Ville nok gjort noe med vaskerommet, det var kjedelig i forhold til resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøkkenet var supert.

Anonymous poster hash: 2ee41...3b3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
Annonse

Jeg tror at om en tok bort alt som er av personlige effekter fra dem som bor der, og fikk pusset skikkelig opp

på bad/kjøkken med farger og ting en ville ha, så hadde det blitt supersnasent! I love It! :rodmer:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at om en tok bort alt som er av personlige effekter fra dem som bor der, og fikk pusset skikkelig opp

på bad/kjøkken med farger og ting en ville ha, så hadde det blitt supersnasent! I love It! :rodmer:

Litt Villa Villekulla over det huset der, er det ikke? :rodmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...