Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest åffårno

Jeg skal flytte inn her, veldig snart. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=42181382

Boligen ligger i et av mine favorittområder, den er blanding av gammelt&design, og jeg har gått forbi mange ganger og lurt på hvordan det så ut inni der i det murhuset blant alle se små søte og skjeve trehusene.

Men jeg er bittelitt misfornøyd med dørvalgene og trappa til soverommene, innredningen på badet samt alt som er i sånn glossy stål, så det må jeg få gjort noe med asså.

Må bare skaffe 14,5 mill - men som jeg leste i en tråd her eigang om oppsparing av egenkapital eller hva det var, så "handler alt bare om prioriteringer", så jeg har troa :ler: *skaffe seg en sparegris og prioritere litt annerledes*

.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal flytte inn her, veldig snart. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=42181382

Boligen ligger i et av mine favorittområder, den er blanding av gammelt&design, og jeg har gått forbi mange ganger og lurt på hvordan det så ut inni der i det murhuset blant alle se små søte og skjeve trehusene.

Men jeg er bittelitt misfornøyd med dørvalgene og trappa til soverommene, innredningen på badet samt alt som er i sånn glossy stål, så det må jeg få gjort noe med asså.

Må bare skaffe 14,5 mill - men som jeg leste i en tråd her eigang om oppsparing av egenkapital eller hva det var, så "handler alt bare om prioriteringer", så jeg har troa :ler: *skaffe seg en sparegris og prioritere litt annerledes*

.

Når kan jeg komme på besøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, fint! Men den var da ganske billig? Over 250kvm HUS i oslo "sentrum" og bare 14 mill? Trodde det ofte kostet iallfall 20 for sånt jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Når kan jeg komme på besøk?

Når jeg får anskaffa flygelet jeg skal ha i den ene stua, og lagd noen vafler jeg serverer med is&jordbær i hagen(eller en de to terrassene, alt etter som hvor sola er best) :nigo:

Åijj...den der likte jeg veldig godt! :jepp:

Takk, jeg liker og mitt snart anskaffede krypinn :)

Wow, fint! Men den var da ganske billig? Over 250kvm HUS i oslo "sentrum" og bare 14 mill? Trodde det ofte kostet iallfall 20 for sånt jeg...

Ja, ikke sant det er superbillig? :fnise: Det ligger jo på østkanten, vettu. Det er de på Vinderen som må ut med 20 mill. Sånn sett er det en bargain - skal nevne det for banken og se om de følger argumentasjonen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rodeløkka er kanskje teknisk sett østkant, men inni trehusbebyggelsen der er det jo innmari fint da, trodde det var populært:) Får spare litt mer så jeg kan kjøpe den jeg^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Rodeløkka er kanskje teknisk sett østkant, men inni trehusbebyggelsen der er det jo innmari fint da, trodde det var populært:) Får spare litt mer så jeg kan kjøpe den jeg^^

Det er nok veldig populært blant kultureliten med MASSE penger som stemmer rødgrønt/venstre i verste fall. Jeg mangler bare masse penger :ler:

Men et hus jeg IKKE vil ha, om jeg så fikk en zilliard penger er følgende(jaja, off topic - men det er så langt fra min smak som det kommer):

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=41706283

Mulig noen her elsker det da, men jeg kommer ikke på besøk. Bortsett fra på ei brygge der ute, området er superidyllisk. Låner heller en av de båtene nedi der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superwoman!

.

:sjokkert: jeg vil ha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for langt til KIWI for min del det der. ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Superwoman!

Da hadde eg aldri reist heim frå ferie. :P

Ikke jeg heller! Svømmebasseng i stua og kinosal er ikke gale :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Superwoman!

Garasjeplass for 15 biler! Praktisk, da.

Men, for mye gulvplass å vaske for meg - 2200 m2, man går seg jo garantert vill på fylla. Edru og for den saks skyld.

Jeg hadde blitt livredd av å bo der, litt som å være stuck i en sånn labyrint :fnise:

Må ha vaskedame da! Og gps :fnise:

Endret av Superwoman!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for stort,- jeg hadde ikke en gang funnet meg selv der... :(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å betale mange millioner for hus uten hage! :jolie:

Her kunne jeg absolutt bodd. 355 mål for rett over tre millioner, det er ikke dårlig! Litt upraktisk at det ligger i fjellsida, men det kan jeg lære meg å leve med :)

Dette småbruket funker også, litt nærmere venner og slekt, og mer praktisk tomt. Her får man da bare 55 mål for over prisen av det første, så det er ikke like imponerende! Og det er litt upraktisk at eiendommen er delt opp i to teiger. Men jeg likte huset veldig godt innvendig!

Men det er jo klart her man får aller mest for pengene; intet mindre enn 2500 mål for bare 3,5 millioner! :hakeslepp: Ikke hadde jeg visst hva jeg skulle gjort med så mange mål, men tror nok den eiendommen har utrolig mye potensiale for dem som vet å utnytte det.

Ingen av disse er dessverre drømmeboligen, den ble nemlig solgt i mars... Har kjørt fordi gården for noen år siden og forelsket meg helt i området. Før jul i fjor satt jeg og drømte meg bort på Finn, og der fant jeg den, til litt over seks millioner. Annonsen forsvant etter ei stund, og jeg var litt molefonken, men tenkte at seks millioner uansett nok alltid vil være over mitt prisnivå. Men i februar kom annonsen tilbake, med en pris på 3,5 millioner. Og det vil nok ikke være så urealistisk når jeg er ferdig utdannet... Hvorfor kunne de ikke bare ha ventet med å selge i sånn ca fire år til? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var ikke det ganske rimelig for et såpass fint hus? Ligger det i et dårlig strøk?

Det ligger ikke i Drøbaks beste område, nei.

Anonymous poster hash: 769e8...4c9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...