Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Det som irriterte meg mest med den, var at de ikke hadde noen bilder innenfra i det hele tatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det var i det hele tatt en veldig dårlig annonse. Men kanskje de egentlig driter i det fordi de som har råd til noe sånt uansett vet hvordan det ser ut der og/eller tar kontakt med megler.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok svært få som har råd til den eindommen, så de få som kan og vil kjøpe den tar nok kontakt med megler for privat visning. Har sett at det ofte er få bilder på de veldig dyre boligene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt så mye penger, ville jeg aldri i verden ha kastet dem bort på EN bolig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg hatt så mye penger, ville jeg aldri i verden ha kastet dem bort på EN bolig.

Om du hadde hatt 100 mill? Selvsagt ikke, da hadde du jo ikke hatt råd til eiendomsskatten engang. Hadde du hatt noen milliarder på bok derimot... Jeg mener, vi vanlige dødelige kjøper jo hus til 3-5 ganger vår årsinntekt. En milliardær som har minst 40 mill i året igjen i avkastning på hver milliard han har... da blir det plutselig ikke så hårreisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joo, men et hus er for meg ikke mere verdt å bo i om det koster skjorta, eller om det koster en normal sum.

Det består av de samme basistingene og jeg kan ikke tenke meg at et liv med "de beste kvaliteter som penger kan kjøpe",

ville fått meg til å få noe mere utbytte av en varm dusj når jeg trenger det, enn en helt vanlig en.

Hos meg ville det vært de praktiske tingene og bruksområdet som hadde stått i fokus, og ikke utseendet ala bling-bling.

At det virket som det skulle var hovedsaken,- ikke hvor eksklusive de var og hvor mye man hadde betalt for dem.

Jeg tror faktisk at jeg ikke hadde brukt sånne store summer på bolig, bil eller noe annet for den delen,

uansett hvor mye jeg hadde hatt til rådighet. Jeg liker å leve mitt liv med minst en finger solid plantet i jorda. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man betaler nok svært mye for beliggenhet og tomtestørrelse på det huset der, selv om huset i seg selv sikkert også er fint :) Har man noen milliarder så er det sikkert ikke så utenkelig å bruke 120 mill på et hus, selv om det er helt vilt for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joo, men et hus er for meg ikke mere verdt å bo i om det koster skjorta, eller om det koster en normal sum.

Det består av de samme basistingene og jeg kan ikke tenke meg at et liv med "de beste kvaliteter som penger kan kjøpe",

ville fått meg til å få noe mere utbytte av en varm dusj når jeg trenger det, enn en helt vanlig en.

Hos meg ville det vært de praktiske tingene og bruksområdet som hadde stått i fokus, og ikke utseendet ala bling-bling.

At det virket som det skulle var hovedsaken,- ikke hvor eksklusive de var og hvor mye man hadde betalt for dem.

Jeg tror faktisk at jeg ikke hadde brukt sånne store summer på bolig, bil eller noe annet for den delen,

uansett hvor mye jeg hadde hatt til rådighet. Jeg liker å leve mitt liv med minst en finger solid plantet i jorda. :)

Hadde planta min i jorda ved sjøen med fantastisk utsikt, solnedgang, ingen nære naboer osv. Om jeg hadde råd. :)

Jeg er enig i hovedpoenget ditt. Størrelse og luksus er ikke kjempeviktig og burde ikke være det for noen. Men plassering er. Og det er det man betaler for her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enig i at plasseringen er kjempeviktig, men om jeg hadde hatt styggmye penger, ville jeg ikke ha tatt med masse naboer på kjøpet. Penger nok, betyr for meg å kunne kjøpe meg et stort stykke land og dermed plass nok og frihet til å gjøre hva jeg vil, når jeg vil...uten at naboene legger inn protester. Det hadde jeg kunnet bruke litt penger på. :biggrin:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

Jeg blir litt stressa av å se fine innredninger som en sikkert må tørke støv av hele tiden

og rette på putene så de ligger i nitti graders vinkel... Jeg liker å ha det litt folkelig rundt meg. :(

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...